Amb la ST encara no havia tingut l´ocasio de fer-ho.
En un principi havia de fer-ho dimarts, i m´havia d'acompanyar el Ra-mon, pero al final no vaig poder i varem haver de cancelar-ho.
Aixi que Dijous vaig tenir la segona oportunitat i .....
La ruta va ser aquesta:

El Resum del dia són :
KMS: 893
Dels quals només la distancia entre Reus_Huesca i la tornada Montblanc_Reus , varen ser per Carreteres principals
HORES:13:50
Normalment quant vaig sol faig tirades mooolt llargues. PEro ahir de les 9.00 del mati (despres d´esmorzar a Huesca) fins a les 16.00 que vaig parar a bossos a menjar els entrepans que portava nomes vaig baixar de la moto per fer les fotos (que ni parava la moto) i a fer un cop benzina.
Eren molts km's a fer i amb el temps que no podia apretar molt. doncs tenia d´anar per feina.
COLLS:13
- Monrepos
- Somport
- Bouzou
- Labay
- Marie-Blanque
- Aubisque
- Soulor
- Tourmalet
- Aspin
- PeyreSourde
- Portillon
- Bonaigua
- Comiols
Anecdotes
Al creuar la frontera amb França, vaig passar de tenir un dia de primera a tenir un dia mooolt emboirat i moltissima humitat.
Al Col de Labay, es una carretera estreeeeta (com la que puja a Goust), i molts trosos amb gravilla. Amb el que junt amb la pluja/humitat era molt perillosa
A Artette hi havia el carrer/carretera principal en obres. Amb la pluja fina/boira , allor era un pista de patinatge.Uns 800m de fang liquid i relliscos :(
A Garette, a mitja pujada del Aubisque hi havia obres. Un camio al mig de la carretera arreglant-la. Em varen fer passar per al costat amb tanta mala sort que amb la boira no veia abosolutament res. Aixi que vaig posar-me a dins d'una zona de pedres (com les arees de frenada dels ports). La roda del darrera relliscava tota la estona i no havia manera de sortir d´aqui. Em varen ajudar els de les obres. No havia fet relliscar mai tant la roda del darrera
Al Tourmalet , han canviat la carretera de pujada. Ara es puja per l´acces a l´estacio d´esqui i enllaça amb la carretera principal.
Al Tourmalet la pujada des de St Luz l'han reasfaltat tota, ara es una pasada pujar-la. Abans ja m´agradava molt més aquest costat, ara...infinitament.
La Bonaigua, per la part de la Vall d´aran no esta arreglat, pero almenys l'han reasfaltat tot. Ara també es disfruta pujant aquest coll que abans s´havia d´anar en compte d´on posavem la roda.
FOTOS
totes fetes amb el mobil,ja que em feia pal cada vegada que parava treure la camara