Accident En Primer Pla

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Accident En Primer Pla

Entrada Autor: Storm » dj. set. 16, 2010 3:56 pm

Avui anava a 110 km/h per l’A-2 a prop de Barcelona pel carril dret (3 carrrils) quan un Ibiza blanc se m’ha posat paral.lel pel carril del mig. Conduïa un home (no vull dir senyor) gran i anava parlant amb –suposo- la seva dona.
Hem anat una bona estona en paral.lel, pero he vist que el coche feia algun petit extrany i he afluixat. Ell ha continuat pel mig. Quan el tenia a uns 15 metres al davant, el tio es posa al carril dret, accelera i, sense fer supòsit de frenar s’encasta a un camió que anava lent.
Ha estat com una bomba. He hagut d’esquivar com he pogut una pluja de vidres i peces travessant tota l’autovia i passant pel voral esquerre, venint cotxes pel darrera. He pogut veure que el morro del cotxe ha quedat completament destroçat. No sé si han pres mal o no, però si aquell IMBÈCIL en lloc d’encastar-se al camió encalça una moto sí que estariem parlant de víctimes mortals.
Salut i compte!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Accident En Primer Pla

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 16, 2010 3:59 pm

Cada dia més la carretera és un perill. Hem d'anar en compte i tenir sort.

PD: Rectifico. la carretera no es sempre un perill. HI ha molt conductor/a que és un perill
Ex ...moltes coses

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dj. set. 16, 2010 4:20 pm

[quote user="Storm" post="137165"]Avui anava a 110 km/h per l’A-2 a prop de Barcelona pel carril dret (3 carrrils) quan un Ibiza blanc se m’ha posat paral.lel pel carril del mig. Conduïa un home (no vull dir senyor) gran i anava parlant amb –suposo- la seva dona.
Hem anat una bona estona en paral.lel, pero he vist que el coche feia algun petit extrany i he afluixat. Ell ha continuat pel mig. Quan el tenia a uns 15 metres al davant, el tio es posa al carril dret, accelera i, sense fer supòsit de frenar s’encasta a un camió que anava lent.
Ha estat com una bomba. He hagut d’esquivar com he pogut una pluja de vidres i peces travessant tota l’autovia i passant pel voral esquerre, venint cotxes pel darrera. He pogut veure que el morro del cotxe ha quedat completament destroçat. No sé si han pres mal o no, però si aquell IMBÈCIL en lloc d’encastar-se al camió encalça una moto sí que estariem parlant de víctimes mortals.
Salut i compte!!![/quote]

Buenas!!!

Primer de tot celebrar que no t'hagi passat absolutament res.

I en segon lloc trobo una mica precipitat titllar a algú d'imbécil o d'home per no dir senyor per que ha tingut un accident sense saber les causes reals del mateix. Dius que ha fet estranys, ha accelerat i s'ha encastat a un camió... molt normal no ho és. Pot ser li ha donat una baixada de sucre, o un infart o mil coses, potser és cert que s'ha distret i l'ha cagat... però de bones a primeres jutjar tant ràpid... no sé... jo no ho faria.

I a la carretera seeempre amb mil ulls... i la moto MAI no te la preferència. Jo si més no prefereixo pecar de prudent.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dj. set. 16, 2010 4:29 pm

Feia estranys (trepitjar les línies que delimiten els carrils) perquè anava distret
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 4:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dj. set. 16, 2010 4:43 pm

[quote user="Storm" post="137174"]Feia estranys (trepitjar les línies que delimiten els carrils) perquè anava distret[/quote]

Haviam, no vull posar ni molt menys en dubte les teves paraules. Però segueixo dient... titllar-lo d'imbècil... em sembla arriscat.

Imbécil, per a mi, és el que mentres fas un avançament es posa llepant el cul i fent llums, o el que fa un avançament, li fas llums, gestos, et poses dret, t'obliga a sortir a la vorera i quan passa pel teu costat encara riu, el que et veu i et tanca el pas a propósit o el que et veu i surt encara que no tingui la preferència per què vas amb una moto... Però el cas que expliques... Potser tens raó i s'ha distret... però tal com dius, crec que ja ho ha pagat prou.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 16, 2010 4:46 pm

Jo m'inclino a pensar que anava amb una senyora d'aquelles que fumen a la carretera i li estava....bé...ja m'enteneu, oi? :shock:

Storm, menys mal que ets un home prudent tu i has sapigut mantenir la distància. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. set. 16, 2010 4:56 pm

[quote user="Randy-650" post="137179"]Jo m'inclino a pensar que anava amb una senyora d'aquelles que fumen a la carretera i li estava....bé...ja m'enteneu, oi? :shock:

Storm, menys mal que ets un home prudent tu i has sapigut mantenir la distància. ;)[/quote]

Seriosament STORM : Sort que només ha estat un ensurt
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 6:05 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 16, 2010 5:02 pm

[quote user="Gs12 red" post="137183"]

....diuen els castellans: Piensa mal y no errarás de fet es l´ùltima cosa que haguès pensat.... :roll:
[/quote]

No sé qui m'explicava una vegada una cosa semblant a: "Tu conduce y yo te la chXXX, els ostión ya nos frenará". :shock:

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. set. 16, 2010 5:25 pm

[quote user="Randy-650" post="137188"][quote user="Gs12 red" post="137183"]

....diuen els castellans: Piensa mal y no errarás de fet es l´ùltima cosa que haguès pensat.... :roll:
[/quote]

No sé qui m'explicava una vegada una cosa semblant a: "Tu conduce y yo te la chXXX, els ostión ya nos frenará". :shock:[/quote]

ves a saber el que ha passat, Randy ..... estàs molt explosiu avui :twisted: :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 5:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. set. 16, 2010 5:45 pm

Hosti nano, sort que no t'ha picat a tú, però vaja canguelo.

Jo m'inclino a pensar que es tracta d'una distracció felatiana, com bé diu el mestre Randy.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. set. 16, 2010 6:01 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="137204"]Hosti nano, sort que no t'ha picat a tú, però vaja canguelo.

Jo m'inclino a pensar que es tracta d'una distracció felatiana, com bé diu el mestre Randy.[/quote]

fora
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 6:06 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dj. set. 16, 2010 6:15 pm

Renoi perimer de tot sort que a tu no ta passat res.

La veritat es que tinc la sensació que cada dia es condueix pitjor, tinc la sensació que la gent va atabalada i es refia massa d'una màquina amb ABS, ESP, ... i redueix les distancies de seguretat, en fi esperem que estiguin bé els dos ocupants i que només siguins danys materials.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Vicenç
Presentats

Entrada Autor: Vicenç » dj. set. 16, 2010 6:23 pm

Haviam nois, no hem tinc ni molt menys com a llepafils, però crec que us esteu passant una mica, no???.
però no diu que ha vist l´home parlant amb la seva dona ( o el que fos ) correctament asseguda al seient del cotxe , se suposa si eren persones grans, a lo millor l´hi ha caigut la dentadura postissa a terra a la Sra. de damunt del " salpicadero "
diuen els castellans: Piensa mal y no errarás de fet es l´ùltima cosa que haguès pensat....
( m´agradaria saber si això descompte punts....i que hi diria a la recepta...... )
Jo m'inclino a pensar que anava amb una senyora d'aquelles que fumen a la carretera i li estava....bé...ja m'enteneu, oi?
Jo m'inclino a pensar que es tracta d'una distracció felatiana, com bé diu el mestre Randy.

No m'imagino si algú escrivís que un motero, o millor dit, algú d'aquest foro ha tingut un accident en una autovia si posarieu comentaris tan divertits com si la que duia al seient del redere era una fulana i segur que li tocaba la minga mentre anaven a tota llet...

Ara, vosaltres mateixos.
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 6:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dj. set. 16, 2010 6:29 pm

Hola Vicenç. Benvingut de nou. Feia diles que no et veiem pel foro.
:lol: :lol:

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. set. 16, 2010 7:10 pm

[quote user="Vicenç" post="137209"]Haviam nois, no hem tinc ni molt menys com a llepafils, però crec que us esteu passant una mica, no???.

No m'imagino si algú escrivís que un motero, o millor dit, algú d'aquest foro ha tingut un accident en una autovia si posarieu comentaris tan divertits com si la que duia al seient del redere era una fulana i segur que li tocaba la minga mentre anaven a tota llet...

Ara, vosaltres mateixos.[/quote]

Tens raó, disculpeu el comentari.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 11:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. set. 16, 2010 8:39 pm

[quote user="Vicenç" post="137209"]No m'imagino si algú escrivís que un motero, o millor dit, algú d'aquest foro ha tingut un accident en una autovia si posarieu comentaris tan divertits com si la que duia al seient del redere era una fulana i segur que li tocaba la minga mentre anaven a tota llet...[/quote]

Tens raó, la veritat és que tampoc entenc aquests comentaris per un pobre paio s'ha despistat i se l'ha fotut. :tremolant

Storm, sort que has estat al cas de que alguna cosa no rutllava i has afluixat a temps.

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dj. set. 16, 2010 10:41 pm

Primer de tot, enhorabona per la sort que has tingut, tant ti com la resta d'usuaris de la vía.
Dit això el que em soprent molt es que no hagis parat estant testimoni de la bona nata que s'han fotut per si necessitaven ajuda, que segur que si, sino directament a ells, si per senyalitzar l'accident o fer qualsevol mena d'atenció mentre arriben els professionals.

Crec que tots plegats ens estem tornant molt insesibles a lers desgràcies de la resta.
Ara això sí, si ens afecta a nosaltrea o a algú conegut, soms els primers a posar el crit al cel i queixar-nos.
En fi, aixi ens va, moltes vegades, la gran majoria tenim el que hens mereixem.

No voldria que ningú s'ho agafes com un atac personal ni molt menys, es tan sols una reflexió de la societat en la vivim.

Salut.
Salut i bones rutes

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dj. set. 16, 2010 10:51 pm

Ja ho veus Storm, si aquest fil continua així, encara sortira algú que s'atrevirà a afirmar que l'accident ha estat per culpa teva.
:evil:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 16, 2010 10:58 pm

[quote user="Jordi Runer" post="137311"]

Crec que tots plegats ens estem tornant molt insesibles a lers desgràcies de la resta.
[/quote]

Potser algú que altre si, però per norma general tothom que tingui dos dits de front i el cap ben posat el primer que fa és parar i intentar ajudar, com bé va fer el company AT l'altre dia.

La meva ironia en el fil aquest anava donada per l'anormal i incomprensible accident que comentava en Storm, el qual no dubtis que despres d'esquivar-ho tot -recorda que ell anava en moto, més desprotegit que la resta dels usuaris de la via- segur que va parar per si feia falta quelcom.

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dj. set. 16, 2010 11:08 pm

[quote user="Gs12 red" post="137205"][quote user="Alucinamaripili" post="137204"]Hosti nano, sort que no t'ha picat a tú, però vaja canguelo.

Jo m'inclino a pensar que es tracta d'una distracció felatiana, com bé diu el mestre Randy.[/quote]

però no diu que ha vist l´home parlant amb la seva dona ( o el que fos ) correctament asseguda al seient del cotxe , se suposa :-o si eren persones grans, a lo millor l´hi ha caigut la dentadura postissa a terra a la Sra. de damunt del " salpicadero " :-o[/quote]

bones!!!!!

una pregunta, si la tenia alla, com podia parlar????
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Respon

Torna a “General”