Les Gorges De Galamús
Moderador: Airald
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Les Gorges De Galamús
[quote user="Randy-650" post="140679"]Fins i tot el gos es posa bé per la foto del grup!!!![/quote]
Randy, és que el varem subornar (alimentar) prou be, i ja és sentia un component més del grup.
Randy, és que el varem subornar (alimentar) prou be, i ja és sentia un component més del grup.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Frank" post="140720"][quote user="Randy-650" post="140679"]Fins i tot el gos es posa bé per la foto del grup!!!![/quote]
Randy, és que el varem subornar (alimentar) prou be, i ja és sentia un component més del grup.[/quote]
Em sembla que feia anys que aquell gos no menjava tant be :b9 :b9
Només calia veure la cara de pena que feia quan vàrem marxar :crys :crys
Randy, és que el varem subornar (alimentar) prou be, i ja és sentia un component més del grup.[/quote]
Només calia veure la cara de pena que feia quan vàrem marxar :crys :crys
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="James Bond" post="140833"][quote user="Frank" post="140720"][quote user="Randy-650" post="140679"]Fins i tot el gos es posa bé per la foto del grup!!!![/quote]
Només calia veure la cara de pena que feia quan vàrem marxar :crys :crys[/quote]
un gos pastor ben maco,els animals es fan estimar amb poca cosa i si tenia gana mes.
Només calia veure la cara de pena que feia quan vàrem marxar :crys :crys[/quote]
un gos pastor ben maco,els animals es fan estimar amb poca cosa i si tenia gana mes.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 05, 2010 10:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Ei companys, ja sé que vaig una mica tard, sort que en Bond m'ha penjat les fotos ;)
Res, que jo també m'ho vaig passar d'allò més bé (bona ruta, bons paissatges, bon ritme -quina feinada que em veu donar baixant la collada- i millor companyia). Ja tinc ganes de fer-ne una altra :cerv
:kiss
Núria
Res, que jo també m'ho vaig passar d'allò més bé (bona ruta, bons paissatges, bon ritme -quina feinada que em veu donar baixant la collada- i millor companyia). Ja tinc ganes de fer-ne una altra :cerv
Núria
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai, que bé que us ho munteu.
Jo vaig estar rutejant en solitari l'any passat quan tenia la Cabreta per tota la zona i la veritat és que és un lloc ben xulo i les gorges espectaculars :eyes
fa temps que busco el moment de tornar-hi a pujar amb la dona perquè ho vegi, però no hi ha manera.
En fi, segur que us ho vareu passar de conya tot i la carretera molla.
Jo vaig estar rutejant en solitari l'any passat quan tenia la Cabreta per tota la zona i la veritat és que és un lloc ben xulo i les gorges espectaculars :eyes
fa temps que busco el moment de tornar-hi a pujar amb la dona perquè ho vegi, però no hi ha manera.
En fi, segur que us ho vareu passar de conya tot i la carretera molla.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Nuria Vs" post="141024"]Ei companys, ja sé que vaig una mica tard, sort que en Bond m'ha penjat les fotos ;)
Núria[/quote]
Ara ja ho saps, ha pujar les fotos tu mateixa ;)
I mira que no vares disfrutar baixant la collada avançant a les R's :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssssss
007
Núria[/quote]
Ara ja ho saps, ha pujar les fotos tu mateixa ;)
I mira que no vares disfrutar baixant la collada avançant a les R's :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="GRUM" post="141031"]Carai, que bé que us ho munteu.
En fi, segur que us ho vareu passar de conya tot i la carretera molla.[/quote]
Grum quan puguis torna-hi a la teva dona ja saps que li agradarà. ;)
La carretera només la varem trobar molla una estoneta, just a les gorges i podies portar la moto tranquil·lament.
Si hi vas fes fotos !!
Vsssssss
007
En fi, segur que us ho vareu passar de conya tot i la carretera molla.[/quote]
Grum quan puguis torna-hi a la teva dona ja saps que li agradarà. ;)
La carretera només la varem trobar molla una estoneta, just a les gorges i podies portar la moto tranquil·lament.
Si hi vas fes fotos !!
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 07, 2010 10:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="James Bond" post="141130"]
Vsssssssss
007[/quote]
Gairebé tant com tu Ramon, però jo una mica més apurada, però les vaig passar :lol:
Ara ja ho saps, ha pujar les fotos tu mateixa ;)[/quote]
Ho intentaré, m'hi haig de posar. Potser t'hauré de robar una mica més de temps si no me'n surt-ho :oops:
Núria
Vsssssssss
007[/quote]
Gairebé tant com tu Ramon, però jo una mica més apurada, però les vaig passar :lol:
Ara ja ho saps, ha pujar les fotos tu mateixa ;)[/quote]
Ho intentaré, m'hi haig de posar. Potser t'hauré de robar una mica més de temps si no me'n surt-ho :oops:
Núria
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Molt bona sortida, segur que vareu disfrutar molt i molt. :D
Merci per les fotos.
Salut.
Merci per les fotos.