Canvi De Pneumàtics
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dc. oct. 06, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Canvi De Pneumàtics
Bones
es el meu primer missatge i espero possar-lo en bon lloc. fa poc que tinc moto, una honda hornet, i necessito canviar els pneumàtics. davant porto una 120/70-17 i radere 180/55-17, ara porto la michelin 2ct i m'agrada.
on em recomeneu anar, perque vull que sigui bons profesionals i si tenen bon preu millor.
gràcies per endavant i espero fer molts mes misatges.
pd: ah per cert de barcelona rodalies si pot ser
es el meu primer missatge i espero possar-lo en bon lloc. fa poc que tinc moto, una honda hornet, i necessito canviar els pneumàtics. davant porto una 120/70-17 i radere 180/55-17, ara porto la michelin 2ct i m'agrada.
on em recomeneu anar, perque vull que sigui bons profesionals i si tenen bon preu millor.
gràcies per endavant i espero fer molts mes misatges.
pd: ah per cert de barcelona rodalies si pot ser
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Re: Canvi De Pneumàtics
Fora bó i es habitual en els forums que primer passesis per l'apartat de presentacions, i ens expliquesis una mica mes, d'on ets, etc, en fi tot allò que pot interessar.
En quant a la teva pregunta, jo personalment els canvio a SAS Martorell, bon tracte i preus acceptables.
Salut.
En quant a la teva pregunta, jo personalment els canvio a SAS Martorell, bon tracte i preus acceptables.
Salut.
Sharky l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 06, 2010 3:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Com es normal en aquest foro,primer hauries de pasar per presentacions,i
parlar-nos una mica de tu i de la teva montura.Es que en aquest foro tenim
poca feina i som molt tafaners,i despres parlem de pneumàtics,uqe segur
que t´ajudarem :mrgreen:
parlar-nos una mica de tu i de la teva montura.Es que en aquest foro tenim
poca feina i som molt tafaners,i despres parlem de pneumàtics,uqe segur
que t´ajudarem :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a Barcelona tens V2 PNEUMATICS,al carrer Nicaragua,molt profesionals.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 06, 2010 10:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Vivint a Sant Cugat, els millors preus pots anar-los a buscar al SAS de Martorell.
Quant t'han durat el Pilot Road 2CT? A mi 5.000 km, i vaig la mar de tranquil. :crys
Quant t'han durat el Pilot Road 2CT? A mi 5.000 km, i vaig la mar de tranquil. :crys

-
- Presentats
gràcies a tots
no se ben be que han durat perque vaig comprar la moto i ja els duia. ja he sentit anomenar SAS, i em queda aprop així que els hi anire a fer una visita.
ja us dire al final que he fet
merciiiiiiiii
no se ben be que han durat perque vaig comprar la moto i ja els duia. ja he sentit anomenar SAS, i em queda aprop així que els hi anire a fer una visita.
ja us dire al final que he fet
merciiiiiiiii
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
El SAS de Martorell es un taller una mica a l’antiga, però amb un professional al capdavant que de pneumàtics en sap un pou. I a mes te els preus quasi mes competitius de Catalunya. T’ho recomano.
:razz: :razz:
El SAS de Martorell es un taller una mica a l’antiga, però amb un professional al capdavant que de pneumàtics en sap un pou. I a mes te els preus quasi mes competitius de Catalunya. T’ho recomano.
:razz: :razz:
Sort,
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
A mi m'han parlat sempre molt bé dels de SAS de Martorell, però jo compro els pneumàtics a http://www.pneus-online.es i els canvia el meu mecànic.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="140989"]Vivint a Sant Cugat, els millors preus pots anar-los a buscar al SAS de Martorell.
Quant t'han durat el Pilot Road 2CT? A mi 5.000 km, i vaig la mar de tranquil. :crys[/quote]
que poc tan durat :eyes :eyes :eyes a mi els pilot power 8500 el de d'arrera i 12000 el de davant .
Quant t'han durat el Pilot Road 2CT? A mi 5.000 km, i vaig la mar de tranquil. :crys[/quote]
que poc tan durat :eyes :eyes :eyes a mi els pilot power 8500 el de d'arrera i 12000 el de davant .
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sergibuda" post="141055"]A mi m'han parlat sempre molt bé dels de SAS de Martorell, però jo compro els pneumàtics a http://www.pneus-online.es i els canvia el meu mecànic.[/quote]
Els dels cotxes els compro aqui. I de moment, molt content estic amb ells. Ara que haig de canviar el del darrera de la moto vaig rumiant què faig.... :roll:
Els dels cotxes els compro aqui. I de moment, molt content estic amb ells. Ara que haig de canviar el del darrera de la moto vaig rumiant què faig.... :roll:

- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Ufff!! 5000 km els pneumàtics de sèrie? Jo porto 6000 i em fa l'efecte que encara poden durar una mica més, tot i que noto que ja no arrapen tant com al principi. Ja sé que depèn de la conducció, ja ho sé... Ara tinc el dubte de si mirar-los abans de la KDD (és que no em queda temps, la setmana que ve és festa!). Algú em recomana un lloc fiable, bé de preu, ràpid i més o menys a prop del triangle Ripoll-Vic-Olot?
Gràcies!!
Gràcies!!
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
jo et recomano pneumàtics Guzman de Manresa, son dos germans amb un manera de fer de les que dona molta confiança. A part col·laboren amb escuderies de privats.
El preu es molt competitiu.
Salut
jo et recomano pneumàtics Guzman de Manresa, son dos germans amb un manera de fer de les que dona molta confiança. A part col·laboren amb escuderies de privats.
Salut
-
- Presentats
gracies per l'ajuda!!!!!
avui anire a fer una visita als de SAS
ja us explicareee
avui anire a fer una visita als de SAS
ja us explicareee
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Jomila" post="141085"]Bones,
Salut[/quote]
Jo sempre he anat aqui.Ultimament no tinc temps per pujar fins a Marnresa i els canvio (mes cars) a Reus, pero a Guzman em donen molta confiansa
Salut[/quote]
Jo sempre he anat aqui.Ultimament no tinc temps per pujar fins a Marnresa i els canvio (mes cars) a Reus, pero a Guzman em donen molta confiansa
Ex ...moltes coses
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Hola a tothom
Rodes canviades a la botiga de motos del meu poble,
(Per allò de donar "vidilla" als autoctons)
Pilot Road 2
120 davant, i 160 darrera. m'han costat 380 euros, no tinc ni idea si és car o barat?
Salut
Rodes canviades a la botiga de motos del meu poble,
(Per allò de donar "vidilla" als autoctons)
Pilot Road 2
120 davant, i 160 darrera. m'han costat 380 euros, no tinc ni idea si és car o barat?
Salut
- Randy-650
- Presentats
[quote user="tommy" post="141235"]
Pilot Road 2
[/quote]
Cars. Jo pels dos en pago 300€. :shock:
Pilot Road 2
[/quote]
Cars. Jo pels dos en pago 300€. :shock:

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="141240"][quote user="tommy" post="141235"]
Pilot Road 2
[/quote]
Cars. Jo pels dos en pago 300€. :shock:[/quote]
ho ha posat malament son 280 € o son les mides???si no ja tinc ajudant per la porra ;) ;) ;) ;) el preu es bo,pero 300 es el que em costen a mi els power 2ct.
Pilot Road 2
[/quote]
ho ha posat malament son 280 € o son les mides???si no ja tinc ajudant per la porra ;) ;) ;) ;) el preu es bo,pero 300 es el que em costen a mi els power 2ct.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 08, 2010 7:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
[quote user="Kpeps" post="141247"][quote user="Randy-650" post="141240"][quote user="tommy" post="141235"]
Pilot Road 2
[/quote]
ho ha posat malament son 280 € o son les mides???si no ja tinc ajudanHola
t per la porra ;) ;) ;) ;) el preu es bo,pero 300 es el que em costen a mi els power 2ct.[/quote]
No m'he equivocat, 380 euros les dues rodes,
la propera vegada ja et preguntaré on vas tu a fer el canvi de rodes.
Salutacions
Pilot Road 2
[/quote]
ho ha posat malament son 280 € o son les mides???si no ja tinc ajudanHola
t per la porra ;) ;) ;) ;) el preu es bo,pero 300 es el que em costen a mi els power 2ct.[/quote]
No m'he equivocat, 380 euros les dues rodes,
la propera vegada ja et preguntaré on vas tu a fer el canvi de rodes.
Salutacions
- Randy-650
- Presentats
Tommy, t'ho vaig dir l'altre dia, que tenies que haver anat a Neumáticos Zapata......
# Dirección: Lleo Fontova, 42
# Población: Badalona
# Barrio: ST. MORI LL.
# GPS: 41.435684, 2.218839
# Teléfono: 93 387 09 47
# Dirección: Lleo Fontova, 42
# Población: Badalona
# Barrio: ST. MORI LL.
# GPS: 41.435684, 2.218839
# Teléfono: 93 387 09 47

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Jo els canvio aquí i està molt bé, tenen botiga a Sant Joan i a Badalona.