Pasqual tens tota la raó... pero.
A mi no m´agrada el ABS pq m´ha portat més siutacions de perill portar-lo que no quant no l´he tingut.
I aixo també pot arribar a tenir un cost social no?
ABS obligat a totes les motos a partir del 2013
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: ABS obligat a totes les motos a partir del 2013
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: ABS obligat a totes les motos a partir del 2013
Les llums llargues també poden tenir un cost social si es fan servir incorrectament, però tots els cotxes estan obligats a dur-les i ningú s'extranya.
Un airbag d'acompanyant, si es posa una cadireta de nadó mal posada, pot tenir un cost social, però tots el cotxes en duen, i ningú s'extranya.
Una millora com l'ABS seria bo que estigués en totes les motos ja que donaria un punt de seguretat important a la gran majoria de la població que usa la moto només com a medi de transport i, en situacions de risc, clava els frens i va a terra (estic pensant en les milers de scooters de Barcelona, per exemple). Per a satisfer al col·lectiu que els agrada tenir més control, només cal un petit interruptor per desactivar-lo (tal i com es fa amb l'ESP, o l'ABS d'acompanyant si s'escau, o amb les llums llargues). Si totes les motos les fessin així, s'abarataria el cost de producció per no haver de fer dos models diferents.
Un airbag d'acompanyant, si es posa una cadireta de nadó mal posada, pot tenir un cost social, però tots el cotxes en duen, i ningú s'extranya.
Una millora com l'ABS seria bo que estigués en totes les motos ja que donaria un punt de seguretat important a la gran majoria de la població que usa la moto només com a medi de transport i, en situacions de risc, clava els frens i va a terra (estic pensant en les milers de scooters de Barcelona, per exemple). Per a satisfer al col·lectiu que els agrada tenir més control, només cal un petit interruptor per desactivar-lo (tal i com es fa amb l'ESP, o l'ABS d'acompanyant si s'escau, o amb les llums llargues). Si totes les motos les fessin així, s'abarataria el cost de producció per no haver de fer dos models diferents.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: ABS Obligat A Totes Les Motos A Partir Del 2013
Jo acostumo a estar en contra de les "obligacions"
Desde el moment en que hi ha BONS ABS a les motos, amb posibilitat de desconectar-los per fer pistes (per exemple) i a un preu assumible, és el propi mercat el que porta a incloure-ho dins de totes les motos.
No caldria obligar a res .... O es que fins ara en els cotxes es obligat ? I gairebé ningú es compra un cotxe nou sense aquests element de seguretat, o el control de tracció o d'altres ....
Amb tant de "paternalisme" mal entès acabarem sense poder pendre desicions
:crys
Desde el moment en que hi ha BONS ABS a les motos, amb posibilitat de desconectar-los per fer pistes (per exemple) i a un preu assumible, és el propi mercat el que porta a incloure-ho dins de totes les motos.
No caldria obligar a res .... O es que fins ara en els cotxes es obligat ? I gairebé ningú es compra un cotxe nou sense aquests element de seguretat, o el control de tracció o d'altres ....
Amb tant de "paternalisme" mal entès acabarem sense poder pendre desicions
:crys
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: ABS Obligat A Totes Les Motos A Partir Del 2013
A mi no m´agrada el ABS pq m´ha portat més siutacions de perill portar-lo que no quant no l´he tingut.
I aixo també pot arribar a tenir un cost social no?[/quote]
Oi tant que si, jo crec que aqui ningú diu que hi hagi una cosa que sigui "la panacea", també hi ha algun accident que la gent mor per culpa del cinturó de seguretat, i ningú no discuteix de que els cotxes en portin, perquè en més d'un 90% dels casos compleix correctament la seva funció.
Mireu, he trobat aquest enllaç on diuen que les companyies d'assegurançes d'Estats Units, també demanen una llei que sigui obligatori el ABS a les motociletes, ja que amb això es reduiria un terç dels accidents de moto.
Aqui el teniu, hi ha algun video també:
http://www.masmoto.net/blog/2010/05/13/ ... os-nuevas/
I aixo també pot arribar a tenir un cost social no?[/quote]
Oi tant que si, jo crec que aqui ningú diu que hi hagi una cosa que sigui "la panacea", també hi ha algun accident que la gent mor per culpa del cinturó de seguretat, i ningú no discuteix de que els cotxes en portin, perquè en més d'un 90% dels casos compleix correctament la seva funció.
Mireu, he trobat aquest enllaç on diuen que les companyies d'assegurançes d'Estats Units, també demanen una llei que sigui obligatori el ABS a les motociletes, ja que amb això es reduiria un terç dels accidents de moto.
Aqui el teniu, hi ha algun video també:
http://www.masmoto.net/blog/2010/05/13/ ... os-nuevas/
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.