ens has ensenyat el que et vas comprar !!!!! :ban :jump :ban :jump
:!: i Vvvvssss
Moderador: Airald
Randy-650 ha escrit:¿T'has comprat l'equipament sencer ja o què? :shock:miquelpericas ha escrit:.......290€ gastats a Andorra .......
NO FOTOS=NO COMPRES :mrgreen:
Això ho hauràs de dir als altres, que són els que em vàren fer les fotos tot sortint de la botiga disfressat amb "l'armadura motera" i una bossa inmensa amb els pantalons, el jersei i l'abric. Feina vaig tenir per ficar la bossa a les maletes de la DV (gràcies Jordi per posar-hi les tapes amples!!!! :D)Randy-650 ha escrit:Miquellllllllll!!!!Anna ha escrit:......... però encara no
ens has ensenyat el que et vas comprar !!!!! :ban :jump :ban :jump
Oite que diu l'Anna!!!!!!!!!!!! Que vol veure què t'has comprat!!!!! :mrgreen:
N'Steelman és tot un home i li agrada fer-se el dur ;) jajajajaja :DQSC ha escrit:Hola nois i noies
Us ho devíeu passar molt be perquè feu cara de felicitat....be en Steelman no se, no se..... fa una miqueta de por :lol: :lol: :lol: :lol:
Enhorabona per la sortida
V'sssssssss
Oite, mira aquesta foto!!!!! ¿Oi que es ell?????Anna ha escrit:Randy-650 ha escrit:¿T'has comprat l'equipament sencer ja o què? :shock:miquelpericas ha escrit:.......290€ gastats a Andorra .......
NO FOTOS=NO COMPRES :mrgreen:
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Jajajajajaja!!!! Però la camisa no forma part de la vestimenta, eh? Falta que veieu la jaqueta. Ja veureu quan pengin la foto on surto amb tota la disfressa! :DRandy-650 ha escrit: Oite, mira aquesta foto!!!!! ¿Oi que es ell?????
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Nop! Són unes sabates tipus bota amb gore-tex. :) No és el calçat més adequat, d'acord. Però és el millor que tinc. I, tot i que ens va ploure força, no em vaig mullar gens ni mica! :Dtonet ha escrit:Son mocassins alló que portes?. Miquel, miqueeeeeeeeel. :evil: :evil: :evil:
Miquel ja ho deia el Fary:miquelpericas ha escrit:tipus bota amb gore-tex. :)
Platja d'Aro!!!! Mons pares tenen una caseta alla! :D No hi he passat vegades ni res pel carrer on hi teniu aparcades les motos. Per cert, fan molta patxoca! :)