Vaga= Poder Sortir En Moto

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Re: Vaga= Poder Sortir En Moto

Entrada Autor: Jomila » dc. set. 29, 2010 9:16 pm

[quote user="JC-TWIN" post="139550"]suposo que a vosaltres no us deu afectar la reforma laboral si no segur que u veuriau diferent,m´alegro que u hagueu passat be,jo tambe u he passat be participant amb la vaga[/quote]

Bones,

em sap greu q estiguis afectat per la reforma laboral però al principi d'aquest post no vaig voler explicar els motius de pq avui podia sortir en moto, però crec q desprès del teu post els puc explicar per no semblar tot plegat una frivolitat.
Soc autònom amb quatre assalariats, cap dels quatre volia fer vaga i jo menys, doncs ahir a la tarda un senyor d'un partit d'esquerres i demòcrata es dedica a visitar tots els comerços dels mig del poble com un puto fatxa, "o mañana cerrais o ateneros a las consecuencias". Q haig de fer?
Doncs igual no estic afectat per la reforma, però saps q m'ha significat el dia d'avui? Evidentment als treballadors no els puc descontar el sou i un dia sense calaix.
Ara estic tranquil pq demà tots els problemes del puto país on vivim estaran solventats.

Salut

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dc. set. 29, 2010 11:05 pm

la fribolitat les fet amb el titol del post,haveure si tens rao i dema es soluciona tot amb aquest pais i podem viure TOTS millor
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. set. 29, 2010 11:11 pm

Aquí hi ha alguna cosa que no quadra ... ADV + ADV = RT ??? :shock:
Gas a la burra!!!

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dj. set. 30, 2010 9:41 am

[quote user="JC-TWIN" post="139579"]la fribolitat les fet amb el titol del post,haveure si tens rao i dema es soluciona tot amb aquest pais i podem viure TOTS millor[/quote]

Ep perdona per anar en moto, és el primer cop que em trobo demanant disculpes per aquest motiu en un fòrum de motos. :eyes

Poder el títol més apropiat hagués estat aquest:

Dia de Vaga...serveis mínims de MT

Salut!

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. set. 30, 2010 11:15 am

El dret de vaga és precisament això . UN DRET.

No pas una obligació , sinó que cadescú és molt lliure de fer el què l'hi sembla millor en cada situació personal.

És molt trist que la gent hagi de fer vaga per "por de les consequències" i no per voluntat pròpia. I a sobre et tracten de frivol ... jo és que flipo !!

Jo vaig anar a treballar i em vaig haver d'encarar a un dels "piquets informatius" que hi havia davant de l'empresa on treballo. No em volien deixar passar, però com que anava amb la moto, va ser donar gas i es van apartar "amablement" :mrgreen:

A algún company que venia a peu es va haver de sentir " Sabemos donde tienes el coche " o " Sabemos donde vives " i coses així. :eyes
Això si que és democràcia ....

En fi, gracies per compartir la ruta Panotxa .... i si no és molt demanar .... podríes passar-me el track de Mieres a Sant Aniol de Finestres ? o pujarlo al wikiloc ??

Cracies i salut

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dj. set. 30, 2010 11:51 am

Jomila,
Celebro que hagis aprofitat el dia, ja que t'el han fer perdre contra la teva voluntat.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dj. set. 30, 2010 3:00 pm

ES UN DRET NO UNA OBLIGACIO !!!

com si lo d'ahir hagues servit per alguna cosa.....

em sembla que els grans empresaris i politics s'en riuen ara als seus despatxos

per cert jo ahir tenia festa, i vaig fer aixo, festa . ademes que soc dels qui li han retallat el sou

PD: encara sembla que algu li molesti, he dormit amb la cosnciencia tranquila
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. set. 30, 2010 3:01 pm

De fet ahir, es el primer dia "laborable" que mes motos he vist a l'eix, la veritat es que n'hi havia un munt....

Vsssss

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 30, 2010 3:11 pm

[quote user="ALBERT_KTM" post="139631"]El dret de vaga és precisament això . UN DRET.
És molt trist que la gent hagi de fer vaga per "por de les consequències" i no per voluntat pròpia.
[/quote]

per mi lo trist es no fer-ne exactamentper per por de les consequencies i no al reves,pero........el que esta clar es que ahir en moto s'anava de conya ,ni furgonetas ni camions ni quasi be trafic.
p.d. despres que ningu es queixi i gracies per la cronica
Imatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dj. set. 30, 2010 10:48 pm

[quote user="Panotxa" post="139625"][quote user="JC-TWIN" post="139579"]la fribolitat les fet amb el titol del post,haveure si tens rao i dema es soluciona tot amb aquest pais i podem viure TOTS millor[/quote]

Ep perdona per anar en moto, és el primer cop que em trobo demanant disculpes per aquest motiu en un fòrum de motos. :eyes

Poder el títol més apropiat hagués estat aquest:

Dia de Vaga...serveis mínims de MT

Salut![/quote]

Jo no veig pq t'has de disculpar, cadascú fa el que creu més convenient ... si tu t'ho has pogut muntar bé per sortir en moto ... fantàstic ... jo per la meva part he tingut que fer l'esquirol ... que hi farem ... de totes maneres no crec que aquesta vaga serveixi de molt .... gràcies per la crònica.
Gas a la burra!!!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. oct. 01, 2010 12:56 am

Bona nit,

A nivell absolutament personal us vull recordar que estem llegint i escrivint en un fòrum de motos, viatges (especialment en moto) i entreteniment.

Tenint en compte aquesta premissa, penso que està absolutament fora de lloc qualsevol discussió sobre altres temes, per els que n’estic segur que hi llocs mes apropiats per a cada tema.

Es una llàstima que esgarrem el fil de una sortida de un company per un tema que no treu cap en aquest fòrum, tot i tenint en compte que cada un de nosaltres pot tenir opinions diferents sobre altres temes, però el millor es que quan ens trobem ho parlem cara a cara tot fent una cervesa. Cada un de nosaltres te una problemàtica diferent en la seva vida i pren les decisions que, al seu entendre, son les millors per ell.

Moltes gràcies.
Sort,

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dv. oct. 01, 2010 11:24 pm

Albert, es pot dir més alt, però no més clar ... "chapeau" ;)
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”