Lourdes Diumenge 12 Setembre.
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Lourdes Diumenge 12 Setembre.
[quote user="Mareta" post="137131"][quote user="Toni- Max" post="137111"]EVA volia dir...... 20 dies per anar hi, per fer el viatge, de duracio.!!! es broma !!
[/quote]
20 dies ???? que hi vols anar a peu ????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
No, hi vol anar amb una BMW!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Estic escrivint la crònica, porto una pàgina i encara no hi posa quin es el destí.
Ricard (SharkBlack) sempre es un plaer compartir ruta amb gent com tu. Confio no haver d'esperar gaire.
Jordi "Prony"
[/quote]
Estic escrivint la crònica, porto una pàgina i encara no hi posa quin es el destí.
Ricard (SharkBlack) sempre es un plaer compartir ruta amb gent com tu. Confio no haver d'esperar gaire.
Jordi "Prony"
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="prony" post="137134"][quote user="Mareta" post="137131"][quote user="Toni- Max" post="137111"]EVA volia dir...... 20 dies per anar hi, per fer el viatge, de duracio.!!! es broma !!
[/quote]
Jordi "Prony"[/quote]
Ja et vaig dir que t´havies quedat masses empollets d´aigua de Lourdes ....... :roll: :roll:
[/quote]
Jordi "Prony"[/quote]
Ja et vaig dir que t´havies quedat masses empollets d´aigua de Lourdes ....... :roll: :roll:
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Be,companys:
La moto ja es a Girona :razz: . Despres d'uns dies de vacances per la França.
Ara toca el pronostic :crys , pero aquest cap de setmana hem penso que tocara descansar :enfaduu .
Els de l'assegunrança s'han portat molt be, ja que he anar trucant i sempre he esta informat de tot.
No se si val la pena fer-se del RACC (ho estic meditant). En aquest casos no se com habesin actuat.
siau.
Ara toca el pronostic :crys , pero aquest cap de setmana hem penso que tocara descansar :enfaduu .
Els de l'assegunrança s'han portat molt be, ja que he anar trucant i sempre he esta informat de tot.
No se si val la pena fer-se del RACC (ho estic meditant). En aquest casos no se com habesin actuat.
siau.
- Eva
- Presentats
[quote user="ICASOL" post="137164"]Be,companys:
siau.[/quote]
Santi
, el més important és que ja tens la moto aqui.
Posa-la a punt i quant volguis et tornes a apuntar. Has començat per lo més dur...... ara ja.... ;)
siau.[/quote]
Santi

Posa-la a punt i quant volguis et tornes a apuntar. Has començat per lo més dur...... ara ja.... ;)
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
[quote user="prony" post="136521"][quote user="Toni- Max" post="136496"]ah !! JORDI !!! la teva parada a veure els "ESTELS """ !!! es de "nota"" eh!!! la veritat! sempre un va espitolat i penses: ja pararas un altre dia ! ja ho veuras !! i NO !!!
S´ha de fet el que vingui en gana !! no hi ha un altre dia !!!!
ets un.. sentimental .....!!![/quote]
A mi m'agrada, ja de retorn a casa, anar poc a poquet, ja arribaré. En aquell moment, amb la lluna darrera la línia de l'horitzó i amb l'absència quasi absoluta de contaminació lumínica es quan el cel ens mostra una espectacular cúpula estel·lar. Jo, estant convençut de que ja estaríeu molt i molt endavant vaig decidir endinsar-me en un camí per aturar-me i gaudir de l'espectacle. Sort que no vaig aprofitar per estirar-me perquè aleshores m'hagués quedat allí fins no se quan. Al veure-os aturats esperant-me des de feia estona em vaig amoïnar. No havia sabut indicar-vos amb prou claredat que jo retornaria a casa amb mes tranquil·litat.
He aprés la lliçó per la propera vegada.
Jordi "Prony"[/quote]
:sado :sado :sado :sado :sado :sado
S´ha de fet el que vingui en gana !! no hi ha un altre dia !!!!
ets un.. sentimental .....!!![/quote]
A mi m'agrada, ja de retorn a casa, anar poc a poquet, ja arribaré. En aquell moment, amb la lluna darrera la línia de l'horitzó i amb l'absència quasi absoluta de contaminació lumínica es quan el cel ens mostra una espectacular cúpula estel·lar. Jo, estant convençut de que ja estaríeu molt i molt endavant vaig decidir endinsar-me en un camí per aturar-me i gaudir de l'espectacle. Sort que no vaig aprofitar per estirar-me perquè aleshores m'hagués quedat allí fins no se quan. Al veure-os aturats esperant-me des de feia estona em vaig amoïnar. No havia sabut indicar-vos amb prou claredat que jo retornaria a casa amb mes tranquil·litat.
He aprés la lliçó per la propera vegada.
Jordi "Prony"[/quote]
:sado :sado :sado :sado :sado :sado
- Joanstrom
- Presentats
[quote user="prony" post="136527"][quote user="Mareta" post="136510"]
Això sí... ens varen parar a TOTS. Cap excepció.
Ens varen explicar que estan fent una campanya :
SEGURETAT VIÀRIA :
NO T´EN RENTIS LES MANS .
i et donen un fulletó on fan de RANDY però "a lo mosso" ;)[/quote]
Penso que aquell esbojarrat que van aturar desprès de nosaltres, amb la matrícula doblegada, sense llums i fent soroll a hores d'ara encara està allà recollint receptes!!!
Pel que fa al producte per netejar les mans en sec, estic convençut de que es tracta d'un fabricant amic d'en Saura amb el que han arribat a un "entente".
No tenen res útil per fer, aquests mossos??? ( de fet, facin el que facin sempre els acabo criticant)
Jordi "Prony"[/quote]
A veure si et sentiran!!!
:D :D
Això sí... ens varen parar a TOTS. Cap excepció.
Ens varen explicar que estan fent una campanya :
SEGURETAT VIÀRIA :
NO T´EN RENTIS LES MANS .
i et donen un fulletó on fan de RANDY però "a lo mosso" ;)[/quote]
Penso que aquell esbojarrat que van aturar desprès de nosaltres, amb la matrícula doblegada, sense llums i fent soroll a hores d'ara encara està allà recollint receptes!!!
Pel que fa al producte per netejar les mans en sec, estic convençut de que es tracta d'un fabricant amic d'en Saura amb el que han arribat a un "entente".
No tenen res útil per fer, aquests mossos??? ( de fet, facin el que facin sempre els acabo criticant)
Jordi "Prony"[/quote]
A veure si et sentiran!!!
:D :D
- Joanstrom
- Presentats
Nois, fot 1 hora que he arribat a casa (per temes de feina, he estat fora).
Fot 1 hora que estic mirant fotos i pensant en una ruta per repetir-ho :lol: :lol:
Santi m'alegro que ho tinguis solucionat ;)
Sou collonuts!!!!
Joan, ai ai ai :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
V'ssssssssssssssssss
Fot 1 hora que estic mirant fotos i pensant en una ruta per repetir-ho :lol: :lol:
Santi m'alegro que ho tinguis solucionat ;)
Sou collonuts!!!!
Joan, ai ai ai :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
V'ssssssssssssssssss
- Eva
- Presentats
[quote user="Joanstrom" post="137274"]
V'ssssssssssssssssss[/quote]
Joan..... jo m´apunto......fem un tros de la route du col ????!!!!
Vinga i al final , per fer feliç a tothom, ens parem a contemplar els estels ;)
Jordi ..... has arribat a la sortida de la crónica ???????
Vinga, que tinc que marxar i m´agradaria llegir-la abans ;) ;) ;) :mrgreen: :mrgreen: :cerv
Digali a la Rita que t´ajudi :box :box
V'ssssssssssssssssss[/quote]
Joan..... jo m´apunto......fem un tros de la route du col ????!!!!
Vinga i al final , per fer feliç a tothom, ens parem a contemplar els estels ;)
Jordi ..... has arribat a la sortida de la crónica ???????
Vinga, que tinc que marxar i m´agradaria llegir-la abans ;) ;) ;) :mrgreen: :mrgreen: :cerv
Digali a la Rita que t´ajudi :box :box
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Ànims Jordi una mica d'inspiraciòNo, hi vol anar amb una BMW!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:20 dies ???? que hi vols anar a peu ????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jordi "Prony"

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Prony
- Presentats
Aquesta nit vaig a La Mola però us prometo que demà us la publico. "Palabrita del niño Jesús"
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- Joanstrom
- Presentats
[quote user="prony" post="137400"]Aquesta nit vaig a La Mola però us prometo que demà us la publico. "Palabrita del niño Jesús"
Jordi "Prony"[/quote]
Doncs avui ho tens difícil per veure els estels :b9 :b9 :b9
Pensant en aixó, un dia podriem anar a Castelltallat, al Observatori, podria ser divertit.
Només és una proposta sense data ;)
Jordi "Prony"[/quote]
Pensant en aixó, un dia podriem anar a Castelltallat, al Observatori, podria ser divertit.
Només és una proposta sense data ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Joanstrom" post="137547"][quote user="prony" post="137400"]Aquesta nit vaig a La Mola però us prometo que demà us la publico. "Palabrita del niño Jesús"
Jordi "Prony"[/quote]
Només és una proposta sense data ;)[/quote]
La Mola no es una disco ????
Jordi "Prony"[/quote]
Només és una proposta sense data ;)[/quote]
La Mola no es una disco ????
- Prony
- Presentats
- Eva
- Presentats
[quote user="prony" post="137679"]
Ei, ara sí que em sona.
I jo que em pensava que anaves a perdre la nit :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :???: :???: :???:
La Mola (Parc natural de Sant Llorenç del Munt i Serra de l'Obac), 1.097 metres, l'únic paratge natural que queda al Vallès Occidental, just a la frontera amb el Bages.
Jordi "Prony"[/quote]Ei, ara sí que em sona.
I jo que em pensava que anaves a perdre la nit :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :???: :???: :???:
- Joanstrom
- Presentats
[quote user="Mareta" post="137707"][quote user="prony" post="137679"]
Ei, ara sí que em sona.
I jo que em pensava que anaves a perdre la nit :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :???: :???: :???:[/quote]
Ja hi va a perdre la nit. :D
Tu imagina, un grup de noies guiades per en Prony, pujant a la Mola per les obagues a la foscor, i tot d'una apareix una clariana per veure els estels :mrgreen: :mrgreen:
- I si en estirem? us explicaré les constelacions!
-Mireu, el carro, i allà és el Nord...........
I la nit en lloc de refredar-se es va escalfant..............................
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I ara en Jordi que ens expliqui com acaba la història ;)
La Mola (Parc natural de Sant Llorenç del Munt i Serra de l'Obac), 1.097 metres, l'únic paratge natural que queda al Vallès Occidental, just a la frontera amb el Bages.
Jordi "Prony"[/quote]Ei, ara sí que em sona.
I jo que em pensava que anaves a perdre la nit :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :???: :???: :???:[/quote]
Ja hi va a perdre la nit. :D
Tu imagina, un grup de noies guiades per en Prony, pujant a la Mola per les obagues a la foscor, i tot d'una apareix una clariana per veure els estels :mrgreen: :mrgreen:
- I si en estirem? us explicaré les constelacions!
-Mireu, el carro, i allà és el Nord...........
I la nit en lloc de refredar-se es va escalfant..............................
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I ara en Jordi que ens expliqui com acaba la història ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Joanstrom" post="137716"]
...................
I ara en Jordi que ens expliqui com acaba la història ;)[/quote]
Aviam si ara resulta que van acabar la nit dins la cova Simanya fent botellon..... :eyes
...................
I ara en Jordi que ens expliqui com acaba la història ;)[/quote]
Aviam si ara resulta que van acabar la nit dins la cova Simanya fent botellon..... :eyes

- Prony
- Presentats
Hi pujo molt sovint, quasi sempre a les nits d'entre setmana. Aquesta vegada se'm van apuntar unes amigues, bona gent i per tant sense cap intenció de fer pecats. Com que em conec un munt de camins i corriols, estaven interessades en explorar-los. Amb la d'aigua que va caure ens vàrem quedar a casa. Hi anirem el proper divendres. Jo segur que aquesta nit i vaig perquè tinc el mono d'ahir.
Randy, si en algun lloc hi ha "botellon", no m'hi busquis, segur que no hi soc. Per cert, la cova Simanya, amb la seva impressionant entrada fot molt de respecte en la foscor de la nit.
Fins demà a Bassella.
Jordi "Prony"
Randy, si en algun lloc hi ha "botellon", no m'hi busquis, segur que no hi soc. Per cert, la cova Simanya, amb la seva impressionant entrada fot molt de respecte en la foscor de la nit.
Fins demà a Bassella.
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 18, 2010 3:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="prony" post="137679"]
i molt bona zona per fer curvetes,desde Calders fins a Terrasa ;) ;)
Jordi "Prony"[/quote]i molt bona zona per fer curvetes,desde Calders fins a Terrasa ;) ;)
- Sharkblack
- Presentats
- Entrades: 23
- Membre des de: dc. set. 15, 2010 1:23 am
- Ubicació: Cardedeu
Fer curvetes....aiiiii!!!!!!!....no mes fa una setmana i ja anyoro fer curvetes...sniff sniff :crys
- Eva
- Presentats
Rita !!!!
A veure si inspires a n´en Jordi
A veure si inspires a n´en Jordi