Funda sobrediposit. Bagster vs TopSaddlery
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Funda sobrediposit. Bagster vs TopSaddlery
Em vull comprar la funda i la bossa sobrediposit.
De moment encara no puc pq la moto es tant nova que encara no l´han fet. M'han dit en les dues cases que al Setembre ja estaran disponibles.
Fins ara tenia la Bagster a la Varadero i n'estic molt content.
Pero ara que he de comprar-la de nou, no se si hi ha molta diferencia entre les dues marques.
De Topsaddlery conec gent que en porta el seient pero no la funda del diposit..... que opineu????
De moment encara no puc pq la moto es tant nova que encara no l´han fet. M'han dit en les dues cases que al Setembre ja estaran disponibles.
Fins ara tenia la Bagster a la Varadero i n'estic molt content.
Pero ara que he de comprar-la de nou, no se si hi ha molta diferencia entre les dues marques.
De Topsaddlery conec gent que en porta el seient pero no la funda del diposit..... que opineu????
Ex ...moltes coses
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Funda Sobrediposit. Bagster Vs TopSaddlery
Bones trempat,
a totes les motos sempre hi he portat Bagster, de funda, fins l'última Varadero que portu Top, diferencies ..... cap important, et diré que m'agrada més la Top. Porten els anagrames del model que tinguis, les corretges són les mateixes, una mica més barates i pots posar-hi les boses de la casa Bagster. Em sembla que són la mateixa marca, amb dues lineas de producte, els Francesos ho fant molt, aprofitant per fer-se la competencia ells mateixos .......
Salut i Yamahasssssssssssssssssssssssssssssssssssss al poder!!!!!
a totes les motos sempre hi he portat Bagster, de funda, fins l'última Varadero que portu Top, diferencies ..... cap important, et diré que m'agrada més la Top. Porten els anagrames del model que tinguis, les corretges són les mateixes, una mica més barates i pots posar-hi les boses de la casa Bagster. Em sembla que són la mateixa marca, amb dues lineas de producte, els Francesos ho fant molt, aprofitant per fer-se la competencia ells mateixos .......
Salut i Yamahasssssssssssssssssssssssssssssssssssss al poder!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: Funda sobrediposit. Bagster vs TopSaddlery
Gracies Sidru!!!
Doncs sembla que tirare cap a TOP per la funda del diposit.
AL setembre donaran els preus definitus a ambdues cases, pero comparant els preus amb els models que ja disposen ambdues cases...TopSaddlery son una mica més economics ;)
Doncs sembla que tirare cap a TOP per la funda del diposit.
AL setembre donaran els preus definitus a ambdues cases, pero comparant els preus amb els models que ja disposen ambdues cases...TopSaddlery son una mica més economics ;)
Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!! Avui desprès de l'esmorçar a Bellcaire (Gripada 2010) hem anat a fins a Puente de Montañana on hem concidit amb algú que potser en sap alguna cosa, portava una moto com la teva :eyes :eyes
Si vols més detalls ja m'ho diras :lol:
Bones!! Avui desprès de l'esmorçar a Bellcaire (Gripada 2010) hem anat a fins a Puente de Montañana on hem concidit amb algú que potser en sap alguna cosa, portava una moto com la teva :eyes :eyes
Si vols més detalls ja m'ho diras :lol:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Cristina_tgn" post="138949"].
Si vols més detalls ja m'ho diras :lol:[/quote]
Apa que......... :lol:
:razz:
Apa que......... :lol:
:razz:

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Cristina_tgn" post="138949"].
:b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: Funda sobrediposit. Bagster vs TopSaddlery
Cristina crec que has fet la frase al reves...
Si vol més detall, ja m´ho preguntara ;)
Si vol més detall, ja m´ho preguntara ;)
Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Steelman" post="138961"]Cristina crec que has fet la frase al reves...
Si vol més detall, ja m´ho preguntara ;)[/quote]
Ell ja la portava :b9 :b9
Si vol més detall, ja m´ho preguntara ;)[/quote]
Ell ja la portava :b9 :b9
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Per entrendeus...quants anys s'ha de portar a Mototurisme? :lol: :lol: :lol: :lol:
Com que parleu en clau.... :tremolant
Com que parleu en clau.... :tremolant
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
:roll: :roll: :roll: