Carnet A2 (primera Classe De Pràctiques)
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Carnet A2 (primera Classe De Pràctiques)
Ànims Carme, que això es pot dir que ja ho tens coll avall. En un tres i no res et veiem a les sortides amb la teva pròpia moto.
Quan hi tinguem la Laiona i tot , ja començareu de fer por la quantitat de fèmines que portareu moto a Mototurisme :D :D
Vsssssssss
007
Quan hi tinguem la Laiona i tot , ja començareu de fer por la quantitat de fèmines que portareu moto a Mototurisme :D :D
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="137584"]
[/quote]
AIxó LAIONA com ho portes, pq ets de les primers que vas dir que et treureies el carnet i.......
[/quote]
AIxó LAIONA com ho portes, pq ets de les primers que vas dir que et treureies el carnet i.......
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
poc a poc i bona lletra que tot amb practica es va fent,t'explico una cosa que es per riure pero van ser els meus començaments,anys enlla,perque no es cales la moto al sortir en primera m'enpantava amb els peus i aixi posava la primera i sortia a trompicons i ara en 1200 ,jjajajajajajjajajajjajajajaja,o sigui que tranquils i be que no t'adonaras i tindras el carnet ;) ;) ;)
- Freedom
- Presentats
- Entrades: 171
- Membre des de: dc. ago. 18, 2010 1:05 pm
- Ubicació: Santa Pau
Hola Carme.
jo també vaig fer les pràctiques amb una moto com aquesta :D
Aquesta moto un cop la tens per mà és de molt bon dominar. els conus eren de molt bon fer
amb aquesta moto
Però amb la que tinc ara, ja és una altre cosa :enfadat
Espero que et vagin bé les pràctiques i l'exàmen encara millor
V'ss
jo també vaig fer les pràctiques amb una moto com aquesta :D
Aquesta moto un cop la tens per mà és de molt bon dominar. els conus eren de molt bon fer
amb aquesta moto
Espero que et vagin bé les pràctiques i l'exàmen encara millor
V'ss
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Això espero Albert...! a veure que tal va el proper dilluns quan torni a fer practiques... (haurian de llogar motos de 125 per fer practiques, tota l'estona que vulguis, doncs com amb el carnet de cotxe puc portar de 125cc, aniria be els cap de setmana practicar a soles per agafarli seguretat i aixì quan hagi de pujar a fer les practiques amb la de 250 cc, aniria mes preparada). :roll:Holaaa,
Segur que el proper dia ja t’hi trobes millor i mes segura. Poc a poc i sense adonar-te te la faràs teva aquesta moto.
:razz: :razz: ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Edelweiss
- Presentats
Hola Grum...,E
Abans s'acostumaven a fer amb la mítica SR 250 o amb la suzuki TU 250, que tot i pesar igual, són més baixetes i donen més confiança al poder posar peu a terra de seguida i amb facilitat.
Per cert, si em permets una opinió personal, per mi estèticament és mooolt més maca la 48.:kiss
No se si tindran aquest aquesta que dius (el proper dilluns miraré a veure si ha possibilitat de portar una Suzuki TU 250 o un altre model mes baixeta).
Referent a model de la HD a mi també m'agrada mes la 48... :razz: , a mes tinc entès que al passar els 2 anys al treure la limitació tindria una moto de 1200 (vaig pujar el passat dijous quan vaig anar al concessionari i la veritat es que arribo la mar de be al terra... :form ). ;)

- Edelweiss
- Presentats
molts anims, aixo no es res, o millor dit es un avantatge, ara ja saps com es caure, si m'hagues passat algun cop a lo millor no tindria tanta por d'anar pel terr
pd: per cert en lo de la alçada no tinc problema pero vaig veure a andorra, a la casa de Dainese unes botes de moto de dona amb un talo de almenys 3 cm
Gràcies Rime... ! mirare aquest model de bota que dius. (pod ser que en alguna web trobi algo, perque les botes d'anar en moto que tinc son amb una mica de talò, es a dir el normal que porten les botes). ;)

- Edelweiss
- Presentats
Gràcies AT (tan de bo m'anès l'examen de practiques com a la teòrica...) :roll: ;)Sort el dia de l'exàmen. ;)

- Edelweiss
- Presentats
Hola Steelman...Ja tens el carnet més a prop..
LEs HD que has vist pero es poden limitar per el carnet A2?
Per cert, el primer dia que vaig entrar al circuit, quant vaig arribar a casa, tenia la moral per el terra. Li vaig dir a la Natalia, no esta fet per mi aixo d´anar en moto. Amb prou feines m´aguanto en linia recta... :crys
Pero amb persistencia.....amb 3h mes ja em vaig treure la practica ;)
Em van dir al concessionari que si es poden limitar aquest models i d'altres mes... (que ja eran mes grans i es clar molt mes cares...! :eyes ) .
Doncs la veritat es que desmoralitza una mica :crys , però espero que el proper dilluns que torno a fer altre practica, ho vegi molt mes diferent... ;)

- Edelweiss
- Presentats
Hola Tommy...!Hola Carme.
anims amb el carnet, que amb il.lusió i ganes ho aconseguiràs,
... la Sportster 48 és guapíssima,. Je, je!
Salut
tommy
Gràcies pels ànims, la veritat es que il.lussió i ganes en tinc, (a veure si aviat em trobo conduint entre vosaltres, radera d'altres precioses HD com la teva i la d'en Jaume...!). :razz:
A mi també m'agrada molt mes la Sportster 48...! en la foto es veu maca, però en viu es poden apreciar molt mes detalls i la veritat es que m'agrada moltíssim.. ;)

- Edelweiss
- Presentats
Doncs si Xepe abans penso que era mes fàcil, encara que ara tampoc sabria portar de 125cc i amb el carnet B podria portar-les, o sigui que tampoc es compren massa oi...? :roll: (tan sols he portat ciclomotor i scooter i es clar es molt mes diferent amb el tema de les marxes), però bueno espero ensortirme aviat...! ;) Moltes GràciesLa meva primera (i única) classe de pràctiques va ser amb una Vespa 200 (d'això fa 20 anys). Mai n'havia portat cap, i poques vegades ho he tornat a fer. El lendemà tenia l'examen, i al acabar, el profe em diu "escolta, hauries de portar de Reus a Mont-roig" (15km). I així ho vaig fer!
En aquells temps només feies pràctiques de circuit, i jo crec que era més fàcil (i sobretot més barat)...
Sort amb les pràctiques!

- Edelweiss
- Presentats
Gràcies Ramón...!Ànims Carme, que això es pot dir que ja ho tens coll avall. En un tres i no res et veiem a les sortides amb la teva pròpia moto.
Vsssssssss
007
A veure si aviat m'afegeixo al clan de les fèmines en moto :form :form :form :form :form (encare que per aconseguir l'experiencia agafan corbes com les fa un Espia com tu, penso que haure de treure'm un carnet especial... :b9 :b9 :b9 ).

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Edelweiss" post="137766"].... mirare aquest model de bota que dius. (pod ser que en alguna web trobi algo, perque les botes d'anar en moto que tinc son amb una mica de talò, es a dir el normal que porten les botes). ;)[/quote]
Pots mirar aquest tipus de bota també: :D

Això si, no sé si son impermeables o no.... :roll:

- Edelweiss
- Presentats
Hola Kpeps ! bon truc el teu.. je,je... :b9 la veritat es que diuen que la necessitat aguditza l'enginy ;)poc a poc i bona lletra que tot amb practica es va fent,t'explico una cosa que es per riure pero van ser els meus començaments,anys enlla,perque no es cales la moto al sortir en primera m'enpantava amb els peus i aixi posava la primera i sortia a trompicons i ara en 1200 ,jjajajajajajjajajajjajajajaja,o sigui que tranquils i be que no t'adonaras i tindras el carnet ;) ;) ;)

- Edelweiss
- Presentats
Gràcies FREEDOM...! Bueno la veritat es que si la tenen per fer practiques, es perquè es bona per apendre, així que posaré tots els sentits per dominar-la aviat... ;)Aquesta moto un cop la tens per mà és de molt bon dominar. els conus eren de molt bon fer
amb aquesta moto
El que dius de la teva, suposo que en segons quines rutes et passa com amb les HD... (que diuen que es mes difícil de manejar :roll: ).
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 18, 2010 7:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Edelweiss
- Presentats
Ostres Randy m'has donat una molt bona ideia, perque jo ja tenia preparades per la meva HD aquestes, amb les que segur arribare sense problemes.....
Pero per les practiques, he trobat aquestes que si son impermeables que m'aniran de conya...! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Les blaves son les autèntiques de Valverde del Camino? Jo encara tinc les meves de quan era solter i encara lligava algun dia. Amb les camperes feia 1,85, i sense 1,75. :eyes

- Edelweiss
- Presentats
Doncs Randy la veritat es que s'hi semblan a les de Valverde del Camino (jo tambe havia portat unes semblants pero de color marrò quan tenia 18 anys...! :razz: ).
Pero a l'hora de trobar-les segur que aqui les aconseguiria... ;)
Enllaç Web Ruta 66 Motorcycles

Pero a l'hora de trobar-les segur que aqui les aconseguiria... ;)
Enllaç Web Ruta 66 Motorcycles

- Rime
- Presentats
- Entrades: 127
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
- Ubicació: Hospitalet de l'Infant
Aqui te dejo unos modelos de botas de moteras de las de verdad de la buenaaaaaaaaaaa

- Edelweiss
- Presentats
Wualaaaaaah :eyes quin catàleg de botes je,je (doncs les primeres estan força be...! les de sota s'hi semblen a les que tinc).
Moltes gràcies ! ;)
Moltes gràcies ! ;)