Una Ruteta Per Aquest Dimarts
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Una Ruteta Per Aquest Dimarts
Doncs si la previsió l'encerta no hi haurà aigua a la vista. De totes maneres, des del divendres passat, a Terrassa gens ni mica de la "Tormenta Perfecta" que anunciaven (tan sols quatre gotes i quatre llamps una nit durant una estoneta)
Al final hem de saber si hi mengem o esmortzem, ho dic perquè si la fem a l'inrevès, l'opció de dinar a Cambrils del Pirineu es ben plausible.
Joan, suposo que el punt de sortida serà, com es habitual, la benzinera Petrocat que hi ha a la cruïlla de la C-25 amb la C-55 direcció Solsona.
Posa-hi hora. Si no dinem, mes d'hora, si dinem, mes tard.
Allà hi serè, encara que caiguin "xussos de punta"
Jordi "Prony"
Al final hem de saber si hi mengem o esmortzem, ho dic perquè si la fem a l'inrevès, l'opció de dinar a Cambrils del Pirineu es ben plausible.
Joan, suposo que el punt de sortida serà, com es habitual, la benzinera Petrocat que hi ha a la cruïlla de la C-25 amb la C-55 direcció Solsona.
Posa-hi hora. Si no dinem, mes d'hora, si dinem, mes tard.
Allà hi serè, encara que caiguin "xussos de punta"
Jordi "Prony"
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Au decidit, ni que sigui amb "Arca de Noé" sortirem :D :D
Que us sembla a les 8,30 al Petrocat de Manresa?
PETROCAT GOOGLE
El programa de la sortida;
MANRESA-FONOLLOSA-AGUILAR DE SEGARRA-CALAF-ALENY-PINÓS (Parada a a canviar el suc a les olives, cafés o esmorzar segons la fam del personal, tb ens farem afoto al cor de Catalunya)
PINÓS-SU-SOLSONA-BASELLA-COLL DE NARGÓ-CAMBRILS (Dinar)
CAMBRILS-S.LLORENÇ-BERGA-L'ESPUNYOLA-CARDONA-MANRESA (2 :kssss :kssss i cap a casa).
RUTA DIMARTS 12
Digueu qui ve per tal d'esperar a tothom a la sortida, i qui es queda a dinar. ;)
Fins demà.
Que us sembla a les 8,30 al Petrocat de Manresa?
PETROCAT GOOGLE
El programa de la sortida;
MANRESA-FONOLLOSA-AGUILAR DE SEGARRA-CALAF-ALENY-PINÓS (Parada a a canviar el suc a les olives, cafés o esmorzar segons la fam del personal, tb ens farem afoto al cor de Catalunya)
PINÓS-SU-SOLSONA-BASELLA-COLL DE NARGÓ-CAMBRILS (Dinar)
CAMBRILS-S.LLORENÇ-BERGA-L'ESPUNYOLA-CARDONA-MANRESA (2 :kssss :kssss i cap a casa).
RUTA DIMARTS 12
Digueu qui ve per tal d'esperar a tothom a la sortida, i qui es queda a dinar. ;)
Fins demà.
Joanstrom l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 11, 2010 7:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Encara no ho tinc molt clar, si no soc a la benzinera a l'hora prevista no m'espereu :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Prony
- Presentats
Doncs jo estaré a la hora prevista al lloc escollit,
Fins demà
Jordi "Prony"
Fins demà
Jordi "Prony"
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Bones si no plou quant hem llevi, estaré a l'hora al lloc indicat, hem sembla molt bé esmorzar a Pinós, no compteu amb mi per dinar, ja que tinc reunió familiar, per aixó hauré d'escurçar la ruta...
fins demà.
fins demà.
- Prony
- Presentats
Doncs segons tot indica, demà farà molt bon dia, us esperem a les 08:30 a la benzinera de referència. Minino, he provat de trucar-te però em sortia un altra persona!!!! Dec tindre el mòbil mal apuntat.
Adéu,
Jordi "Prony"
Adéu,
Jordi "Prony"
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Si arrivo a temps ;) m´apunto.
Es broma :D :D :D que vagi molt bé la ruta i .... feu fotos :roll: :roll: :roll:
:kiss :kiss
Es broma :D :D :D que vagi molt bé la ruta i .... feu fotos :roll: :roll: :roll:
:kiss :kiss
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Prony
- Presentats
Hola nois,
Em sap greu dir-vos-ho. A Terrassa segueix plovent des d'ahir al vespre i al cel no s'hi veu cap àrea "despejada". Davant la presumible absència d'assistents, la seguretat de trobar-nos les carreteres xopes, algunes corbes convertides en torrenteres i per evitar fer patir a la família, decideixo quedar-me a casa.
Truco al JoanStrom, el qual, amb tant d'interès ho ha muntat tot, per dir-li que no hi aniré.
No se si la meva actitud es l'adequada perquè vaig ser jo el que vaig obrir el tema, en tot cas demano disculpes a tots confiant en que entendreu les meves raons. Ahir mateix vaig senyalar que hi aniria encara que caiguessin "xussos de punta" però en aquests moments, negre nit i sense deixar de ploure ho, veig molt diferent.
Si mes no, tindrem l'oportunitat de veure'ns dissabte que be per fer via cap a Jaca.
Gràcies a tots,
Jordi "Prony"
Em sap greu dir-vos-ho. A Terrassa segueix plovent des d'ahir al vespre i al cel no s'hi veu cap àrea "despejada". Davant la presumible absència d'assistents, la seguretat de trobar-nos les carreteres xopes, algunes corbes convertides en torrenteres i per evitar fer patir a la família, decideixo quedar-me a casa.
Truco al JoanStrom, el qual, amb tant d'interès ho ha muntat tot, per dir-li que no hi aniré.
No se si la meva actitud es l'adequada perquè vaig ser jo el que vaig obrir el tema, en tot cas demano disculpes a tots confiant en que entendreu les meves raons. Ahir mateix vaig senyalar que hi aniria encara que caiguessin "xussos de punta" però en aquests moments, negre nit i sense deixar de ploure ho, veig molt diferent.
Si mes no, tindrem l'oportunitat de veure'ns dissabte que be per fer via cap a Jaca.
Gràcies a tots,
Jordi "Prony"
- Joanstrom
- Presentats
De moment segueix plovent a Manresa.
Suspenem la sortida, donat que les carreteres no estan en condicions.
Guardem-la per a millor moment.
Apa, :enfaduu :enfaduu
Suspenem la sortida, donat que les carreteres no estan en condicions.
Guardem-la per a millor moment.
Apa, :enfaduu :enfaduu
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Amb el pontet que hi ha hagut i sense poder sortir.....ens hauriem de queixar al minimolina.
Hi ha més dies que fuets de Vic, nois.
Fins dissabte.
Fins dissabte.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
OOOOHHHHH!!! Em sap molt de greu llegir que finalment no heu sortit i més veient lo vist aquest matí.
M'explico, ens hem llevat tard i hem decidit anar en cotxe a la fira del torró d'Agramunt, he fet part de la ruta que tenieu planejada i tota l'estona pensava en vosaltres i la sort que havieu tingut, doncs el terra s'ha eixugat i el dia, tot i que gris, s'ha aguantat. He mirat tota l'estona cap a la zona on tenieu prevista la ruta i estava igual o millor, ja que cap a muntanya es veia fins i tot alguna ullada de sol.
Jo que em pensava que l'havieu encertat de plè! :eyes
En fi, un altre dia serà... m'hauré d'esperar per veure les fotos :(
M'explico, ens hem llevat tard i hem decidit anar en cotxe a la fira del torró d'Agramunt, he fet part de la ruta que tenieu planejada i tota l'estona pensava en vosaltres i la sort que havieu tingut, doncs el terra s'ha eixugat i el dia, tot i que gris, s'ha aguantat. He mirat tota l'estona cap a la zona on tenieu prevista la ruta i estava igual o millor, ja que cap a muntanya es veia fins i tot alguna ullada de sol.
En fi, un altre dia serà... m'hauré d'esperar per veure les fotos :(
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="GRUM" post="141745"]OOOOHHHHH!!! Em sap molt de greu llegir que finalment no heu sortit i més veient lo vist aquest matí.
En fi, un altre dia serà... m'hauré d'esperar per veure les fotos :([/quote]
Així que has anat a la fira del torrò? :evil: ,molt be dòna
igual, ja em pendre jo la meva cervesa i la vostar :enfadat
En fi, un altre dia serà... m'hauré d'esperar per veure les fotos :([/quote]
Així que has anat a la fira del torrò? :evil: ,molt be dòna
igual, ja em pendre jo la meva cervesa i la vostar :enfadat
Que gran aquest de Bilbao

- Joanstrom
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="141696"]Amb el pontet que hi ha hagut i sense poder sortir.....ens hauriem de queixar al minimolina.
Fins dissabte.[/quote]
Aixó em diu la Dolors, serà que m'ha vist una mica :enfaduu
Fins dissabte.[/quote]
Aixó em diu la Dolors, serà que m'ha vist una mica :enfaduu
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Oooooooooooohhhhhhhh, ens hem quedat sols :crys :crys
Nosaltres al final si que hem fet la ruta amb alguna variació, però el lloc de la teca el previst. Ja hem parlat al matí amb Jordi que no anava, però com que ja ens estavam preparant i voliem provar les botes si entrava aigua o no li hem dit que anavam igual que si havia algú bè i si no tambè. Hem anat al lloc de trobada, i ens ha trucat en Joan per dir que s'havia suspés, i ja li hem dit que cap problema que ens anavem a esmorzar a Cambrils.
Ens ha plogut fins pasat Solsona, desprès ja res. I xino-xano.
Poso alguna foto.

A la sortida de Ca l'Agustí gaire bè no li entre l'impermeable al Minino :b9 :b9

Qui diu que als gats no els hi agrada l'aigua. :b9 :b9 :b9
Per cert no ens hem mullat els peus, les botes van bè.
Ens veiem a Pons dissabte. :cerv :cerv
Nosaltres al final si que hem fet la ruta amb alguna variació, però el lloc de la teca el previst. Ja hem parlat al matí amb Jordi que no anava, però com que ja ens estavam preparant i voliem provar les botes si entrava aigua o no li hem dit que anavam igual que si havia algú bè i si no tambè. Hem anat al lloc de trobada, i ens ha trucat en Joan per dir que s'havia suspés, i ja li hem dit que cap problema que ens anavem a esmorzar a Cambrils.
Ens ha plogut fins pasat Solsona, desprès ja res. I xino-xano.
Poso alguna foto.
A la sortida de Ca l'Agustí gaire bè no li entre l'impermeable al Minino :b9 :b9
Qui diu que als gats no els hi agrada l'aigua. :b9 :b9 :b9
Per cert no ens hem mullat els peus, les botes van bè.
Ens veiem a Pons dissabte. :cerv :cerv
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Jo he posat el despertador, i quant a sonat estava caien una de bona, per les mateixes raons que en Prony, ja ni m'he llevat, hi han mes dies que llonganises, ja la farem....
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
minino's, aixi m'agrada, que 4 gotes d´aigues no us facin quedar a casa.
La moto es disfruta amb totes les condicions climatiques ;)
Per cert, moltes gracies per les fotos !!!
La moto es disfruta amb totes les condicions climatiques ;)
Per cert, moltes gracies per les fotos !!!
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Homeeeeee!!!!!
Per poder provar be un equipament d'aigua cal un bon dia d'aigua. ;)
Merci per les fotos.
Salut.
Per poder provar be un equipament d'aigua cal un bon dia d'aigua. ;)
Merci per les fotos.
Salut.
Salut i kilómetres
- JuanAMB
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm
Aquets mininos no s’aturen davant de res, i menys per quatre gotes.
- Prony
- Presentats
Doncs a mi, que soc molt sentit, m'ha sabut molt de greu no vindre, he estat tot el matí pensant, "En Prony deixa a la gent tirada en l'últim moment".
Al despertar-me i comprovar que no ha deixat de caure aigua en tota la nit m'he sentit fatal. He mirat l'evolució del radar meteorològic i he entès que no valia la pena anar a patir i fer patir als meus.
Una trucada amb l'Andres, un parell de missatges amb en Joan i la seva opinió de que, davant el risc de possibles esllavissades i molta terra a mig asfalt, anul.lar-ho era el mes assenyat.
Me m'alegro molt de que us ho hageu passat tan be. Opino que, amb lo cagat que jo soc, vindre amb l'asfalt xop hagués estat mes una càrrega que un company per a vosaltres.
Ens veiem a Ponts.
Jordi "Prony"
Al despertar-me i comprovar que no ha deixat de caure aigua en tota la nit m'he sentit fatal. He mirat l'evolució del radar meteorològic i he entès que no valia la pena anar a patir i fer patir als meus.
Una trucada amb l'Andres, un parell de missatges amb en Joan i la seva opinió de que, davant el risc de possibles esllavissades i molta terra a mig asfalt, anul.lar-ho era el mes assenyat.
Me m'alegro molt de que us ho hageu passat tan be. Opino que, amb lo cagat que jo soc, vindre amb l'asfalt xop hagués estat mes una càrrega que un company per a vosaltres.
Ens veiem a Ponts.
Jordi "Prony"