Nova Lampara
Moderador: Airald
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Nova Lampara
algu sap algo i si es veritat( 80% mes de llum) costa una mica de creure Lamparas Philips XP
http://www.lighting.philips.com/es_es/c ... ng&lang=es
semble que el enllaç no es copia de forma correcte
http://www.lighting.philips.com/es_es/c ... ng&lang=es
semble que el enllaç no es copia de forma correcte
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 11, 2010 8:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
Re: Nova Lampara
molt interesant,a veure si hi ha algu que les a probat,encara que un 80% mes de llum em sembla massa
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
La publicitat diu " HASTA un 80 % más de luz",aixis que pots comptar que donará més llum ,pero no aquest calcul que será amb totes les condicions favorables
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
En Frank les portava abans de posar xenón a la Deauville. En aquest fil n'opinava.
No sé si en JoanXT al final se les va posar...aviam si entra i ens ho explica. ;)
No sé si en JoanXT al final se les va posar...aviam si entra i ens ho explica. ;)

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
En una comparativa que vaig veure en una revista em sembla que era aquesta que la deixaven com la millor per moto.
;)
En una comparativa que vaig veure en una revista em sembla que era aquesta que la deixaven com la millor per moto.
;)
Sort,
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Randy-650" post="141666"]En Frank les portava abans de posar xenón a la Deauville. En aquest fil n'opinava.[/quote]
Si, tal com diu en Randy, jo les portava.
No puc dir si un 80%, però sí que feia més llum que les originals.
Si, tal com diu en Randy, jo les portava.
No puc dir si un 80%, però sí que feia més llum que les originals.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Són les que porto jo a la GW, ja sabeu que vaig treure les de xenon, la veritat és que fan menys llum que les de xenon segur i fan una mica mes de claror que les normals, però tal com diu l'stelvio d'un 80% res de res, pero si no ta bastant

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Randy-650" post="141666"]En Frank les portava abans de posar xenón a la Deauville. En aquest fil n'opinava.
No sé si en JoanXT al final se les va posar...aviam si entra i ens ho explica. ;)[/quote]
No encara no, l'altre dia en Josep 973 em va dir d'una botiga de recanvis a Lleida que les tenien ha molt bé de preu, ha veure si aquesta setmana m'acosto.
No sé si en JoanXT al final se les va posar...aviam si entra i ens ho explica. ;)[/quote]
No encara no, l'altre dia en Josep 973 em va dir d'una botiga de recanvis a Lleida que les tenien ha molt bé de preu, ha veure si aquesta setmana m'acosto.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93