Si que son dificilis de portar les GS i les ADV....
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Si Que Son Dificilis De Portar Les GS I Les ADV....
[quote user="Steelman" post="136897"]NO ES LA FLECHA ES EL INDI ;)[/quote]
Però segons com sigui la fletxa.
No és el mateix fer això amb una moto de 250 kgs que amb una de 125 :roll:
Però segons com sigui la fletxa.
No és el mateix fer això amb una moto de 250 kgs que amb una de 125 :roll:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Si que son dificilis de portar les GS i les ADV....
Ra-mon totalmen d´acord amb tú pero..
Tu donali a un tio que domini uns GS o ADV, i a un que domini poc li dones una 125 de 120kg....
Jo crec que el de la GS continuara anant millor.
Esta clar que si al tio que dominia li dones la 125 i al que no la ADV...segur que el de la 125 vola i l´altre cau
Tu donali a un tio que domini uns GS o ADV, i a un que domini poc li dones una 125 de 120kg....
Jo crec que el de la GS continuara anant millor.
Esta clar que si al tio que dominia li dones la 125 i al que no la ADV...segur que el de la 125 vola i l´altre cau
Ex ...moltes coses
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Jo amb la cota 349 i la Enduro 250, no recordo tenir tantes dificultats, es clar que fa molts anys de tot això, i de ben segur no se que em pasaria avui, que ja soc bastant més grandet :mrgreen: pero no m'hi veig amb una GS per zones trialers ni massa complicades, ara amb una enduro ho veig més factible (sempre dins la teórica, es clar.....).. :D
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Sigui com sigui, experiència o no, 260kg per muntanya son molts kg, si 210 es complicava el tema "les antigues Trail 2 cilindres" o la nova KTM
Cada moto per lo que es i al ritme adequat de cadascú
...V...
Cada moto per lo que es i al ritme adequat de cadascú
...V...
cor V-Twin
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
home, el video ja anuncia catastrofe asegurada amb el titol jejeje
[quote user="ALBERT_KTM" post="136857"]
És clar que moltes imatges son cursos de formació en off,.... però jo m'he trobat en alguna situació amb aquesta sorra tan fina .... i les vaig passar molt p*tes :crys
[/url]
[/quote]
ufff quin mal trangol, a mi em deia el meu tutor: No hi pensis, gas! cul al darrera! i no toquis el manillar!
es facil de dir, i tan facil de fer a vegades, qeu quan arribes a l'altre banda penses: com collons he arribat fins aqui?
per cert, on esta aquest sorral?
[quote user="ALBERT_KTM" post="136857"]
És clar que moltes imatges son cursos de formació en off,.... però jo m'he trobat en alguna situació amb aquesta sorra tan fina .... i les vaig passar molt p*tes :crys

[/quote]
ufff quin mal trangol, a mi em deia el meu tutor: No hi pensis, gas! cul al darrera! i no toquis el manillar!
es facil de dir, i tan facil de fer a vegades, qeu quan arribes a l'altre banda penses: com collons he arribat fins aqui?
per cert, on esta aquest sorral?
Atramuntanat l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 3:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
[quote user="Atramuntanat" post="137443"]
per cert, on esta aquest sorral?[/quote]
Si, si ... és el què vaig intentar :oops: .
Resultat -> La moto "clavada" a la sorra i jo vaig sortir per orelles :mrgreen:
Era als Monegros. Aquí el post
viewtopic.php?f=2&t=8879
per cert, on esta aquest sorral?[/quote]
Si, si ... és el què vaig intentar :oops: .
Resultat -> La moto "clavada" a la sorra i jo vaig sortir per orelles :mrgreen:
Era als Monegros. Aquí el post
viewtopic.php?f=2&t=8879
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Doncs si que són difícils de portar les GS i les Adv... i les Africa Twin !
Aquestes imatges semblen d'un curs molt semblant al d'Aras, amb la mateixa sistemàtica i proves, i sí, conduir per terra bitxarracos de més de 200 kg requereix ma fina, tacte... no és fàcil ni intuitiu com amb una enduro.
concretament al minut 1.55 surt un pinyo prou similar al que em vaig fotre jo en el curs, era la proba de frenada d'emergència en terra, després de demanarme que desconnectés el ABS de l'Africa :lol: havies d'agafar velocitat i frenar primer de darrera, aquí superat amb xuleria, poc o molt ja tenia costum, la roda clavada, timonejant amb el manillar, va ser exemplar... però del davant.. ahi ! vaig anar clavant del davant i alliberant per no bloquejar, però una pedra just amb el manillar una mica torçat em va catapultar literalment per sobre la moto, tombarella, i un bon ensurt, sense cap consecuència, proteccions amortitzades...
I tant que és l'indi ! Al curs vèiem el monitor, el Roc, un paio de 1.60 damunt una 1.1150 adv -ultrapessada- i feia anar la moto per terra, obstacles, etc.. com una gràcil ballarina.
Aquestes imatges semblen d'un curs molt semblant al d'Aras, amb la mateixa sistemàtica i proves, i sí, conduir per terra bitxarracos de més de 200 kg requereix ma fina, tacte... no és fàcil ni intuitiu com amb una enduro.
concretament al minut 1.55 surt un pinyo prou similar al que em vaig fotre jo en el curs, era la proba de frenada d'emergència en terra, després de demanarme que desconnectés el ABS de l'Africa :lol: havies d'agafar velocitat i frenar primer de darrera, aquí superat amb xuleria, poc o molt ja tenia costum, la roda clavada, timonejant amb el manillar, va ser exemplar... però del davant.. ahi ! vaig anar clavant del davant i alliberant per no bloquejar, però una pedra just amb el manillar una mica torçat em va catapultar literalment per sobre la moto, tombarella, i un bon ensurt, sense cap consecuència, proteccions amortitzades...
I tant que és l'indi ! Al curs vèiem el monitor, el Roc, un paio de 1.60 damunt una 1.1150 adv -ultrapessada- i feia anar la moto per terra, obstacles, etc.. com una gràcil ballarina.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 18, 2010 1:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
si son els indios, llavors jo conec la tribu dels cherokees sencera

:tremolant ...per que la fletxa jo tinc una igual i no salta aixi.... :oops:

:tremolant ...per que la fletxa jo tinc una igual i no salta aixi.... :oops:
Atramuntanat l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 18, 2010 2:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Erg Chebbi - Merzouga

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Atramuntanat" post="137719"]
:tremolant ...per que la fletxa jo tinc una igual i no salta aixi.... :oops:[/quote]
Segur que es per que encara no ho has provat de fer prous vegades!!! Si segueixes practicant segur que ho aconsegueixes!!!
;) ;)
:tremolant ...per que la fletxa jo tinc una igual i no salta aixi.... :oops:[/quote]
Segur que es per que encara no ho has provat de fer prous vegades!!! Si segueixes practicant segur que ho aconsegueixes!!!
;) ;)
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Albert" post="137802"]Holaaa,
;) ;)[/quote]
Home, jo crec que si l'atramuntanat no fa aquests salts és perquè no dona prou gas, no? Ha de donar gas a fons en segona. :twisted:
;) ;)[/quote]
Home, jo crec que si l'atramuntanat no fa aquests salts és perquè no dona prou gas, no? Ha de donar gas a fons en segona. :twisted:

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
per carretera també costen de tumbar: :???:

amb aquestes maletes , qualsevol no tomba...imposible caure

(eh ?¿?¿ tú on vas amb màniga curta) el afiladó, el afiladó ....se afilan cabashete !!!

amb aquestes maletes , qualsevol no tomba...imposible caure

(eh ?¿?¿ tú on vas amb màniga curta) el afiladó, el afiladó ....se afilan cabashete !!!

Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 23, 2010 7:13 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
suposo q el afilador deu pesar mes o menys com jo, i ja et dic q carregat amb maletes més d'una vegada he afilat el central.
Salut
suposo q el afilador deu pesar mes o menys com jo, i ja et dic q carregat amb maletes més d'una vegada he afilat el central.
Salut
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Jomila" post="138528"]Bones,
Salut[/quote]
Amb els pneumàtics nous o gastats?? Pensa que si els portes gastats sempre ets mes a prop del terra i es mes fàcil rascar!!
:mrgreen: ;)
[quote user="Jomila" post="138528"]Bones,
Salut[/quote]
Amb els pneumàtics nous o gastats?? Pensa que si els portes gastats sempre ets mes a prop del terra i es mes fàcil rascar!!
:mrgreen: ;)
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Si que son dificilis de portar les GS i les ADV....
Culleres, aquests si que en saben! :eyes
BMW GS Trophy in South Africa 2010
[youtube]U1Q7nrNkBCA[/youtube]
BMW GS Trophy in South Africa 2010
[youtube]U1Q7nrNkBCA[/youtube]

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Osigui, quan ho fan bé són els tius que en saben, quan ho fan malament són les motos, que no serveixen per això :lol:
Un discriminant molt important, i que potser no se n'ha parlat són els tacs, aquí si que hi ha una diferència important, jo ho vaig poder veure al curs, que al marge de la moto o el que sabés cadascú, el que anava calçat amb tacs ho feia tot amb una facilitat molt evident respecte als que anavem amb mixtes -anakee el meu cas- .
Un discriminant molt important, i que potser no se n'ha parlat són els tacs, aquí si que hi ha una diferència important, jo ho vaig poder veure al curs, que al marge de la moto o el que sabés cadascú, el que anava calçat amb tacs ho feia tot amb una facilitat molt evident respecte als que anavem amb mixtes -anakee el meu cas- .
-----------
- Randy-650
- Presentats
[quote user="ARBE" post="138545"]
Un discriminant molt important, i que potser no se n'ha parlat són els tacs, aquí si que hi ha una diferència important....[/quote]
Obviament per muntanya té molta més importància el pneumàtic que no pas per carretera, i en el cas de les GS/ADV, portar tacs deu ser glòria, sempre parlant de pistes.

Un discriminant molt important, i que potser no se n'ha parlat són els tacs, aquí si que hi ha una diferència important....[/quote]
Obviament per muntanya té molta més importància el pneumàtic que no pas per carretera, i en el cas de les GS/ADV, portar tacs deu ser glòria, sempre parlant de pistes.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="ARBE" post="138545"]Un discriminant molt important, i que potser no se n'ha parlat són els tacs, aquí si que hi ha una diferència important, jo ho vaig poder veure al curs, que al marge de la moto o el que sabés cadascú, el que anava calçat amb tacs ho feia tot amb una facilitat molt evident respecte als que anavem amb mixtes -anakee el meu cas- .[/quote]
Bones!!!
Aixo ho he pogut comprovar amb la Varadero, de posar-li mixtes a posar-li tacos, en el moment de fer pistes es totalment diferent la reaccio, dona molta mes seguretat i quan es dona gas tracciona, no patina! Sempre amb la prudencia d'anar amb una Vaca!
Fins aviat!
Bones!!!
Aixo ho he pogut comprovar amb la Varadero, de posar-li mixtes a posar-li tacos, en el moment de fer pistes es totalment diferent la reaccio, dona molta mes seguretat i quan es dona gas tracciona, no patina! Sempre amb la prudencia d'anar amb una Vaca!
Fins aviat!

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Jo d'aixo no en se gaire, d'anar sobre terra, be i sobre asfalt :roll: be potser no gaire, però m'he fixat que en varies caigudes és per frenar massa amb el fre del davant, repeteixo, jo d'això no en se gaire, però es l'afecte que em fa
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat