GRIPADA 2010
Moderador: Airald
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: GRIPADA 2010
Ja' ta !! ;)
- Rime
- Presentats
- Entrades: 127
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
- Ubicació: Hospitalet de l'Infant
!como q ja ta!!!!!
gracies per las fotos, un diumenge molt bel aprofitat en bona companyia y damunt dues rodes
gracies per las fotos, un diumenge molt bel aprofitat en bona companyia y damunt dues rodes
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo també m'ho he passat molt bé :jump
Bon esmorzar, fent-la petar abans d'engegar la ruta, ruta alternativa amb bones i variades carreteres gràcies al Geroni i JoanF, el dinar excelent, sobretaula i viatge de tornada.
Tot perfecte ... bé, només un petit problema ... que potser ens ha tocat el pernil (o no sé què més es rifava) i no ens n'hem enterat ! :crys
Bon esmorzar, fent-la petar abans d'engegar la ruta, ruta alternativa amb bones i variades carreteres gràcies al Geroni i JoanF, el dinar excelent, sobretaula i viatge de tornada.
Tot perfecte ... bé, només un petit problema ... que potser ens ha tocat el pernil (o no sé què més es rifava) i no ens n'hem enterat ! :crys
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="138971"]Tota la representació de Mototurisme... (alguns amb l'entrepà als dits !)
[/quote]
Ei, que en Xavier també hi era i no ha sortit a la foto, es clar, com que no es quedava a dinar deu haver repetit d'esmorzar ;)

Ei, que en Xavier també hi era i no ha sortit a la foto, es clar, com que no es quedava a dinar deu haver repetit d'esmorzar ;)
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Menysmal que ha vingut en Ra-mon per posar ordre.Jo hauria anat però
és que em quedava molt lluny :mrgreen:
és que em quedava molt lluny :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Ramon" post="138993"] ...Ei, que en Xavier també hi era i no ha sortit a la foto...[/quote]
És veritat !!! Em sembla que ha arribat després, quasi quan ja estavem a punt de marxar a la ruta !! :(
És veritat !!! Em sembla que ha arribat després, quasi quan ja estavem a punt de marxar a la ruta !! :(
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Gràcies per la vostra companyia.
M'ho he passat d'allò més bé amb tots vosaltres.
Fins aviat.
;)
M'ho he passat d'allò més bé amb tots vosaltres.
Fins aviat.
;)
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!! El mati ha començat ben fresquest però el bon esmorçar, bona ruta i bona companyia ho han arreglat ;)
Aqui us deixo unes fotos del "carallibre" de la Gripada:

Ramon, aquí tens l'afortunada amb el pernil ;)
A veure si la trobes...

Ramon, una suggerencia: has d'obrir un post per comunicar que has canviat el nick :lol: :lol:
Bones!! El mati ha començat ben fresquest però el bon esmorçar, bona ruta i bona companyia ho han arreglat ;)
Aqui us deixo unes fotos del "carallibre" de la Gripada:

Ramon, aquí tens l'afortunada amb el pernil ;)
A veure si la trobes...

Ramon, una suggerencia: has d'obrir un post per comunicar que has canviat el nick :lol: :lol:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Cristina_tgn" post="139009"].Ramon, aquí tens l'afortunada amb el pernil ;)
A veure si la trobes...[/quote]
Ehhh ?
Ah, es clar, els organitzadors devien fer fotos per el feisbuk :???:
[quote user="Cristina_tgn" post="139009"].
Ramon, una suggerencia: has d'obrir un post per comunicar que has canviat el nick :lol: :lol:[/quote]
Cristina, aquí explico qui sóc i què faig ;)
A veure si la trobes...[/quote]
Ehhh ?
Ah, es clar, els organitzadors devien fer fotos per el feisbuk :???:
Ramon, una suggerencia: has d'obrir un post per comunicar que has canviat el nick :lol: :lol:[/quote]
Cristina, aquí explico qui sóc i què faig ;)
- Cristina
- Presentats
[quote user="Ramon" post="139046"]
Cristina, aquí explico qui sóc i què faig ;)[/quote]
Ooohh!! Ja veig que no es pot anar de festa, ho vas canviar quan jo estava en plenes festes de Santa Tecla :lol:
Tot i que abans de fer la suggerencia vaig fer una ullada ràpida a Presentacions però no ho vaig saber veure :oops:
Ooohh!! Ja veig que no es pot anar de festa, ho vas canviar quan jo estava en plenes festes de Santa Tecla :lol:
Tot i que abans de fer la suggerencia vaig fer una ullada ràpida a Presentacions però no ho vaig saber veure :oops:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Cristina_tgn" post="139097"][quote user="Ramon" post="139046"]
Tot i que abans de fer la suggerencia vaig fer una ullada ràpida a Presentacions però no ho vaig saber veure :oops:[/quote]
Com diuen els espanyols: Qué mala es la bebia.
:cerv :cerv :cerv :kiss :kiss :kiss :kiss :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Tot i que abans de fer la suggerencia vaig fer una ullada ràpida a Presentacions però no ho vaig saber veure :oops:[/quote]
Com diuen els espanyols: Qué mala es la bebia.
:cerv :cerv :cerv :kiss :kiss :kiss :kiss :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Si nois, jo vaig arribar a misses dites !!!
Salut i gas!
Salut i gas!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Cristina que ja tens el cap al Marroc? :lol: :lol:
Jo també m'ho vaig passar molt be a la sortida, encara que perdessim 492 motoristes que no en van poder seguir..... :lol:
Gràcies a tots
Jo també m'ho vaig passar molt be a la sortida, encara que perdessim 492 motoristes que no en van poder seguir..... :lol:
Gràcies a tots
- Cristina
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="139214"]Cristina que ja tens el cap al Marroc? :lol: :lol:
Gràcies a tots[/quote]
Bones, a dia que passa el cervellet el tinc més allà que aquí, però no serà fins divendres que diré: "on vaig aquest cap de setmana?"
Ah! La butxaca també la tinc una miqueta al Marroc ;) Gràcies
Gràcies a tots[/quote]
Bones, a dia que passa el cervellet el tinc més allà que aquí, però no serà fins divendres que diré: "on vaig aquest cap de setmana?"
Ah! La butxaca també la tinc una miqueta al Marroc ;) Gràcies
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Cristina_tgn" post="139365"][quote user="Pasqual" post="139214"]Cristina que ja tens el cap al Marroc? :lol: :lol:
Gràcies a tots[/quote]
Ah! La butxaca també la tinc una miqueta al Marroc ;) Gràcies[/quote]
Un ocellet m'ha dit que com et mareiges no aniras en barco i marxareu per terra i que fareu 2200 km de més... :D áixò vol dir que estareu un dia més per el "salvatge" continet africà? :lol: :lol:
Gràcies a tots[/quote]
Un ocellet m'ha dit que com et mareiges no aniras en barco i marxareu per terra i que fareu 2200 km de més... :D áixò vol dir que estareu un dia més per el "salvatge" continet africà? :lol: :lol:
- Cristina
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="139376"][quote user="Cristina_tgn" post="139365"][quote user="Pasqual" post="139214"]Cristina que ja tens el cap al Marroc? :lol: :lol:
Gràcies a tots[/quote]
Un ocellet m'ha dit que com et mareiges no aniras en barco i marxareu per terra i que fareu 2200 km de més... :D áixò vol dir que estareu un dia més per el "salvatge" continet africà? :lol: :lol:[/quote]
FRED, FRED!!! ;)
Gràcies a tots[/quote]
Un ocellet m'ha dit que com et mareiges no aniras en barco i marxareu per terra i que fareu 2200 km de més... :D áixò vol dir que estareu un dia més per el "salvatge" continet africà? :lol: :lol:[/quote]
FRED, FRED!!! ;)