Pesats Als Fòrums
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Pesats Als Fòrums
He trobat això en un altra fòrum i em sembla curiós : Enllaç
Como llegar a 10.000 post sin aportar nada
1) Siempre que puedas, pon como respuesta únicamente un emoticono . A poder ser, sacando la lengua , como diciendo "Joderos, este post es inútil del todo y sin embargo suma igual que los vuestros".
2) Nunca aventures una opinión. Limítate a exponer hechos que cualquiera que navegue por Internet pueda saber. "Al Golf se le caen las ventanillas". Si alguien te dice "Eso es más viejo que cagar", tienes la oportunidad de contestar y sumar dos posts donde sólo había uno.
3) Escribe un mensaje repetido a posta (puedes incluso copiar y pegar, porque no va a durar mucho) y luego edítalo para poner en el asunto: "Post repetido, por favor, borradlo".
4) Pásate el día en el General; allí sí se puede nadar a gusto. Publica fotos de tias en pelotas. Todos te lo agradecerán y tú seguirás sumando posts.
5) Contesta obviedades. Si alguien hace un comentario del tipo "Mira que tendrá horas el día...", tú contestas "24, pa ser exactos". Si alguien dice "Cada dos por tres compruebo el nivel de aceite", tú quoteas lo de "Cada dos por tres" y contestas "Seis" . Eso sí, acuérdate de poner los emoticonos del "guiñitos" o sacando la lengua , porque si no la gente pensará que eres **** .
6) Si te gusta el posteo-hardcore, siempre te puedes meter en un embolao con alguien. Comenta (de pasada, ojo, no puedes dar opiniones) que el avatar del forero Miculo es una mierda. Si el tío pica el anzuelo, entras ya a degüello. Si no te banean, habrás sumado al menos 15 posts en réplicas y contraréplicas que no llevan a ningún lado (y, por supuesto, aportan 0 al foro).
7 ) Haz la rosca a los moderadores. Cada vez que pongan un post, tú vas y plantas el emoticono con la frase "Señó, sí, señó.". Quedas como dios, sumas bola extra y encima te puedes ganar apoyos entre los moderadores si vas a poner en práctica el punto anterior .
8 ) Busca el post más perdido y ajqueroso de todo el foro y reflótalo. Si en la página 20 hay un post sin ninguna respuesta titulado "La influencia de Jesucristo en 'Matrix Reloaded'", pues tú contestas "Lo subo, que el tema me interesa" .
9) Saluda a todo el mundo nuevo. Dí adiós a todos los que se retiren. Hazte otra cuenta multi-nick, preséntate en sociedad y respóndete a tí mismo con tu nick original. Este combo ya es la bomba, sólo apto para power-players que vayan a por todas .
10) Si de verdad te gusta la marcha, invéntate un coche y cúrrate una review pidiendo opiniones sobre el coche a los demás. "Mi visión particular del nuevo Kia Straterris. Aparte de echarte unas risas con quienes te rebatan el comentario, entrarás en otra espiral de réplicas y contraréplicas que hará que tu marcador de posts se dispare como el luminoso de un pinball.
11) Márcate un límite diario de posts. Si llevas 413, ponte como meta llegar a los 440 antes de irte a la cama. Te sorprenderás de la cantidad de cosas que se contestan cuando se lucha contra el crono .
12) Habla de política, la mayor pérdida de tiempo de la humanidad.
Bueno, siguiendo estos pasos podrás ser respetado por todos
saludos xD
Como llegar a 10.000 post sin aportar nada
1) Siempre que puedas, pon como respuesta únicamente un emoticono . A poder ser, sacando la lengua , como diciendo "Joderos, este post es inútil del todo y sin embargo suma igual que los vuestros".
2) Nunca aventures una opinión. Limítate a exponer hechos que cualquiera que navegue por Internet pueda saber. "Al Golf se le caen las ventanillas". Si alguien te dice "Eso es más viejo que cagar", tienes la oportunidad de contestar y sumar dos posts donde sólo había uno.
3) Escribe un mensaje repetido a posta (puedes incluso copiar y pegar, porque no va a durar mucho) y luego edítalo para poner en el asunto: "Post repetido, por favor, borradlo".
4) Pásate el día en el General; allí sí se puede nadar a gusto. Publica fotos de tias en pelotas. Todos te lo agradecerán y tú seguirás sumando posts.
5) Contesta obviedades. Si alguien hace un comentario del tipo "Mira que tendrá horas el día...", tú contestas "24, pa ser exactos". Si alguien dice "Cada dos por tres compruebo el nivel de aceite", tú quoteas lo de "Cada dos por tres" y contestas "Seis" . Eso sí, acuérdate de poner los emoticonos del "guiñitos" o sacando la lengua , porque si no la gente pensará que eres **** .
6) Si te gusta el posteo-hardcore, siempre te puedes meter en un embolao con alguien. Comenta (de pasada, ojo, no puedes dar opiniones) que el avatar del forero Miculo es una mierda. Si el tío pica el anzuelo, entras ya a degüello. Si no te banean, habrás sumado al menos 15 posts en réplicas y contraréplicas que no llevan a ningún lado (y, por supuesto, aportan 0 al foro).
7 ) Haz la rosca a los moderadores. Cada vez que pongan un post, tú vas y plantas el emoticono con la frase "Señó, sí, señó.". Quedas como dios, sumas bola extra y encima te puedes ganar apoyos entre los moderadores si vas a poner en práctica el punto anterior .
8 ) Busca el post más perdido y ajqueroso de todo el foro y reflótalo. Si en la página 20 hay un post sin ninguna respuesta titulado "La influencia de Jesucristo en 'Matrix Reloaded'", pues tú contestas "Lo subo, que el tema me interesa" .
9) Saluda a todo el mundo nuevo. Dí adiós a todos los que se retiren. Hazte otra cuenta multi-nick, preséntate en sociedad y respóndete a tí mismo con tu nick original. Este combo ya es la bomba, sólo apto para power-players que vayan a por todas .
10) Si de verdad te gusta la marcha, invéntate un coche y cúrrate una review pidiendo opiniones sobre el coche a los demás. "Mi visión particular del nuevo Kia Straterris. Aparte de echarte unas risas con quienes te rebatan el comentario, entrarás en otra espiral de réplicas y contraréplicas que hará que tu marcador de posts se dispare como el luminoso de un pinball.
11) Márcate un límite diario de posts. Si llevas 413, ponte como meta llegar a los 440 antes de irte a la cama. Te sorprenderás de la cantidad de cosas que se contestan cuando se lucha contra el crono .
12) Habla de política, la mayor pérdida de tiempo de la humanidad.
Bueno, siguiendo estos pasos podrás ser respetado por todos
saludos xD
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 06, 2011 9:26 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Pesats Als Fòrums
eeeeeepppppppp,aqui no tenim el emoticono de treure la llengua i aixo es pot considerar boicot ;) ;) ,ja fa riure el que diu,ja.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="STELVIO 00" post="137305"]"Seño,si,seño"[/quote]
Que pesat!! ;)
Que pesat!! ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="137304"]eeeeeepppppppp,aqui no tenim el emoticono de treure la llengua i aixo es pot considerar boicot ;) ;) ,ja fa riure el que diu,ja.[/quote]
Si, però pensa que a tots el fòrums ni han d'aquests del títol :D
Vssssss
007
Si, però pensa que a tots el fòrums ni han d'aquests del títol :D
Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 11:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Cu**ó.. jeje
hi haurà qui és sentirà identificat/da???
no, no crec :lol: :lol: :lol:
hi haurà qui és sentirà identificat/da???
no, no crec :lol: :lol: :lol:
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 11:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
I aqui encara menys mal que no diuen alló de -poleeeeeeeeeeeeee el primer que escriu en un fil. :evil: Però tot i això en tots els fòrums hi ha molta gent que no val la pena d'esforçar-se en llegir, doncs ni aporten res i el poc que escriuen és una parideta com una altre qualsevol. Potser son gent que van pel món amb aquest estil, gent de poques paraules i potser de pocs recursos.
Kpeps, fes un copiar-enganxar aquest ninu i el poses en una carpeta -------->
P.D. Aquest fil va per mi???? Perquè el primer que arribarà als 10.000 serà.... :enfaduu
Kpeps, fes un copiar-enganxar aquest ninu i el poses en una carpeta -------->

P.D. Aquest fil va per mi???? Perquè el primer que arribarà als 10.000 serà.... :enfaduu

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Osti, sí, Randy, mira, des del gener del 2007, en aquest moments, portes 8700 post,
i jo, en el mateix temps, sols 1327.
Clar, que les tasques d'administrador et fan intervenir més sovint...
be, no crec que això vaigi per a tu jeje
i jo, en el mateix temps, sols 1327.
Clar, que les tasques d'administrador et fan intervenir més sovint...
be, no crec que això vaigi per a tu jeje
[align=center]
[/align]

- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="137343"] P.D. Aquest fil va per mi???? Perquè el primer que arribarà als 10.000 serà.... :enfaduu[/quote]
Home, tu no acostumes a escriure +1 :D ni a donar moltes benvingudes, ni a escriure per escriure amb escrits banals, i els teus posts la majoria aporten opinions positives al fòrum, i sempre amb ànim constructiu, molts hem aprés moltes coses de motos dels teus escrits.
Aquest fil no va per ningú, l'he trobat en un fòrum i m'ha fet gràcia de posar-lo, ara be, si algú es frare que prengui candela. ;)
Vssssssss
007
Home, tu no acostumes a escriure +1 :D ni a donar moltes benvingudes, ni a escriure per escriure amb escrits banals, i els teus posts la majoria aporten opinions positives al fòrum, i sempre amb ànim constructiu, molts hem aprés moltes coses de motos dels teus escrits.
Aquest fil no va per ningú, l'he trobat en un fòrum i m'ha fet gràcia de posar-lo, ara be, si algú es frare que prengui candela. ;)
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 3:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Així m’agrada Ramon, donant idees i fent aportacions molt i molt positives!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Aviam, jo no soc dels que escriu gaire, pero dir o pensar que per tenir mes post que ningú serás mes respectat per tothom?
No es la tonica general d'aquest forum, on la majoria de la gent que hi participa ho fa amb anim d'aportar coses, informar, ajudar, etc.
Salut.
No es la tonica general d'aquest forum, on la majoria de la gent que hi participa ho fa amb anim d'aportar coses, informar, ajudar, etc.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Dons si vols que et digui la veritat.....
Personalment, tot el que sé de moto ho he aprés gracies als vostres fils.
Trovo que hi han fils molt interessants , potser alguns un pel massa ténics, però sens dubte molt interessants.
Les noticies que publiqueu, donen una ullada general al mon de la moto i normalment enganxeu l´enllaç per ampliar l´informació en cas de més interés.
Moltes gracies per fer d´aquest fórum un eine ben interessant
Eva
Personalment, tot el que sé de moto ho he aprés gracies als vostres fils.
Trovo que hi han fils molt interessants , potser alguns un pel massa ténics, però sens dubte molt interessants.
Les noticies que publiqueu, donen una ullada general al mon de la moto i normalment enganxeu l´enllaç per ampliar l´informació en cas de més interés.
Moltes gracies per fer d´aquest fórum un eine ben interessant
Eva
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Albert" post="137368"]Holaaa,
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Gràcies Albert !!! :twisted: :twisted:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Gràcies Albert !!! :twisted: :twisted:
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 2:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
:razz:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Osigui, que segons entenc jo....els que no aportem dates tècniques (perqué no en tenim ni idea de motors i/o motos) i només ens limitem a fer una miqueta de gresca i penjar alguna foto, no som dignes de entrar al vostre regne?
:|
:|
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="JoanF" post="137524"]Osigui, que segons entenc jo....els que no aportem dates tècniques (perqué no en tenim ni idea de motors i/o motos) i només ens limitem a fer una miqueta de gresca i penjar alguna foto, no som dignes de entrar al vostre regne?
:|[/quote]
Joan, llegeix be i tranquil·lament cadascun dels 12 punts, i després pensa si la teva manera de pensar i d'actuar en el fòrum es aquesta, a mi em sembla que no.
Vssssss
007
PD : no se a qui regne et refereixes.
Joan, llegeix be i tranquil·lament cadascun dels 12 punts, i després pensa si la teva manera de pensar i d'actuar en el fòrum es aquesta, a mi em sembla que no.
Vssssss
007
PD : no se a qui regne et refereixes.
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 8:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="James Bond" post="137553"][quote user="JoanF" post="137524"]Osigui, que segons entenc jo....els que no aportem dates tècniques (perqué no en tenim ni idea de motors i/o motos) i només ens limitem a fer una miqueta de gresca i penjar alguna foto, no som dignes de entrar al vostre regne?
Vssssss
007
PD : no se a qui regne et refereixes.[/quote]
No et preocupis, qué no ho deia en cap mala intenció. Més que res ho deia, perqué no tothom te tanta informació com en Randy (i que duri) i es clar parlar sense coneixament de causa fa de mal parlar.
Lo del vostre regne, ara veig que es pot malinterpretar, no és la meva intenció fotre foc (ja ho sabeu).
Nomes parlaba en termes esglessiastics, que tan t'agraden a tu.
;)
Vssssss
007
PD : no se a qui regne et refereixes.[/quote]
No et preocupis, qué no ho deia en cap mala intenció. Més que res ho deia, perqué no tothom te tanta informació com en Randy (i que duri) i es clar parlar sense coneixament de causa fa de mal parlar.
Lo del vostre regne, ara veig que es pot malinterpretar, no és la meva intenció fotre foc (ja ho sabeu).
Nomes parlaba en termes esglessiastics, que tan t'agraden a tu.
;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JoanF" post="137564"]Més que res ho deia, perqué no tothom te tanta informació com en Randy (i que duri) i es clar parlar sense coneixament de causa fa de mal parlar.....
[/quote]
Jo tinc informació???? :shock: El que passa és que m'agrada molt parlar de motos. A mi em parles de futbol....uffff....et juro que encara no sé si ha començat la lliga :martell , si em parles de politica, pensava que Montilla era el nom d'un vi de la Rioja :wall , i si em parles de religió, oite quines motos ha comprat il papa di Roma: :eyes

[/quote]
Jo tinc informació???? :shock: El que passa és que m'agrada molt parlar de motos. A mi em parles de futbol....uffff....et juro que encara no sé si ha començat la lliga :martell , si em parles de politica, pensava que Montilla era el nom d'un vi de la Rioja :wall , i si em parles de religió, oite quines motos ha comprat il papa di Roma: :eyes

- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="JoanF" post="137564"]No et preocupis, que no ho deia en cap mala intenció. Més que res ho deia, perqué no tothom te tanta informació com en Randy (i que duri) i es clar parlar sense coneixement de causa fa de mal parlar.
Nomes parlava en termes eclesiàstics, que tan t'agraden a tu.
;)[/quote]
Gràcies per l'aclariment Joan ;)
Vssssss
007
Nomes parlava en termes eclesiàstics, que tan t'agraden a tu.
;)[/quote]
Gràcies per l'aclariment Joan ;)
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Caldria afegir una aportació propia de mototurisme al llistat de 12 punts. És el famòs:
+1
:mrgreen: :mrgreen:
+1
:mrgreen: :mrgreen: