Hola Gent, us passo el següent link on hi ha la xerrada del Sr.Jaume Vallcorba (Sots-President del Cercle Català de Negocis) a on ens parla del dèficit fiscal i les limitacions del desenvolupament català.
http://www.zeniting.com/player.php?id=2 ... 1&lang=Cat
Dura una mica (30min) però s'aprofiten tots, val la pena escoltar-ho fins al final.
Sr. Administradors: No sé si aquest tema està a on toca però m'ha semblat prou important.
V'ssss
Arguments Que Fan Pensar....
Moderador: Airald
- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
- Ubicació: Manresa
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Arguments Que Fan Pensar....
Home, això es un fòrum de motos..........
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Xevi, t´ho he mogut a Cervesseta.
Els temes politics són complicats de tractar, Aixi que seria preferible evitar-los ;)
Els temes politics són complicats de tractar, Aixi que seria preferible evitar-los ;)
Ex ...moltes coses
- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
- Ubicació: Manresa
ok, perdoneu si ha molestat o algu s'ha sentit ofès, si ho creieu convenient no hi ha cap problema per eliminar el post. La meva intenció, donat que ho cregut molt important, és difondre el missatge i que cadascú en tregui les seves opinions. Com veieu no hi ha cap comentari per part meva en relació al contingut del enllaç.
Salutacions!!!!
Salutacions!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
NO pasa res Xevi. NO el borrarem pas!!
Pero et feia saber que els temes politics son dificiils de parlar a traves de forums, per aixo es millor no entrar-hi masa ;)
Pero et feia saber que els temes politics son dificiils de parlar a traves de forums, per aixo es millor no entrar-hi masa ;)
Ex ...moltes coses