Anem A Saludar La Carmen A Sevilla
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Re: Anem A Saludar La Carmen A Sevilla
valga'm deu...!!!!!! ja veieu les vegades que he menjat percebes...!!!! perdoneu la meva gourmet ignoranciaaaaa...
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Cristina_tgn" post="139683"][quote user="Ramon" post="139678"]
I per què no feu una mica de carretera més agradable de fer ?
Per exemple una cosa així ;)[/quote]
"Només " són 5 hores més de moto :eyes[/quote]
Si, però molt més divertides ;)
I per què no feu una mica de carretera més agradable de fer ?
Per exemple una cosa així ;)[/quote]
"Només " són 5 hores més de moto :eyes[/quote]
Si, però molt més divertides ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Randy-650" post="139695"]En aquest fil falta la intervenció de'n Kpeps per posar l'hora de sortida, tot i que ell no hi vagi. :mestre[/quote]
es que ja he sortit cap alla que aixi no haig de correr i evito fer rectes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
es que ja he sortit cap alla que aixi no haig de correr i evito fer rectes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Mareta" post="139701"][quote user="Randy-650" post="139695"]En aquest fil falta la intervenció de'n Kpeps per posar l'hora de sortida, tot i que ell no hi vagi. :mestre[/quote]
Kpeps.... a quina hora hem de sortr ??? ;)[/quote]
mira que la poso,ehhhh ;) ;) ;) ja m'agradaria acompanyar-vos pero es que tant lluny :oops: :oops: :oops: no em veig amb cor,ara desitjo que us ho paseu molt be.
mira que la poso,ehhhh ;) ;) ;) ja m'agradaria acompanyar-vos pero es que tant lluny :oops: :oops: :oops: no em veig amb cor,ara desitjo que us ho paseu molt be.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 30, 2010 10:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Kpeps" post="139746"][quote user="Mareta" post="139701"][quote user="Randy-650" post="139695"]En aquest fil falta la intervenció de'n Kpeps per posar l'hora de sortida, tot i que ell no hi vagi. :mestre[/quote]
mira que la poso,ehhhh ;) ;) ;) ja m'agradaria acompanyar-vos pero es que tant lluny :oops: :oops: :oops: no em veig amb cor,ara desitjo que us ho paseu molt be.[/quote]
Aixó vaig dir jo quant a Mototurisme em varen dir per anar a LLeida.... o sigui que JOsep.... aquesta excusa no serveix :enfadat :enfadat :enfadat :kiss
mira que la poso,ehhhh ;) ;) ;) ja m'agradaria acompanyar-vos pero es que tant lluny :oops: :oops: :oops: no em veig amb cor,ara desitjo que us ho paseu molt be.[/quote]
Aixó vaig dir jo quant a Mototurisme em varen dir per anar a LLeida.... o sigui que JOsep.... aquesta excusa no serveix :enfadat :enfadat :enfadat :kiss
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Mareta" post="139748"][quote user="Kpeps" post="139746"][quote user="Mareta" post="139701"][quote user="Randy-650" post="139695"]En aquest fil falta la intervenció de'n Kpeps per posar l'hora de sortida, tot i que ell no hi vagi. :mestre[/quote]
Aixó vaig dir jo quant a Mototurisme em varen dir per anar a LLeida.... o sigui que JOsep.... aquesta excusa no serveix :enfadat :enfadat :enfadat :kiss[/quote]
t'haig de dir la veritat : estic traumatitzat perque en Guixmo em repasa amb la moto limitada i si aixo em pases a l'autopasta seria massa :tremolant :tremolant :tremolant no,bromes a part (que no l'atrapo en curves no ho es) no es que em faci por anar-hi es que em fa mandra :roll: :roll: ara que es per pensar-s'ho,si que ho es.
Aixó vaig dir jo quant a Mototurisme em varen dir per anar a LLeida.... o sigui que JOsep.... aquesta excusa no serveix :enfadat :enfadat :enfadat :kiss[/quote]
t'haig de dir la veritat : estic traumatitzat perque en Guixmo em repasa amb la moto limitada i si aixo em pases a l'autopasta seria massa :tremolant :tremolant :tremolant no,bromes a part (que no l'atrapo en curves no ho es) no es que em faci por anar-hi es que em fa mandra :roll: :roll: ara que es per pensar-s'ho,si que ho es.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
[quote user="Kpeps" post="139752"]t'haig de dir la veritat : estic traumatitzat perque en Guixmo em repasa amb la moto limitada i si aixo em pases a l'autopasta seria massa :tremolant :tremolant :tremolant no,bromes a part (que no l'atrapo en curves no ho es) no es que em faci por anar-hi es que em fa mandra :roll: :roll: ara que es per pensar-s'ho,si que ho es.[/quote]
ui ui ui, pobre moto no et fiquis amb ella!!! :sado ella no en te cap culpa que jo em tragues el carnet tot just fa un any!per això li faig aquestes pasejadetes, evito que els altres els hi posin receptes i fotos de familia, :mestre :form
De tota manera per curves i començo agafar una mica l'aire, això si amb respecte i prudencia, que fregar l'esfalt no en tinc gens de ganes, i m'hauries de veure a les rotondes, despres dels sustus que s'han endut alguns del foro, em falten ulls i rodetes !!!
Pep, animat nomes farem 2500km! mes o menys... una mariconaaaaaaa!!!
Sóc un bon candidat afer l'anunci de BMW, ja que m'encanta conduir i mes si es amb moto! i si es una BMW encara mes!!!! :Saltant :Saltant :ban :ban
ui ui ui, pobre moto no et fiquis amb ella!!! :sado ella no en te cap culpa que jo em tragues el carnet tot just fa un any!per això li faig aquestes pasejadetes, evito que els altres els hi posin receptes i fotos de familia, :mestre :form
De tota manera per curves i començo agafar una mica l'aire, això si amb respecte i prudencia, que fregar l'esfalt no en tinc gens de ganes, i m'hauries de veure a les rotondes, despres dels sustus que s'han endut alguns del foro, em falten ulls i rodetes !!!
Pep, animat nomes farem 2500km! mes o menys... una mariconaaaaaaa!!!
Sóc un bon candidat afer l'anunci de BMW, ja que m'encanta conduir i mes si es amb moto! i si es una BMW encara mes!!!! :Saltant :Saltant :ban :ban
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Guixmo" post="139849"] ...Sóc un bon candidat afer l'anunci de BMW, ja que m'encanta conduir i mes si es amb moto! i si es una BMW encara mes!!!! :Saltant :Saltant :ban :ban[/quote]
És que qui ha provat una BMW... :mrgreen: :mrgreen: ;)
És que qui ha provat una BMW... :mrgreen: :mrgreen: ;)
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Digues que si Josep! :cerv :cerv :cerv :cerv
- CarmenL
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. feb. 13, 2009 7:32 pm
[quote user="Guixmo" post="139658"]ok Eva
enllaçviatge
aquesta es la ruta tuya Carmen
sortideta per Brenes[/quote]
Ya lo estoy deseando :D
enllaçviatge
aquesta es la ruta tuya Carmen
sortideta per Brenes[/quote]
Ya lo estoy deseando :D
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Carmen, ahora tienes la ocasión perfecta para aprender un poco de catalàn ;)
Saludos cordiales :kiss
Saludos cordiales :kiss
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Quin lapsus!!! :lol: :lol: :lol:
El títol del post havia llegit que era
Anem A Saludar La Carmen Sevilla que no és el mateix que Anem A Saludar La Carmen A Sevilla
Per un moment em pensava que us havia agafat un atac de Folclore ;)
Anem A Saludar La Carmen Sevilla que no és el mateix que Anem A Saludar La Carmen A Sevilla
Per un moment em pensava que us havia agafat un atac de Folclore ;)
Ex ...moltes coses
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Steelman" post="140142"]Quin lapsus!!! :lol: :lol: :lol:
Per un moment em pensava que us havia agafat un atac de Folclore ;)[/quote]
+1
Per un moment em pensava que us havia agafat un atac de Folclore ;)[/quote]
+1
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Últimament estic una mica despenjat del foro ....... i tot aquest "follon" per una Cruscampus????? C..llons el dia que algu convidi a menjar .... mammmma pooooorrrrr!!!!!!! :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
- CarmenL
- Presentats
[quote user="Sidru" post="140177"]Últimament estic una mica despenjat del foro ....... i tot aquest "follon" per una Cruscampus????? C..llons el dia que algu convidi a menjar .... mammmma pooooorrrrr!!!!!!! :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form[/quote]
Y yo me pregunto vendran solo a por una cruzpcampo? Cuantos vendran? Y cuanto beberan? :tremolant
Y yo me pregunto vendran solo a por una cruzpcampo? Cuantos vendran? Y cuanto beberan? :tremolant
- CarmenL
- Presentats
[quote user="Mareta" post="140115"]Carmen, ahora tienes la ocasión perfecta para aprender un poco de catalàn ;)
Saludos cordiales :kiss[/quote]
Eva, ya lo creo de catalán y sobre motos espero. :kiss
Saludos cordiales :kiss[/quote]
Eva, ya lo creo de catalán y sobre motos espero. :kiss
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo em pensava que a Sevilla s'estilava més els finos que no les cruscampos ? :roll:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ramon" post="140293"]Jo em pensava que a Sevilla s'estilava més els finos que no les cruscampos ? :roll:[/quote]
La última vegada que vaig anar a Sevilla vaig entrar en un bareto i vaig demanar una Estrella. Tenies que haver vist el cambrer com reia.
Clar, fins que no em va explicar que alli veuen més Cruzcampo i Mahou..... :oops:
La última vegada que vaig anar a Sevilla vaig entrar en un bareto i vaig demanar una Estrella. Tenies que haver vist el cambrer com reia.
Clar, fins que no em va explicar que alli veuen més Cruzcampo i Mahou..... :oops:

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo de moment demá mateix baixo a veure si las "Cruscampo" son com la Estrella,que per cert Randy,només es beu a Catalunya,i a Galicia que fan la variant Estrella Galicia.
Vaig amb "vión" que vaig per feina. I no,..................................NO VAIG A SALUDAR A LA CARMEN SEVILLA ;) ;)
Vaig amb "vión" que vaig per feina. I no,..................................NO VAIG A SALUDAR A LA CARMEN SEVILLA ;) ;)