Del Cap De Creus Al Cap De Creus

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Del Cap De Creus Al Cap De Creus

Entrada Autor: Guixmo » dv. oct. 01, 2010 2:32 pm

Ruta dia 31

Molt bé :twisted: , Us proposo aquesta petita sortideta per la nostre Catalunya estimada,
Hora de trobada...les 5:30 del matí per poder veure sortir el Sol!!!
avituallament de pikenike, carmanyola i tira que t'estrelles :twisted: :twisted:
fer la ruta contant que tenim 12 hores i arribar al cap de creus avans de les 17:40 que es la posta de sol!!!
Com que el dilluns dia 1 és festa podem buscar un lloc per sopar a Cadaques i despres tothom a casa seva!
Guixmo l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 01, 2010 2:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Del Cap De Creus Al Cap De Creus

Entrada Autor: Steelman » dv. oct. 01, 2010 2:40 pm

T'ho he posat al Calendari.
NO EDITIS EL POST

Si fos el dia 30 ..podria combinar-ho el diumenge impossible :(

PD: Per cert tingues en compte que aquell cap de setmana hi ha el canvi d´hora i castanyada;)
Ex ...moltes coses

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » dv. oct. 01, 2010 2:46 pm

Ostia...pu..a, no hi pensava!!!! :enfadat :enfadat així res de res!!!amb el canvi d'hora s'en va tot a la merda!!!

dons esborra i queda pendent per una l'atre dia!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. oct. 01, 2010 2:53 pm

Últimament això mes que Moto-Turisme sembla Moto-Reptes :evil: :evil:

El google maps diu que la ruta es de 12'38 hores.

Si no es fes cap parada per reposar, ni per fer benzina, ni per menjar ni beure res ni per parar a fer fotos i no hi hagués cap incidència, i depenent de la quantitat de motos el ritme fos el correcte, es podria arribar a l'horari que dius.

Si hi afegeixes el que dic, sumi entre 2 1/2 i 3 hores mes (depenent de la quantitat de motos) arribaries a les 9 a Cap de Creus.

Es la meva opinió.

Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 01, 2010 2:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. oct. 01, 2010 2:54 pm

El canvi d´hora fa que tinguis 25 hrs aquell dia,en el meu cas i com t´he dit a un altre post,son tres dias i mig i ja tinc "plans" :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. oct. 02, 2010 8:49 am

Holaaaa,

[quote user="James Bond" post="139899"]Últimament això mes que Moto-Turisme sembla Moto-Reptes :evil: :evil:
[/quote]

Tu ja saps Sr. Bond, James Bond, que aquesta mena de sortides tampoc son les que mes m’agraden a mi. No en tinc cap ganes d’intentar arribar a una hora concreta a un lloc concret desprès de fer una bona quantitat de quilòmetres. M’agrada sortir de casa en moto i fer els quilòmetres que pugui, o els que calguin, gaudint de les rutes amb les seves carreteres i els seus paisatges que sovint no veig per que vaig massa fixat en la conducció. M’agrada aturar-me a menjar i esmorzar correctament, i especialment si vaig acompanyat, fer la sobre taula com cal: sense presses.

Però també entenc aquesta mena de reptes, i que a d’altres companys els hi pugui agradar.. i no pas per això ni tan sols em passa pel cap el canvi ni de nom, ni de orientació, ni en les meves sortides ni en la funció del fòrum.

:cool: :cool: :cool:
Sort,

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. oct. 02, 2010 8:52 am

Holaaa,

[quote user="Guixmo" post="139896"]

dons esborra i queda pendent per una l'atre dia![/quote]

T'ho he tret del calendari, però si tornes a canviar d'opinió ho dius i ho tornem a posar.

A disposar!!!

;) ;)
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. oct. 02, 2010 9:57 pm

[quote user="Albert" post="140024"][quote user="James Bond" post="139899"]Últimament això mes que Moto-Turisme sembla Moto-Reptes :evil: :evil:
[/quote]

Però també entenc aquesta mena de reptes, i que a d’altres companys els hi pugui agradar.. i no pas per això ni tan sols em passa pel cap el canvi ni de nom, ni de orientació, ni en les meves sortides ni en la funció del fòrum.
[/quote]

Ep !! que jo no he proposat cap canvi de res eh !! :D :D :D només he fet un comentari innocent.

A mes, he col·laborat en el fil positivament donant les meves impressions i orientacions i intentant ajudar a la sortida-repte.

Ja se que hi ha gustos per tot, i cadascú per on l'enfila. :mrgreen: :mrgreen:

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 02, 2010 10:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”