Entrada
Autor: Angeleta » dj. oct. 07, 2010 8:36 pm
[quote user="James Bond" post="141096"]Angeleta,
Cal que ens en assabentem be de tot això, o sinó a la propera assemblea d'Hijpanitat SCI tindràs de venir de paquet :mrgreen:
Vssssssss
007[/quote]
Mira que simpatic!! Doncs ara que ho dius, després de mig any més o menys, aquest dissabte vaig anar de paquet d'una Kawa Z 750 i he de dir que m'ho vaig passar bé i no vaig experimentar allò que tothom em deia que quan conduïs ja no podria anar més de paquet. A més, després vaig ser jo qui va agafar la moto en qüestió i vaig conduir-la amb un paquet. El meu primer paquet en una moto que no és la meva!! (No he portat mai paquet a la meva). Em van agradar les dues experiències (és que no estava acostumada a anar amb una esportiva).
O sigui que ja ho saps: el proper cop que hi hagi assemblea d'Hijpanitat potser sí que hi haurà un nou paquet però, vols dir que seré jo? La teva VFR em fa patxoca... :twisted:
Ara seriosament: hem de fer alguna cosa pq Hijpanitat emprengui accions legals contra aquesta normativa que ens exclou d'alguns viatges i als quals no estem disposats a renunciar (ejem, parlo en plural majestàtic...)
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels