Entrada
Autor: Josep » dl. oct. 04, 2010 5:47 pm
[quote user="Randy-650" post="140546"]Josep, ja fa dies que hemos ponido fotos espies, que no concorden amb res amb les de la revista:
[/quote]
...Randy, aquestas fotos espies que vas publicar en un altre post el dia 30 de Setembre, ja estaven publicades en aquest mateix post desde el dia 9 de Setembre. Se suposa que quan treuen models nous, els primers prototips de proves van camuflats per que no puguis entreveure el disseny final, que normalment no si semblen a las capturas de fotos espies.
[quote user="James Bond" post="140548"]
Josep, em sembla que et veig molt animat !! :lol:
No deuràs pas tenir mals pensaments ......... o bons :mrgreen:
Vsssssss
007[/quote]
...no de moment, Ramon. Aquesta moto no la considero substituta de la LT, mes bé de la 1300GT. Tinc la LT per que la dona quasi sempre viatja amb mí, normalment en desplaçaments llargs de una tirada i m' agrada que vagi inclús mes comoda que jo. La plaça trasera de aquesta GTL es calcada a la de la RT i GT actual, res de seient generos i tou , res de plataformes planes per els peus, res de espatllera calefactada, res de mandos per remenar l' audio...en fí, ja l' hi he ensenyat les fotos i te clar que no es el mateix que ara té...
...ah !, i em sobren cavalls, una tourer com aquesta no necesita els 160cv. a 9.000 voltes que no la fas arrivar mai, es mes interesant un 1600cc. de 100cv. amb un par motor tan gran que podria anar amb un desenvolupament final de 60Kms. cada 1000voltes i aixó si que afavoriria un millor consum i durada dels pneumatics. De fet, estava mes content dels 98cv. de l' anterior LT que dels 116 de l' actual, anava mes fina.
...estic convençut que respecte a la LT BMW ens donará una sorpresa mes endavant.
...ens veiem a ..............?
Josep l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 04, 2010 5:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.