Porra Moto GP
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Porra Moto GP
:???: coi amb l'Stoner que va fort,vinga li donarem un vot de confiança,encara que......
1º Stoner :roll:
2º Pedrosa :shock:
3º Lorenzo :mrgreen:
au ,ja eta dit ;) ;)
1º Stoner :roll:
2º Pedrosa :shock:
3º Lorenzo :mrgreen:
au ,ja eta dit ;) ;)
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Stoner va fort :eyes ... però el que realment necessita guanyar és en Dani :twisted: ... per tant la meva aposta per Motroland és:
1.- Pedrosa
2.- Stoner
3.- Lorenzo
A veure si aquesta vegada faig un ple i m'apropo al Pascual !!!
1.- Pedrosa
2.- Stoner
3.- Lorenzo
A veure si aquesta vegada faig un ple i m'apropo al Pascual !!!
Gas a la burra!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Pedrosa
Lorenzo
Stoner
En Rossi no aixeca cap, a veure si es recupera i tenim un bon final de mundial
Lorenzo
Stoner
En Rossi no aixeca cap, a veure si es recupera i tenim un bon final de mundial
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La Guardia Civil para a un Aleix Espargaró sin puntos en el carné
* El lunes será sometido a un juicio rápido en el que se decidirá la sanción que le imponen.
17/09/10 - 13:20.
Aleix Espargaró vivió un curioso capítulo en Alcañiz, donde se disputará el Gran Premio de Aragón. En los accesos al circuito de Motorland, la Guardia Civil le paró y le comunicó que no tenía puntos en el carné de conducir tras haber cometido varias infracciones. El español no era consciente de ello porque aún no había recibido ninguna notificación al respecto.
El piloto de MotoGP disputará el Gran Premio de Aragón sin ningún tipo de problema, y el lunes será sometido a un juicio rápido en el que se decidirá la sanción que le imponen.
Font: http://www.marca.com/2010/09/17/motor/m ... 22440.html
* El lunes será sometido a un juicio rápido en el que se decidirá la sanción que le imponen.
17/09/10 - 13:20.
Aleix Espargaró vivió un curioso capítulo en Alcañiz, donde se disputará el Gran Premio de Aragón. En los accesos al circuito de Motorland, la Guardia Civil le paró y le comunicó que no tenía puntos en el carné de conducir tras haber cometido varias infracciones. El español no era consciente de ello porque aún no había recibido ninguna notificación al respecto.
El piloto de MotoGP disputará el Gran Premio de Aragón sin ningún tipo de problema, y el lunes será sometido a un juicio rápido en el que se decidirá la sanción que le imponen.
Font: http://www.marca.com/2010/09/17/motor/m ... 22440.html

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
1.-Pedrosa
2.- Lorenzo
3.- Stoner
2.- Lorenzo
3.- Stoner
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Upsss ! que m'oblidava de la porra del GP de demà

1.- Casey Stoner

2.- Dani Pedrosa

3.- Jorge Lorenzo

1.- Casey Stoner

2.- Dani Pedrosa

3.- Jorge Lorenzo

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
1- Pedrosa
2- Lorenzo
3- Stoner
2- Lorenzo
3- Stoner
- Kpeps
- Presentats
be,ja estan penjades les clasificacions,no hi ha canvi de lider pero ls medalles de plata i bronze estan molt lluitades,en Marquez ha caigut i ja es veu que no es pot dir blat fins que no es al sac i ben lligat,despres veure les curses que avui amb la sortida no he pogut i ja em fare a la ideia dl que ha pasat tambe en moto 2.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="137814"] La Guardia Civil para a un Aleix Espargaró sin puntos en el carné
[/quote]
molt i molt malament,aquests nanos han de donar exemple i no comportarse com macarrillas desfasats,ens pot pasar a tots es clar,pero........ :enfadat :enfadat
[/quote]
molt i molt malament,aquests nanos han de donar exemple i no comportarse com macarrillas desfasats,ens pot pasar a tots es clar,pero........ :enfadat :enfadat
- Kpeps
- Presentats
- Jesus
- Presentats
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="137926"]Un altre
a la col·lecció !!!
[/quote]
avui es pot dir allo de ...mal de muchos..... ;) ;) ;) realment avui era dificil fer el ple tal i com han quedat :eyes :eyes :eyes

avui es pot dir allo de ...mal de muchos..... ;) ;) ;) realment avui era dificil fer el ple tal i com han quedat :eyes :eyes :eyes
- Jesus
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="137930"][quote user="Jesus GS" post="137926"]Un altre
a la col·lecció !!!
[/quote]
avui es pot dir allo de ...mal de muchos..... ;) ;) ;) realment avui era dificil fer el ple tal i com han quedat :eyes :eyes :eyes[/quote]
Que hi farem !!! :enfadat ... al menys la nostra classificació si k està interessant !!! ;)

avui es pot dir allo de ...mal de muchos..... ;) ;) ;) realment avui era dificil fer el ple tal i com han quedat :eyes :eyes :eyes[/quote]
Que hi farem !!! :enfadat ... al menys la nostra classificació si k està interessant !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 19, 2010 10:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Je, je… que ha passat? Ningú no havia pensat que el nicky podes fer pòdium oi?
Me’n alegro molt per ell, potser no es un crack, però es un mooolt bon pilot, i segons sembla millor persona encara!!
:lol: :lol: :lol:
Je, je… que ha passat? Ningú no havia pensat que el nicky podes fer pòdium oi?
Me’n alegro molt per ell, potser no es un crack, però es un mooolt bon pilot, i segons sembla millor persona encara!!
:lol: :lol: :lol:
Sort,
- Jesus
- Presentats
Doncs si Albert,a mi també m'ha sorprés gratament en Hayden ... s'ho està currant !!! ;)
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Edelweiss i Kpeps, enhorabona , quasibé feu la plena. :bow

- Randy-650
- Presentats
Observeu la sortida del tub d'escapament de la Ducati, que porta com una reixa. Es veu que serveix perquè a les reduccions no xucli porqueria. :shock:

- Jesus
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="138104"]Observeu la sortida del tub d'escapament de la Ducati, que porta com una reixa. Es veu que serveix perquè a les reduccions no xucli porqueria. :shock:
[/quote]
Jo tinc entés que més que a les reduccions, és per quan cauen, ja que han tingut problemes amb algun motor que es va empassar grava.

Jo tinc entés que més que a les reduccions, és per quan cauen, ja que han tingut problemes amb algun motor que es va empassar grava.
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="138238"]
[/quote]
Clar, perquè si fot una volta de campana i la moto cau de cul, no entri grava, aixequi la moto, posi primera, arrenqui i torni a la cursa.
Clar, clar..... :roll:
Doncs no, al tenir la compressió altissima i fer aquelles llamarades, al treure gas es veu que amb el rebufo hi ha tendència a xuclar bruticia.
Clar, perquè si fot una volta de campana i la moto cau de cul, no entri grava, aixequi la moto, posi primera, arrenqui i torni a la cursa.
Clar, clar..... :roll:
Doncs no, al tenir la compressió altissima i fer aquelles llamarades, al treure gas es veu que amb el rebufo hi ha tendència a xuclar bruticia.

- Jesus
- Presentats
Parlant de motors, no creieu que a Yamaha s'han adormit, o potser com ho veuen tant coll aball han deixat d'evolucionar, ja que així es deuen estalviar una bona pasta ? :roll: ... pq com caminen les Ducati i sobretot les Honda :eyes .
De la cursa de MotoGP de diumenge la part que m'ha agradat més ha estat la lluita final entre Dovi i Spies i per descomptat l'avançament d'en Hayden a Lorenzo ... que precisament no va ser per motor ... va estar molt intel·ligent i li va fotre la moto amb un parell de nassos.
De la cursa de MotoGP de diumenge la part que m'ha agradat més ha estat la lluita final entre Dovi i Spies i per descomptat l'avançament d'en Hayden a Lorenzo ... que precisament no va ser per motor ... va estar molt intel·ligent i li va fotre la moto amb un parell de nassos.
Gas a la burra!!!