Nova Yamaha TDM 1200???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Nova Yamaha TDM 1200???

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 23, 2010 2:24 pm

Al presentar la nueva Super Ténéré, los técnicos de Yamaha dejaron claro que el bicilíndrico en paralelo de 1.200 cc de la maxitrail también daría pie a otros modelos en un futuro próximo.
El modelo más apropiado en recibirlo y ya legendario en la marca, no sería otro que la TDM. En su caso se tratará de una moto híbrida, con reminiscencias trail, pero con componentes asfálticos y cierto talante deportivo, que podrá encajar en el segmento de la Ducati Hypermotard 1100 y la KTM 990 Supermoto (en el que también deberá estar la nueva Aprilia Dorsoduro 1200), aunque tendrá mayores aspiraciones ruteras y será más confortable en líneas generales.
Con respecto a la potencia, ésta deberá rondar los 110 CV.
Imatge
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nova Yamaha TDM 1200???

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 23, 2010 3:12 pm

El motor de la XT 1200 està donant per molt, i com que es veu que funciona se suposa que ho aplicaran a varis models, entre els quals hi ha moltes possiblitats que el posin a la TDM, que ja toca renovar-la. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. set. 23, 2010 7:20 pm

Holaaa,

La TDM renovada i amb aquest motor 1.200 ha de ser tota una canya!!!!

A veure si es veritat, tot i que sempre ha estat una moto incompresa

:razz: :razz: :roll:
Sort,

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 23, 2010 7:28 pm

Més fotos que volten pel cibermón:

XJS-1200

Imatge

TDM 1200

Imatge
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. set. 23, 2010 7:37 pm

[quote user="Albert" post="138524"]Holaaa,

La TDM renovada i amb aquest motor 1.200 ha de ser tota una canya!!!!

A veure si es veritat, tot i que sempre ha estat una moto incompresa

:razz: :razz: :roll:[/quote]

diuen que la TDM ja passará a millor vida, será una XTZ 1200 (cardán inclòs ) amb llantes de carretera, res a veure amb l´antiga TDM, però que potser será batejada amb aquest nom TDM, vaja una BMW R1200 R a la Yamaha :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 23, 2010 7:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » ds. set. 25, 2010 1:44 pm

oleeeeeeeeeeee ole ole ole, oleeeeeeeeeeeeeeeeeee ole, oleeeeeeeeeeeeeeee ole ole ole

:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump

motos mes llogiques ja era hora, ara nomes falten $$$$$$$$$ :enfadat :enfadat

...V...
cor V-Twin

Sharkblack
Presentats
Entrades: 23
Membre des de: dc. set. 15, 2010 1:23 am
Ubicació: Cardedeu

Entrada Autor: Sharkblack » ds. set. 25, 2010 7:55 pm

Doncs seria una bona succesora en un futur, m'agrada molt el comcepte de la TDM, a veure com queda la cosa.

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » ds. set. 25, 2010 9:50 pm

ostres lo que arribam a fer amb el fotochou :pc
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. set. 25, 2010 10:07 pm

al garatge on deixo la moto ni ha una d'arraconada del any 91 amb 30000 km plena de pols pero impecable d'estetica,trobo que es una moto que encara ara tindria que donar molta guerra,aquests models de moto per els que volen anar per carretera amb estil trail pero no faran camins es ideal i si surt al mercat pot tenir molts clients que li piquin l'ullet si te un preu raonable,es clar.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 25, 2010 11:47 pm

[quote user="Kpeps" post="138866"]..........trobo que es una moto que encara ara tindria que donar molta guerra,aquests models de moto per els que volen anar per carretera amb estil trail pero no faran camins es ideal ......[/quote]

Com el 90% dels usuaris de motos trail. ;)

Si la treuen, obviament amb el motor de la XT 1200, amb cardan i forquilla invertida i a un preu inferior a la barrera psicològica dels 10.000€, pot ser un graaaaaan èxit. El mercat francès no pot estar equivocat. Però calculo a ull que el preu pot estar de l'ordre dels 13.000. :mad:

Que aqui España no hagi tingut èxit el model anterior? La van treure en una època que tothom volia prestacions pures i dures. Ara la cosa ha canviat.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. set. 26, 2010 10:44 pm

[quote user="Randy-650" post="138887"][quote user="Kpeps" post="138866"]..........trobo que es una moto que encara ara tindria que donar molta guerra,aquests models de moto per els que volen anar per carretera amb estil trail pero no faran camins es ideal ......[/quote]

Com el 90% dels usuaris de motos trail. ;)

Si la treuen, obviament amb el motor de la XT 1200, amb cardan i forquilla invertida i a un preu inferior a la barrera psicològica dels 10.000€, pot ser un graaaaaan èxit. El mercat francès no pot estar equivocat. Però calculo a ull que el preu pot estar de l'ordre dels 13.000. :mad:

Que aqui España no hagi tingut èxit el model anterior? La van treure en una època que tothom volia prestacions pures i dures. Ara la cosa ha canviat.[/quote]

+1 ja em sap greu fer-lo servir, però es que tens tota la raó del mon ;)
Gas a la burra!!!

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dl. set. 27, 2010 9:26 am

Molt bona notícia, si es confirma.

Pot ser una opció molt interessant per als que ens agrada el manillar alt, però em fa dubtar, com sempre, si la posició del manillar no serà massa elevada per al meu gust.

La KTM 990 SMT em va decepcionar força quan vaig tenir oportunitat de provar-la. I això que anava gairebé convençut que seria la substituta de la meva multistrada, però em vaig trobar amb una alçada de manillar que no em permet carregar pes sobre el tren davanter, "massa trail" per dir-ho d'alguna manera. I em limita l'agilitat a l'entrada de les corves i, el que potser és més important per a mi, la diversió al conduir-la.

Algú s'hi ha trobat també o son vicis que he agafat de la Ducati?

Salut.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 27, 2010 11:57 am

[quote user="Leclerk" post="139044"]..... però em vaig trobar amb una alçada de manillar que no em permet carregar pes sobre el tren davanter, "massa trail" per dir-ho d'alguna manera. I em limita l'agilitat a l'entrada de les corves i, el que potser és més important per a mi, la diversió al conduir-la.

Algú s'hi ha trobat també o son vicis que he agafat de la Ducati?

[/quote]

La KTM 990 és una trail pura i dura, potser amb concepte 70% carretera i 30% muntanya. Parlo sense haver-la provat, sols he pujat a sobre en parat, però la posició ho diu tot.

Això que parles de carregar el tren davanter qual moto de cross o enduro, et convido a que quan puguis provis la Hypermotard 1100 -la petita no crec que tingui potència per fer-ho- i quedaràs parat de com es pot anar per carreteres de molts revolts com si anéssis per muntanya, culejant el tren posterior com i quan vols, i sempre amb la sensació de control absolut degut a la proximitat del manillar amb el cos i tenir tot el pes al davant. :eyes

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 27, 2010 12:00 pm

Randy el Leclerk no parla de la 990 Trail , parla de la 990SMT
Imatge
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 27, 2010 12:02 pm

[quote user="Steelman" post="139067"]Randy el Leclerk no parla de la 990 Trail , parla de la 990SMT
[/quote]

Ostres, és veritat. :oops:

Això ja es veu que és una moto tipus Varadero o V-Strom 1000. :roll: O sigui, posició turistica 100%.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 27, 2010 12:05 pm

La SMT sense haver-la portat crec que és una moto estil SUperMOtard, amb una mica de carroseria per poder anar a fer una mica de Touring.
Crec que de fet aixi es com la defineixen a KTM
Es una SM990 pero hi posen la T de més per els plastics que la "civilitzen" una mica.
Ex ...moltes coses

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dl. set. 27, 2010 12:27 pm

[quote user="Steelman" post="139069"]La SMT sense haver-la portat crec que és una moto estil SUperMOtard, amb una mica de carroseria per poder anar a fer una mica de Touring.
Es una SM990 pero hi posen la T de més per els plastics que la "civilitzen" una mica.[/quote]

Aquí és on vull anar a parar, tot i la pinta que té, la SMT no em va donar aquesta sensació. I després de llegir tota la propaganda de KTM i les revistes del sector em queia la baba... fins que la vaig conduir en un orange day de KTM allà a Sant Fruitós de Bages... :(

La Multistrada no és tan radical com la Hypermotard (també l'he provada Randy, una pasada), però manté unes cotes que permeten una conducció més alegre que la SMT, amb més agilitat a davant per que el manillar no va tant alt.

Per el que jo entenc és un compromís entre comoditat i agilitat. La Honda CB 1000 R també té aquestes cotes que, sempre per al meu gust, considero ideals. Prou còmode per viatjar i prou "a l'atac" carregant pes davant per "anar per feina" :mrgreen: .

Salut.
Leclerk l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 27, 2010 12:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Gatrodes
Presentats
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 02, 2010 6:24 pm
Ubicació: Mataró
Contacta:

Entrada Autor: Gatrodes » dt. des. 28, 2010 9:42 am

:eyes Wow... Sorprenent.
Així. Ara hem toca juvilar a la meva TDM ? Nu se nu se.
Felices Festes a Tots. I gracies per compartir aquesta maravella.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. des. 28, 2010 4:04 pm

[quote user="Leclerk" post="139073"][quote user="Steelman" post="139069"]La SMT sense haver-la portat crec que és una moto estil SUperMOtard, amb una mica de carroseria per poder anar a fer una mica de Touring.
Es una SM990 pero hi posen la T de més per els plastics que la "civilitzen" una mica.[/quote]

Aquí és on vull anar a parar, tot i la pinta que té, la SMT no em va donar aquesta sensació. I després de llegir tota la propaganda de KTM i les revistes del sector em queia la baba... fins que la vaig conduir en un orange day de KTM allà a Sant Fruitós de Bages... :(

La Multistrada no és tan radical com la Hypermotard (també l'he provada Randy, una pasada), però manté unes cotes que permeten una conducció més alegre que la SMT, amb més agilitat a davant per que el manillar no va tant alt.

Per el que jo entenc és un compromís entre comoditat i agilitat. La Honda CB 1000 R també té aquestes cotes que, sempre per al meu gust, considero ideals. Prou còmode per viatjar i prou "a l'atac" carregant pes davant per "anar per feina" :mrgreen: .

La teva és la SM (sense T). Al Motociclismo de la setmana passada hi surt una comparativa amb la Dorsoduro 1.200 i la Hypermotard i la KTM en surt claríssima guanyadora.

Salut.[/quote]
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 28, 2010 4:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dt. des. 28, 2010 7:39 pm

Buenas!!!

No ho entenc, si ja tenen la 1200 superteneré, seria tirar pedres al seu propi terrat, no????

Un concepte similar, mateixa cilindrada, cardan... preu???.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Respon

Torna a “General”