Honda anucnia 8 novetats per aquesta tardor

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Honda Anucnia 8 Novetats Per Aquesta Tardor

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 16, 2010 9:32 pm

[quote user="James Bond" post="137283"]

Jo l'altre dia vaig parlar amb un motard francès que tenia la seva VFR1200F blanca al costat de la meva. Em va dir que els sues 100 chevaux al costat dels meus cent seixanta trezte feien que sos una moto totalment diferent, no cal oblidar que una de les principals característiques d'aquesta moto es el seu impressionant motor, sui el capes per tot la gràcia e compra-te aquest moto.

[/quote]

Tinc entès que les compren amb 100 CV per llei i despres les deslimiten comprant peces per internet, i es veu que és molt fàcil de fer-ho.

Corregiu-me si vaig errat. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. set. 16, 2010 9:36 pm

[quote user="Randy-650" post="137285"] Tinc entès que les compren amb 100 CV per llei i despres les deslimiten comprant peces per internet, i es veu que és molt fàcil de fer-ho.

Corregiu-me si vaig errat. :shock:[/quote]

Be, ell em va dir 105 cv,, potser era això.

El que si fan la majoria de francesos es canviar el tub d'escapament per guanyar una mica mes de potència, els LeoVince son els reis, després venen els Akrapovich.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 16, 2010 10:03 pm

[quote user="James Bond" post="137286"][quote user="Randy-650" post="137285"] Tinc entès que les compren amb 100 CV per llei i despres les deslimiten comprant peces per internet, i es veu que és molt fàcil de fer-ho.

Corregiu-me si vaig errat. :shock:[/quote]

Be, ell em va dir 105 cv,, potser era això.

El que si fan la majoria de francesos es canviar el tub d'escapament per guanyar una mica mes de potència, els LeoVince son els reis, després venen els Akrapovich.

Vsssssss
007[/quote]

aixo es veritat ,pero son modas,fa anys anaven amb Devil.
Imatge

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dj. set. 16, 2010 10:06 pm

[quote user="Steelman" post="137276"]Ostres a França, que si que en saben , han comprat més XT1200Z que GS!!!!! :eyes :eyes :eyes

La nova TUAREG, xaviTwin, diuen que sera de 750 cc no?[/quote]

Aixo tinc entès, el 750, 100cv . Per que mes ;)

Imatge

...V...
cor V-Twin

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dj. set. 16, 2010 10:11 pm

Per cert, no soc marquis-ta, però vaig tenir una Italiana, Gilera RC 600, no recordo coses bones, menteixo, era la ostia quan funcionava tot a l'hora llastima que sols era un dia a la setmana el resta se'l passava al taller

Peró avui dia, estan treien unes maquines acollonants... :eyes :eyes :eyes , i cares jejejejeje

...V...
cor V-Twin

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 16, 2010 10:35 pm

[quote user="Steelman" post="137276"]Ostres a França, que si que en saben , han comprat més XT1200Z que GS!!!!! :eyes :eyes :eyes
La nova TUAREG, xaviTwin, diuen que sera de 750 cc no?[/quote]

ep ,al juny eh!! ;) GS tampoc ni han mes per entregar i suposso que las ST son las que han arivat de cop per les compres d'internet,per altre banda ja era hora que alguna marca s'animes a fer aquest tipus de motos trail amb cara i ulls com la GS 800,a veure com els va.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 16, 2010 10:49 pm

[quote user="XaviTwin" post="137300"]Per cert, no soc marquis-ta, però vaig tenir una Italiana, Gilera RC 600, no recordo coses bones, menteixo, era la ostia quan funcionava tot a l'hora llastima que sols era un dia a la setmana el resta se'l passava al taller

[/quote]

Jo en vaig tenir una també, amb un Arrows buit. :razz: En muntanya era una canya, i quan canviava pneumàtics i portava Dunlop noséquè de carretera flipava amb lo divertida que era. Quan s'espatllava....no era barata ni res reparar-la. :evil: Ah! I amb un dipòsit feia uns 100 km. :crys

Recordo aquella època com si fós ahir. Tothom portava XR-600, alguna de les 400 noves :eyes , XT-600, DR-600, i jo amb la Gilera. :oops:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. set. 16, 2010 10:56 pm

[quote user="Randy-650" post="137268"]

Oi tant! :D

Imatge

Imatge

[/quote]

No ho acabo de veure clar..

No veig la FJR i si vas França vulguis o no vulguis sempre en veuràs unes quantes, l'altra dia mateix les trobàvem de tres en tres i si estas en un lloc de motos i mires les que passen es acollonant les que hi arriben a haver.hi. Riu te'n de Pan's i Bmw's. Això sense comptar les dels gendarmes que també hi van.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 16, 2010 11:10 pm

[quote user="James Bond" post="137319"][quote user="Randy-650" post="137268"]

Oi tant! :D

Imatge

Imatge

[/quote]

No veig la FJR i si vas França vulguis o no vulguis sempre en veuràs unes quantes, l'altra dia mateix les trobàvem de tres en tres i si estas en un lloc de motos i mires les que passen es acollonant les que hi arriben a haver.hi. Riu te'n de Pan's i Bmw's. Això sense comptar les dels gendarmes que també hi van.

Vsssssss
007[/quote]

jo tampoc ho veig gens clar,pero com a França no hi he anat i no he ist el que hi ha per las carreteras tampoc puc dir res al respecte :???: :???:
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 16, 2010 11:14 pm

[quote user="James Bond" post="137319"]

Vsssssss
007[/quote]

Et dono tota la raó. Si mires les vendes totals del 2009, Yamaha France guanaya i de llarg:

Imatge

Mira aquest pdf del 2009:

http://www.moto-net.com/images/marche-2 ... 2-2009.pdf

I aquest del 2008:

http://www.moto-net.com/images/marche-2 ... 2-2008.pdf

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Honda anucnia 8 novetats per aquesta tardor

Entrada Autor: Albert » dv. set. 17, 2010 5:36 am

Holaaa,

Merci Randy per les estadístiques que, com no podia ser d’altra manera, has trobat. Son realment curioses, i segur que si les comparem amb les d’aquest país, encara mes.

Potser si que les limitacions de potencia de França ajuden a que pugui sortir una mica distorsionat el mercat, però hi detalls molt curiosos, especialment en la llista de vendes del 2009, on Yamaha s’emporta la part mes gran del pastís suposo que per els molts models que te de 125 cc, com Honda, però si mires les marques que no fan motos petites veus que HD va vendre mes que BMW i que Triumph està realment a prop.
Les GS no son reines de res i es veuen superades per la pròpia RT. Sembla que fugin de comprar les motos mes cares (BMW seguida de Honda) per buscar preus mes accessibles amb prestacions semblants, si no millors (Kawa, Suzuki i Yamaha).

Recordo que la Transalp es va començar a vendre be a espanya quan el mercat francès ja n’estava saturat i era un model que anava a la baixa.

Resulta que fins i tot amb el handicap de la limitació de potencia, la VFR pot dir que està entre les 15 mes venudes a no gaire distancia de la GS!. Continua sent un rotund fracàs? :mrgreen:

:| :roll: :-o
Sort,

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dv. set. 17, 2010 10:10 pm

[quote user="Randy-650" post="137314"][quote user="XaviTwin" post="137300"]Per cert, no soc marquis-ta, però vaig tenir una Italiana, Gilera RC 600, no recordo coses bones, menteixo, era la ostia quan funcionava tot a l'hora llastima que sols era un dia a la setmana el resta se'l passava al taller

[/quote]

Jo en vaig tenir una també, amb un Arrows buit. :razz: En muntanya era una canya, i quan canviava pneumàtics i portava Dunlop noséquè de carretera flipava amb lo divertida que era. Quan s'espatllava....no era barata ni res reparar-la. :evil: Ah! I amb un dipòsit feia uns 100 km. :crys

Recordo aquella època com si fós ahir. Tothom portava XR-600, alguna de les 400 noves :eyes , XT-600, DR-600, i jo amb la Gilera. :oops:[/quote]

es veritat, la benzina sa la futia que donava gust, era la època dels criteriums solo moto, i la novetat de la XR

...V...
cor V-Twin

Randy-650
Presentats

Re: Honda anucnia 8 novetats per aquesta tardor

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 21, 2010 1:07 am

Doncs ja tenim la primera novetat MUNDIAL d'Honda, l'Air Blade 125,amb el motor de la PCX, fabricada a Thailàndia....... :shock:

Serà una cosa semblant a això:

Imatge

A Itàlia tota la setmana passada es parlava d'aquestes 8 novetats, i sembla ser que seran les seguents:

2- noves scooters 125
1- Varadero 125
1- VT750S
1- VTR 250 (restyling)
Aquestes seran les 5 novetats oficiallitzades.

RUMORS:
1.-SH 300 restyling)
1- nova Varadero 1000??
1- restyling Hornet 600??

CONCLUSIÓ PERSONAL: Honda no es vol gastar ni un quarto més en motos potentes i modernes pel mercat europeu o nord-americà i tira més cap l'emergent mercat asiàtic o sud-america. Deixarà ja mateix de fabricar a la factoria la VFR 1200, com va fer amb la GW 1800, per excés d'estocatge?

Suposo que si. :crys

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. set. 23, 2010 8:37 pm

[quote user="James Bond" post="137283"]
....

Un Ferrari am la potència rebaixada a la meitat perd la major part del seu atractiu, només el pots fer servir per passejar-te d'una a banda l'altra de Platja d'Aro perqué et vegin i prou i poder fer el xulo a veure si et lligues alguna bagassa.

Vssssss
007[/quote]

Coi, però que servien per alguna altra cosa els Ferrari potser ? :mrgreen: :mrgreen:
-----------

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dj. set. 23, 2010 10:18 pm

Algu sap si la VFR 800 la deixan de fabricar?

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dj. set. 23, 2010 10:41 pm

Avui he anat a la Honda, i m'ha comentat el mecànic que no sabia si li quedava alguna Varadero, i he volgut entendre per la manera com ho ha dit, que que ja no se'n servien - com si hagués de sortir algo nou... M'ha dit també que no s'esperava res de nou en quant a Deauville....

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 24, 2010 12:35 pm

[quote user="cabirol" post="138563"]Algu sap si la VFR 800 la deixan de fabricar?[/quote]

Tinc entès que la deixen de fabricar. :shock:

[quote user="xepe71" post="138567"]Avui he anat a la Honda, i m'ha comentat el mecànic que no sabia si li quedava alguna Varadero, i he volgut entendre per la manera com ho ha dit, que que ja no se'n servien - com si hagués de sortir algo nou... M'ha dit també que no s'esperava res de nou en quant a Deauville....[/quote]

Diuen que ...... :roll:

[quote user="Randy-650" post="138105"]

A Itàlia tota la setmana passada es parlava d'aquestes 8 novetats, i sembla ser que seran les seguents:

2- noves scooters 125
1- Varadero 125
1- VT750S
1- VTR 250 (restyling)
Aquestes seran les 5 novetats oficiallitzades.

RUMORS:
1.-SH 300 restyling)
1- nova Varadero 1000??
1- restyling Hornet 600??

[/quote]

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dv. set. 24, 2010 4:43 pm

La revista La Moto d'aquest mes posa que tornaria la CBR 600 f per al 2011 i també la VT750C2B. :cool:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Respon

Torna a “General”