Mantenedor De Bateria
Moderador: Airald
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Mantenedor De Bateria
Algú en té, aquest o un de similar ?????
Per el preu que té estic pensant seriosament en adquiri un...
El que no m'acaba de convencer es que hi ha gent que el té varis mesos endollat !!!!!!!
http://www.google.es/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1
Per el preu que té estic pensant seriosament en adquiri un...
El que no m'acaba de convencer es que hi ha gent que el té varis mesos endollat !!!!!!!
http://www.google.es/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1
Ride l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 28, 2010 3:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Re: Mantenedor De Bateria
Jo faig servir el CTEK i n'estic molt content, clar que es mes car que el dius tu.
Sempre que no faig servir la moto el tinc conectat i cap problema.
Salut.
Sempre que no faig servir la moto el tinc conectat i cap problema.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
En aquest fil en Bond ja n'havia parlat, i en aquest fil també, però ambdós casos sempre de la marca CTEK.
Fins i tot n'hi han uns de 40€.
Fins i tot n'hi han uns de 40€.

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
La meva opinió es que tan aquest com el Ctek,els dos serveixen per un igual i son els dos bons.
Respecte a tenir.lo sempre endollat,jo ja fá 5 anys que al arribar de rodar amb la moto li endollo fins al tornarla a agafar.
MAI cap problema,la bateria es la original de la casa i la moto tè 97000 km.Amb tot aixó,crec que ja t`ho he dit tot.
Respecte a tenir.lo sempre endollat,jo ja fá 5 anys que al arribar de rodar amb la moto li endollo fins al tornarla a agafar.
MAI cap problema,la bateria es la original de la casa i la moto tè 97000 km.Amb tot aixó,crec que ja t`ho he dit tot.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo te volia dir el mateix que el Geroni, però com sempre s'he m'adelantat.
:enfadat :enfadat
i com que no es pot ficar +1
:enfadat :enfadat
i com que no es pot ficar +1
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 28, 2010 4:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JoanF" post="139320"]
i com que no es pot ficar +1[/quote]

i com que no es pot ficar +1[/quote]

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Jo també tinc el CTEK i no pateixis pas per tenir-lo sempre endollat. Jo tenia la bateria quasi morta del tot i amb aquest aparell vaig funcionar mes d’un any, fins que fa poc la vaig canviar per culpa de un problema diferent que ens va fer pensar que la bateria era la responsable.
;)
Jo també tinc el CTEK i no pateixis pas per tenir-lo sempre endollat. Jo tenia la bateria quasi morta del tot i amb aquest aparell vaig funcionar mes d’un any, fins que fa poc la vaig canviar per culpa de un problema diferent que ens va fer pensar que la bateria era la responsable.
Sort,
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Doncs hem deixeu més tranquil, segurament abans no arribin els grans freds, m'en faré amb un...
Ride l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 29, 2010 2:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
no hagues dit mai que pogues estar tants dies enxufat sense que li passes res a la bateria,la mante pero no la carrega o be fa las dues coses?
ho pregunto perque algun cop que n'he carregat alguna ha agafat molta temperatura.
ho pregunto perque algun cop que n'he carregat alguna ha agafat molta temperatura.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
[quote user="Kpeps" post="140102"]no hagues dit mai que pogues estar tants dies enxufat sense que li passes res a la bateria,la mante pero no la carrega o be fa las dues coses?
ho pregunto perque algun cop que n'he carregat alguna ha agafat molta temperatura.[/quote]
La manté de fet s'adapta a la necessitat de carrega de la bateria.
ho pregunto perque algun cop que n'he carregat alguna ha agafat molta temperatura.[/quote]
La manté de fet s'adapta a la necessitat de carrega de la bateria.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Sharky" post="140125"]
La manté de fet s'adapta a la necessitat de carrega de la bateria.[/quote]
Dins la meva gran ignorància elèctrica tinc entès que un mantenidor el que fa és carregar-la /descarregar-la constantment. :roll:
Corregiu-me els elèctrics del fòrum si vaig errat. :oops:
La manté de fet s'adapta a la necessitat de carrega de la bateria.[/quote]
Dins la meva gran ignorància elèctrica tinc entès que un mantenidor el que fa és carregar-la /descarregar-la constantment. :roll:
Corregiu-me els elèctrics del fòrum si vaig errat. :oops:

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Bona nit,
[quote user="Randy-650" post="140128"]
[/quote]
No Randy, de forma resumida aquests aparells el que fan es comprovar de forma continuada l’estat de la bateria i segons el nivell de càrrega la recarreguen o no, aturant la càrrega al arribar al màxim. A menys que la tinguis mol descarregada mai s’arriba a escalfar ni la bateria ni l’aparell.
;) ;)
[quote user="Randy-650" post="140128"]
[/quote]
No Randy, de forma resumida aquests aparells el que fan es comprovar de forma continuada l’estat de la bateria i segons el nivell de càrrega la recarreguen o no, aturant la càrrega al arribar al màxim. A menys que la tinguis mol descarregada mai s’arriba a escalfar ni la bateria ni l’aparell.
;) ;)
Sort,