Desprès de 200 km de corbes, ens hem separat, en LLorenç ha fet en TIT ZIN TEST i nosaltres hem continuat cap a Marrakesh directe per autopista ( volíem anar a fer turisme ).
En LLorenç ha dit que la vista i la ruta molt i molt maca.
Les imatges de la seva ruta
Al vespre ens ha vingut bé anar a fer un tomb al centre.
La plaça de Marrakesh és TOT UN ESPECTACLE, al costat hi ha la medina i el Zoco i .....
aquestes son les imatges ( com podeu veure hem agafat la senyera, val a dir que la senyera amb les vostres signatures ha fet furor entre els marroquins... de fet ... més d´un me la volia comprar... però jo l´hi he dit que no tenia preu ;) )
Com podeu veure les explicacions son molt curtes, però tinc que anar a dormir per demà i el cos no aguanta més.
Un petó a totes i tots i novament, cincuantamil gracies per els vostres missatges :kiss :kiss :kiss
[align=center]La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell) [/align]
Aquest mati hem sortit del hotel de Marrakesh a primera hora del matí i ens ha fet il.lussió fer una foto amb les motos a la plaça amb la Medina tot darrera.
Tot seguit hem esmorçat per agafar forçes per afrontar-nos a un nou dia de ..... molta moto ;)
Moltes Gràcies a tots tres... !!! Quina ruta mes maca esteu fen.... i quin detall fer-nos presents a tots amb vosaltres en aquesta senyera que fins i tot els agrada i us la volen comprar :razz:
Imagino el que esteu gaudin, doncs no mes que veien les fotos et fas a la idea de que aquest viatge es dels que dificilment s'obliden...
Aixi que allà no es obligatori el casc...(ho porten com un complement decoratiu de la moto no mes oi ? :lol: ).
Segurament que amb el Jacuzzi que us heu fet a Can Xaluca us heu quedat com noves... je,je
Huuummm Quina enveja ! :mrgreen:
Un peto molt fort a tots tres i fins demà que tornare a veure quin regal visual ens porteu de la vostra ruta de demà ;) :form :form :form :kiss :kiss :kiss
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 09, 2010 12:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...