Canvi Fars Xenon
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Canvi Fars Xenon
NO cal que diguis el nom Pascual pero...
El Sidru on ho va demanar els llums aquests de xenon per la ST???
El Sidru on ho va demanar els llums aquests de xenon per la ST???
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Pasqual, si vols que et vegin pots posar això als taps de les rodes de la moto:

ILUMINÁ TU ANDAR Y DEJARÁ UNA GRATA IMPRESIÓN AL PASAR
ADAPTABLE A CUALQUIER VÁLVULA DE AIRE DE LA RUEDA DEL VEHÍCULO, BICICLETA O MOTO. valvula tamaño tipo standar.
ACTIVACIÓN AUTOMÁTICA DE LA LUZ CUANDO SE CONDUCE EN LA NOCHE
POSEE UN SENSOR DE MOVIMIENTO PARA QUE LA LUZ SE APAGUE AUTOMÁTICAMENTE CUANDO SE DETENGA LA MARCHA DE LA RUEDA, PARA NO GASTAR BATERIA
MUY IMPORTANTE : GRACIAS A SU FOTOCELULA... NO ENCIENDE DE DÍA PARA AHORRAR BATERÍA.
INCLUYE BATERIAS PARA SU FUNCIONAMIENTO
JUEGO DE BATERÍAS EXTRAS INCLUIDAS EN EL PRECIO.
DIFERENTES COLORES DISPONIBLES.
DISEÑO COMPACTO Y PESO LIVIANO
ALTA INTENSIDAD LUMINOSA QUE INCREMENTA LA VISIBILIDAD EN LA NOCHE DEL VEHÍCULO, SEA BICICLETA O MOTO, PARA UNA MAYOR SEGURIDAD AL ANDAR
PRODUCE EFECTOS INCREÍBLES CON EL GIRO DE LAS RUEDAS, HACIENDO UN ARO DE LUZ SOBRE LA LLANTA, ATRACTIVO PARA LOS QUE LO VEN PASAR.
RESISTENTE AL AGUA
MATERIAL DE ALUMINIO
$ 14,99 c/u
Ho pots veure AQUI. :razz:

ILUMINÁ TU ANDAR Y DEJARÁ UNA GRATA IMPRESIÓN AL PASAR
ADAPTABLE A CUALQUIER VÁLVULA DE AIRE DE LA RUEDA DEL VEHÍCULO, BICICLETA O MOTO. valvula tamaño tipo standar.
ACTIVACIÓN AUTOMÁTICA DE LA LUZ CUANDO SE CONDUCE EN LA NOCHE
POSEE UN SENSOR DE MOVIMIENTO PARA QUE LA LUZ SE APAGUE AUTOMÁTICAMENTE CUANDO SE DETENGA LA MARCHA DE LA RUEDA, PARA NO GASTAR BATERIA
MUY IMPORTANTE : GRACIAS A SU FOTOCELULA... NO ENCIENDE DE DÍA PARA AHORRAR BATERÍA.
INCLUYE BATERIAS PARA SU FUNCIONAMIENTO
JUEGO DE BATERÍAS EXTRAS INCLUIDAS EN EL PRECIO.
DIFERENTES COLORES DISPONIBLES.
DISEÑO COMPACTO Y PESO LIVIANO
ALTA INTENSIDAD LUMINOSA QUE INCREMENTA LA VISIBILIDAD EN LA NOCHE DEL VEHÍCULO, SEA BICICLETA O MOTO, PARA UNA MAYOR SEGURIDAD AL ANDAR
PRODUCE EFECTOS INCREÍBLES CON EL GIRO DE LAS RUEDAS, HACIENDO UN ARO DE LUZ SOBRE LA LLANTA, ATRACTIVO PARA LOS QUE LO VEN PASAR.
RESISTENTE AL AGUA
MATERIAL DE ALUMINIO
$ 14,99 c/u
Ho pots veure AQUI. :razz:

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
De legals no han de ser molt em sembla?
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Aixo es pot fer sense Led's!!Nomes cal anar pitjant els frens tota l'estona i aconsegueixes el mateix efecte!
JAJAJJAJAJ
JAJAJJAJAJ
Ex ...moltes coses
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo no els posaria, només per respecte als altres usuaris de la via, incloses les motos, es nota i fot bastant quan et trobes de cara algú amb fars de xenó sense la regulació automàtica d´alçada, sobretot si portes varies hores conduint de nit.
Es només una opinió, no voldria ofendre a ningú :???: :???: :???:
Es només una opinió, no voldria ofendre a ningú :???: :???: :???:

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Steelman" post="140784"]NO cal que diguis el nom Pascual pero...
El Sidru on ho va demanar els llums aquests de xenon per la ST???[/quote]
És que en Sidru no vol que digui el seu nom :lol: :lol: ni la moto que pensa comprar :lol: :lol: :lol:
Ens vam trobar per casualitat a casa en Dani de Vilafant (Multimoto 2007) company de moto i antic cap de taller de BMW a Figueres. Un crack! Ja li vaig parlar de l'oferta d'en Sagal (si encara existeix)i si és per canviar les tapes de la teva XT blava..oblidau! les 5 o 6 motos que l'he conegut sempre han estat negres...
El Sidru on ho va demanar els llums aquests de xenon per la ST???[/quote]
És que en Sidru no vol que digui el seu nom :lol: :lol: ni la moto que pensa comprar :lol: :lol: :lol:
Ens vam trobar per casualitat a casa en Dani de Vilafant (Multimoto 2007) company de moto i antic cap de taller de BMW a Figueres. Un crack! Ja li vaig parlar de l'oferta d'en Sagal (si encara existeix)i si és per canviar les tapes de la teva XT blava..oblidau! les 5 o 6 motos que l'he conegut sempre han estat negres...
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="140786"]Pasqual, si vols que et vegin pots posar això als taps de les rodes de la moto:

[/quote]
Qùè no ho vegi la Mareta! :mrgreen: :mrgreen:

[/quote]
Qùè no ho vegi la Mareta! :mrgreen: :mrgreen:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="140786"]Pasqual, si vols que et vegin pots posar això als taps de les rodes de la moto:

$ 14,99 c/u
[/quote]
D'aquests aparells en Kel en va comprar un parell de jocs fa uns quatre anys per posar-nos ell i jo a les rodes de la moto, i en va pagar només 3 euros per joc.
Pasqual anima't que queden molt xulos. ;)
Vssssss
007

$ 14,99 c/u
[/quote]
D'aquests aparells en Kel en va comprar un parell de jocs fa uns quatre anys per posar-nos ell i jo a les rodes de la moto, i en va pagar només 3 euros per joc.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
En resum que posar els llums de xenó implica no només canviar la bombeta (il·lús de mi) sinó posar-hi un regulador d'alçada :eyes (si es vol ser legal).
Doncs vist l'intent de'n Sagal d'instal·lar-los de moment ho deixarem estar... gràcies per la informació!
Doncs vist l'intent de'n Sagal d'instal·lar-los de moment ho deixarem estar... gràcies per la informació!
Indi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 05, 2010 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Indi" post="140860"]En resum que posar els llums de xenó implica no només canviar la bombeta (il·lús de mi) sinó posar-hi un regulador d'alçada :eyes (si es vol ser legal).
Doncs vist l'intent de'n Sagal d'instal·lar-los de moment ho deixarem estar... gràcies per la informació![/quote]
No només es la bombeta i el regulador, també hi ha el balastre.
Mira't AIXÒ
Vssssssss
007
Doncs vist l'intent de'n Sagal d'instal·lar-los de moment ho deixarem estar... gràcies per la informació![/quote]
No només es la bombeta i el regulador, també hi ha el balastre.
Mira't AIXÒ
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Pasqual
- Presentats
[quote user="James Bond" post="140845"][quote user="Randy-650" post="140786"]Pasqual, si vols que et vegin pots posar això als taps de les rodes de la moto:

$ 14,99 c/u
[/quote]
Vssssss
007[/quote]
Home, Steelman si van a aquest preu, ens podem estalviar els antiboires del darrera..... :lol: :lol: i la teva ST quedaria xulissima. Jo amb el meu tractor :halfcry com que gira la roda més a poc a poc, quedaria tipus ambulància ( o tractor de veritat) :mrgreen:

$ 14,99 c/u
[/quote]
Vssssss
007[/quote]
Home, Steelman si van a aquest preu, ens podem estalviar els antiboires del darrera..... :lol: :lol: i la teva ST quedaria xulissima. Jo amb el meu tractor :halfcry com que gira la roda més a poc a poc, quedaria tipus ambulància ( o tractor de veritat) :mrgreen:
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
jo he posat els xenon als fars d'una R1200GS i la veritat es que la diferencia es com la nit al dia, he passat per davant de centenars de cotxes de policia i mai m'han dit pas res,
ara be, potser un dia pasaré davant d'un agent, la dona del qual li ha tencat l'aixeta, i em dedicarà uns dels seus autògrafs... :tremolant
de moment no m'han dit mai res, i la seguretat que dona a la nit el xenon fa que sigui gairebe imprescindible, li vaig tornar a posar la bombeta convencional i em donava la sensació de que se m'havia fos la bombeta :eyes
ara be, potser un dia pasaré davant d'un agent, la dona del qual li ha tencat l'aixeta, i em dedicarà uns dels seus autògrafs... :tremolant
de moment no m'han dit mai res, i la seguretat que dona a la nit el xenon fa que sigui gairebe imprescindible, li vaig tornar a posar la bombeta convencional i em donava la sensació de que se m'havia fos la bombeta :eyes
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
[quote user="Atramuntanat" post="140891"]jo he posat els xenon als fars d'una R1200GS i la veritat es que la diferencia es com la nit al dia, he passat per davant de centenars de cotxes de policia i mai m'han dit pas res,
de moment no m'han dit mai res, i la seguretat que dona a la nit el xenon fa que sigui gairebe imprescindible, li vaig tornar a posar la bombeta convencional i em donava la sensació de que se m'havia fos la bombeta :eyes[/quote]
ke has fet per enganyar l'ordinador?, jo es on tinc el principal problema?
de moment no m'han dit mai res, i la seguretat que dona a la nit el xenon fa que sigui gairebe imprescindible, li vaig tornar a posar la bombeta convencional i em donava la sensació de que se m'havia fos la bombeta :eyes[/quote]
ke has fet per enganyar l'ordinador?, jo es on tinc el principal problema?
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Atramuntanat" post="140891"]jo he posat els xenon als fars d'una R1200GS i la veritat es que la diferencia es com la nit al dia,........................................[/quote]
Jo també vull saber com ho vas fer per enganyar l'ordinador. Connexió directe des de la bateria? Algún problema amb el regulador d'altura? Existeix això a la GS?
Jo també vull saber com ho vas fer per enganyar l'ordinador. Connexió directe des de la bateria? Algún problema amb el regulador d'altura? Existeix això a la GS?
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Atramuntanat" post="140891"]
...he passat per davant de centenars de cotxes de policia i mai m'han dit pas res,
[/quote]
Ni t’ho diran mai!!!
Lamentablement aquests estan pel que estan, i no sembla que estigui dintre de les seves atribucions el fet que la gent circuli pel carril que vulgui, que posin el intermitent quan cal, que portin una llum fusa o que portin les llargues....
:roll: :roll:
[quote user="Atramuntanat" post="140891"]
...he passat per davant de centenars de cotxes de policia i mai m'han dit pas res,
[/quote]
Ni t’ho diran mai!!!
Lamentablement aquests estan pel que estan, i no sembla que estigui dintre de les seves atribucions el fet que la gent circuli pel carril que vulgui, que posin el intermitent quan cal, que portin una llum fusa o que portin les llargues....
:roll: :roll:
Sort,
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Randy-650" post="140527"][quote user="Ride" post="140523"]
Ja li demanaré quant el vegi, pero en la meva ignorancia, i l'experiencia del meu cotxe el llums de xenon han de poseir un sistema d'anivellament automatic...[/quote]
Pregunta-li si va ser la GCC o el Mossos dins Catalunya.
i si, els cotxes han de tenir nivellament automàtic i renta-fars. Les motos no cal, sols que han d'estar homologats per Industria al treure-les al mercat, com el cas de les BMW sèrie K.[/quote]
A tots els que portaven xenon els van multar la GC, i sembla ser que anaven molt documentats !!!!!, aquí catalunya sembla que encara no s'hi posen peró per recaudar tot arribará ....
Ja li demanaré quant el vegi, pero en la meva ignorancia, i l'experiencia del meu cotxe el llums de xenon han de poseir un sistema d'anivellament automatic...[/quote]
Pregunta-li si va ser la GCC o el Mossos dins Catalunya.
i si, els cotxes han de tenir nivellament automàtic i renta-fars. Les motos no cal, sols que han d'estar homologats per Industria al treure-les al mercat, com el cas de les BMW sèrie K.[/quote]
A tots els que portaven xenon els van multar la GC, i sembla ser que anaven molt documentats !!!!!, aquí catalunya sembla que encara no s'hi posen peró per recaudar tot arribará ....