LORENZO CAMPIO DE MOTOGP 2010

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Qui guanyarà el Mundial de Moto GP 2011 ???

L’enquesta ha acabat el dc. oct. 27, 2010 11:48 pm

Lorenzo YAMAHA
4
36%
Rossi DUCATI
3
27%
Pedrosa HRC
4
36%
Stoner HRC
0
No hi ha cap vot
Spies YAMAHA
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 11

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: LORENZO CAMPIO DE MOTOGP 2010

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 12, 2010 7:01 pm

[quote user="Randy-650" post="141754"][quote user="Jesus GS" post="141751"]

C*ll*ns ... si que soc raro, tú !!! :martell :martell :martell[/quote]

O potser el raro sóc jo, doncs a mi no em cau simpàtic, més aviat parasimpàtic. :martell :martell :martell[/quote]

Així m'agrada cadascú defensant la seva postura :KO , però mantenint les maneres :twisted: ... la questió és que tots dos gaudim del món de la moto ... :cerv

V'ssss ;)
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 12, 2010 7:09 pm

[quote user="Steelman" post="141756"]
Un pilot ,pilota per que l´estimin els aficionats o pilota per que li agrada i prou?[/quote]

Obviament et contestaré que pilota perquè li agrada, clar. :razz:

Però avui en dia amb el tema de la globalització estem parlant del que és la màxima categoria de motos, el mundial de MotoGP, que no val sols guanyar i ser campió, a la societat d'avui en dia has de guanyar-te el carinyo de la gent. Oite en futbol en Iniesta o en Messi com tenen el públic a la butxaca.

En Lorenzo més que un pilot és un producte, un producte per vendre Fiat i Yamaha i més coses, i un producte com a tal necessita d'un bon márqueting comercial en el que s'inclou promocions personals, i aquestes promocions personals han de venir acompanyades d'una mica d'humilitat, penso. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. oct. 12, 2010 7:10 pm

[quote user="Randy-650" post="141749"][quote user="Jesus GS" post="141733"] Ep! és el meu punt de vista, tant respectable com el teu, no més faltaria Randy. ;) [/quote]

Ep, no confonem. Això no ho he escrit jo, ho he tret de la red. :mestre

En Lorenzo és molt bon pilot, i ho demostra les seves imatges -pel youtube no hi són- de quan era un vailet i feia maravelles amb la moto. L'escena de quan tenia 9 anyets i amb una 49, tocant el genoll al terra i fent derrapar la roda del darrera en plan bèstia, no ho he vist fer-ho a ningú més, ni al Rossi. Però com a persona que aspira a ser un idol de masses, no, no i no. No sap fer que els aficionats l'estimin, sols quatre gats.[/quote]

Aquí està l'error, un esportista no és, ni ha de ser, una persona que aspira a ser un ídol de masses. Totes aquestes maniobres de cara a la galeria que fa en Rossi i que fan molts esportistes per cridar l'atenció, no són part de l'esport, són part de l'espectacle mediàtic en el que s'han volgut ficar; jo ho trobo patètic, no soc Rossista ni Lorenzista ni taxista ni collonista, cap d'aquests marrecs em dona de menjar, però estem confonent les coses perquè saben fer-ho i saben confondre a la gent; quan et diuen a tot arreu i a totes hores que la coca cola és molt bona, no vol dir que ho sigui, vol dir que si no tens prou criteri, t'ho creuràs.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 12, 2010 7:12 pm

Penso el mateix que tu Alucina...
Per aixo la pregunta.

Si FIAT/Yamaha vol vendre, que faci una bona moto i contracti un bon cap de Marketing.
El pilot ha de conduir , guanyar i cap a casa.
Ex ...moltes coses

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 12, 2010 8:11 pm

[quote user="Randy-650" post="141749"]No sap fer que els aficionats l'estimin, sols quatre gats.[/quote]
MIAUUUUUUUU...MIAUUUUUUUUUUUUU...MIAUUUUUUUUUUUUUU
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
És incleïble... dels quatre potser dos correm per aquí !!!!!!.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jo ja sabia que faria mal el "tema", però mai...mai...mai...m'hagés imaginat que en faria tant de mal. :cool:

I que be que m'ho passo. Aquest mig any que queda aniré a sac..."que me quiten lo bailaooo". :D

NOIS, HA ACAVAT L'ERA ROSSI. :roll:
sALUT.
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 12, 2010 8:27 pm

[quote user="Randy-650" post="141760"]

En Lorenzo més que un pilot és un producte, un producte per vendre Fiat i Yamaha i més coses, i un producte com a tal necessita d'un bon márqueting comercial en el que s'inclou promocions personals, i aquestes promocions personals han de venir acompanyades d'una mica d'humilitat, penso. :roll:[/quote]

Joder Randy, aquí l'has clavat, és just el que jo penso, per això sempre he dit que el Lorenzo és un clon d'en Rossi.
Tos dos son impresentables i força bons...calcats.
El que si he de dir és que les "celebracions" abans les trobava horteres i prepotents i ara fins hi tot m'agraden.
Potser que jo hagi canviat o potser que m'agradi mes el Lorenzo, no se. Però el que si se es que la "humilitat" d'en Rossi mai m'ha agradat i crec que a partir d'ara al "nen macu" ja no totes li ponen.

El temps ens donarà la raò o ens taparà la boca...com sempre. :D

Salut.
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 12, 2010 8:59 pm

[quote user="Steelman" post="141762"]
Si FIAT/Yamaha vol vendre, que faci una bona moto i contracti un bon cap de Marketing.
El pilot ha de conduir , guanyar i cap a casa.[/quote]

home,jo no estic d'acor amb aixo,l'espectacle despres de les curses encara que siguin tonteries,no estan de mes,al public que fa km's per anar a veure'ls,tambe els agrada que els seus pilots preferits facin una bona cursa i si guanyen ho celebrin,fa 2 anys a Jerez vem anar a l'aeroport ja que la dona tornava amb avio i vem trobar en Pedrosa (el meu pilot preferit) i la dona es va voler fer una foto amb ell,no es va negar pero la cara que va fer era per fotra-li una colleja,en Lorenzo en canvi no se si fa el paper pero per lo menys fa bona cara i aixo es d'agrair.
l'any que be tindrem un mundial força interesant ;) ;) i a mi que en Lorenzo aixi guanyat ja m'agrada perque no sembla mal nano encara que no sigui el meu preferit i en un primer moment em va fer mal que,fos campio abans qe en Pedrosa.
Imatge

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dt. oct. 12, 2010 9:06 pm

Es llastimos tan triste estampa (tinger que defensarse).¿Rossi acabat?.Els que ho diuen........ ¡Ja!, pobre Crivi(¡Hay ostre!),perdo,un lapsus,Volia dir Lorenzo.
Felicito als "incondicionals" del Campio de moto GP,per el seu PRIMER TITUL de CAMPIONS(PER CER CREC,QUE SERA L'UNIC).
AUPA 99 (Crivi),ostre,no Lorenzo "nember one".
Felicitats per els seus "incondicionals".Pero "jamas de los jamases",felicitare,al "ensaimada"(Lorenzo,per el qui no ho sap).Mai.
Vini :D
.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 12, 2010 9:36 pm

[quote user="Vini" post="141798"]Es llastimos tan triste estampa (tinger que defensarse).¿Rossi acabat?.Els que ho diuen........ ¡Ja!, pobre Crivi(¡Hay ostre!),perdo,un lapsus,Volia dir Lorenzo.
Felicito als "incondicionals" del Campio de moto GP,per el seu PRIMER TITUL de CAMPIONS(PER CER CREC,QUE SERA L'UNIC).
Felicitats per els seus "incondicionals".Pero "jamas de los jamases",felicitare,al "ensaimada"(Lorenzo,per el qui no ho sap).Mai.
Vini :D[/quote]

Vini relaxat qeu et donarà un yuyu noi !!! :b9 :b9 :b9

Aquest any a guanyat aquest nao i punt ... no siguis tant radical home, que com bé diu l'Alucina, cap d'aquests ens dóna de menjar ... encara que si ens fan gaudir de valent !!! :cool:

Imatge
Gas a la burra!!!

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 12, 2010 9:43 pm

[quote user="Siono1000" post="141790"][quote user="Randy-650" post="141760"]

En Lorenzo més que un pilot és un producte, un producte per vendre Fiat i Yamaha i més coses, i un producte com a tal necessita d'un bon márqueting comercial en el que s'inclou promocions personals, i aquestes promocions personals han de venir acompanyades d'una mica d'humilitat, penso. :roll:[/quote]

Joder Randy, aquí l'has clavat, és just el que jo penso, per això sempre he dit que el Lorenzo és un clon d'en Rossi.
Tos dos son impresentables i força bons...calcats.
El que si he de dir és que les "celebracions" abans les trobava horteres i prepotents i ara fins hi tot m'agraden.
Potser que jo hagi canviat o potser que m'agradi mes el Lorenzo, no se. Però el que si se es que la "humilitat" d'en Rossi mai m'ha agradat i crec que a partir d'ara al "nen macu" ja no totes li ponen.

El temps ens donarà la raò o ens taparà la boca...com sempre. :D

Salut.[/quote]

Siono1000, de fet tant un com l'altre són uns capullines que van que ti cagas en moto ... a mi la veritat, les celebracions que fan tant un com l'altre a vegades em semblant una mica una mofa vers als altres competidors ...

Stelman, jo crec que aquest nanos comencen a córrer per que els hi agrada, però com que això de MotoGP mou moltíssima pasta i és un gran circ mediàtic, han d'acabar claudicant a les estratègies de màrketing que els deuen impossar ... busines is busines !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 12, 2010 9:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 12, 2010 9:45 pm

Bones..

[quote user="Kpeps" post="141795"]
home,jo no estic d'acord amb aixo,l'espectacle despres de les curses encara que siguin tonteries,no estan de mes,al public que fa km's per anar a veure'ls,tambe els agrada que els seus pilots preferits facin una bona cursa i si guanyen ho celebrin[/quote]
A veure no dic que siguin uns F.. de P.. i que pasin dels seus seguidors.
Estic d´acord que el Dani, per exemple, no li costaria de tant en tant fer algun gest de cara al seu públic.
Pero jo el que em referia es que no podem jutjar un pilot per si ens cau més simpatic o menys simpatic per la seva actitud amb el public i tota aquesta "parafernalia" que envolten els GGPP's.

Per mi un pilot, el que ha de fer es sortir a la pista, disfrutar i intentar guanyar en cada cursa.
A partir d´aqui valorarem el seu nivell de pilotatge, si te x dfectes i x virtuts, pero no crec que s´hagi de valorar un pilot per el seu grau de simpatia.

Per aixo deia que un pilot que es cuidi d´intentar guanyar, i que tota la resta se n´ocupi els de marketing
Ex ...moltes coses

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 12, 2010 10:18 pm

[quote user="Steelman" post="141807"]Bones..

[quote user="Kpeps" post="141795"]
home,jo no estic d'acord amb aixo,l'espectacle despres de les curses encara que siguin tonteries,no estan de mes,al public que fa km's per anar a veure'ls,tambe els agrada que els seus pilots preferits facin una bona cursa i si guanyen ho celebrin[/quote]
A veure no dic que siguin uns F.. de P.. i que pasin dels seus seguidors.
Estic d´acord que el Dani, per exemple, no li costaria de tant en tant fer algun gest de cara al seu públic.
Pero jo el que em referia es que no podem jutjar un pilot per si ens cau més simpatic o menys simpatic per la seva actitud amb el public i tota aquesta "parafernalia" que envolten els GGPP's.

Per mi un pilot, el que ha de fer es sortir a la pista, disfrutar i intentar guanyar en cada cursa.
A partir d´aqui valorarem el seu nivell de pilotatge, si te x dfectes i x virtuts, pero no crec que s´hagi de valorar un pilot per el seu grau de simpatia.

Per aixo deia que un pilot que es cuidi d´intentar guanyar, i que tota la resta se n´ocupi els de marketing[/quote]

A a mi el que fa en Dani ja m'està bé, com a pilot és un 10, però la veritat s'ha de valorar que tota aquesta parafernalia que envolta al pilot fora de la pista ven ... i és el que els interessa als esponsors ...
Un altre tema és que aquesta postura arrogant com per exemple tenian: Doohan, Schwantz, Cocinski, Rossi i ara Lorenzo ... els serveixi per guanyar mitja cursa abans de començar, ja que miren de menjar-li el tarro als competidors ... aquesta vessant psicològica s'ha de recoinèixer que la ha sabut explotar molt bé en Rossi ... i si no que li preguntin al Sete ... tot compta per guanyar.
Gas a la burra!!!

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 12, 2010 10:25 pm

[quote user="Vini" post="141798"]Es llastimos tan triste estampa (tinger que defensarse).¿Rossi acabat?.Els que ho diuen........ ¡Ja!, pobre Crivi(¡Hay ostre!),perdo,un lapsus,Volia dir Lorenzo.

Ostres Vini!!!!

No sé si serà l'últim titol per en Lorenzo, jo crec que no, però del que quasi estic segur és de que el de l'any passat va ser l'últim d'en Rossi. :D :D :D :D :D ;)

Amb el que dius d'en Crivi veig que deuries ser un gran fan d'en Doohan, llàstima de no coneixer-nos per aquells temps ja que podriem haber començat la nostra particular "guerra" molt abans...el que hauriem rigut. :cool:

Per cert, que en penses d'en Sete??? :mrgreen:

Salut.
Salut i kilómetres

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dt. oct. 12, 2010 10:39 pm

[quote user="Jesus GS" post="141803"][quote user="Vini" post="141798"]Es llastimos tan triste estampa (tinger que defensarse).¿Rossi acabat?.Els que ho diuen........ ¡Ja!, pobre Crivi(¡Hay ostre!),perdo,un lapsus,Volia dir Lorenzo.

Vini relaxat qeu et donarà un yuyu noi !!! :b9 :b9 :b9

Aquest any a guanyat aquest nao i punt ... no siguis tant radical home, que com bé diu l'Alucina, cap d'aquests ens dóna de menjar ... encara que si ens fan gaudir de valent !!! :cool:

Imatge[/quote]Ara be i ho dire ben clar,Se m'enfot les fotos que posis per desacreditar una OPINIO,pero et fare un comentari que en vare fer una vegade i es :"Jo estic boig,pero ho se,pero ja que ho estan i no ho saven",jo soc del que ho seven.(NO es cap alusio a la teva persona,ni a cap d'aquest foro)
Tambe,els esponsor els porten per fer bonic.¡No me jodas,Mariano!.
Axis que et quedas amb la TEVA "pelicula", i jo,amb quedare amb la meva.
Posant imatges com la que has posat quedes per l´ho que ets ,sino inverteix els termes i t'ho fes jo a tu.Treu conclusions de quina seria la teva actitut,evidenment,jo no amb posare a la teva alçada.
Una salutacio agra.
.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 12, 2010 10:44 pm

Siono, si en permets, jo crec que a en Sete no més li va faltar una mica més d'autoestima ... i de ser un amica més "puta" que en Rossi ...ja que ha estat un pilot com la copa d'un pi ... en canvi en Rossi li va menjar el coco ...
El tema d'en Crivi - Doohan es molt semblant al de Rossi - Lorenzo, però amb una gran diferència, en Lorenzo a aconseguit el Títol molt més jove que en Crivi... per tant li pot quedar corda per rato... si els demé sli deixen es clar ( Incós en Rossi ... que no crec que estigui ni molt menys acabat ). ;)
Tant en Crivi com en Lorenzo s'han trobar amb una situació força semblant, al ser companys d'equip de dos pilots consagrats, cosa que per a mi encara li dóna més importància als seus Mundials ... :cool:
Gas a la burra!!!

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 12, 2010 10:47 pm

Vini, que tots és conya home !!! No t'ho prenguis així !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 12, 2010 10:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dt. oct. 12, 2010 10:50 pm

[quote user="Siono1000" post="141825"][quote user="Vini" post="141798"]Es llastimos tan triste estampa (tinger que defensarse).¿Rossi acabat?.Els que ho diuen........ ¡Ja!, pobre Crivi(¡Hay ostre!),perdo,un lapsus,Volia dir Lorenzo.

Ostres Vini!!!!

No sé si serà l'últim titol per en Lorenzo, jo crec que no, però del que quasi estic segur és de que el de l'any passat va ser l'últim d'en Rossi. :D :D :D :D :D ;)

Amb el que dius d'en Crivi veig que deuries ser un gran fan d'en Doohan, llàstima de no coneixer-nos per aquells temps ja que podriem haber començat la nostra particular "guerra" molt abans...el que hauriem rigut. :cool:

Per cert, que en penses d'en Sete??? :mrgreen:

Salut.
[/quote]
No se Ester Cañadas.Podria ser.Pero no se per ont para ara aquest "nano".
Salut Vini :D
.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dt. oct. 12, 2010 11:01 pm

[quote user="Jesus GS" post="141833"]Vini, que tots és conya home !!! No t'ho prenguis així !!![/quote]
Jo com tu de conya amb conya les vaig foten(de empreyar res de res,dormire com un "liron").
Com te dit tu a la teva "pelicula",i jo a la meva(pelicula) :D .
Amb la mateixa cordialitat i "finura".
Salutcions.
PD: De :enfadat res de res(com tu)
.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 12, 2010 11:08 pm

[quote user="Vini" post="141839"][quote user="Jesus GS" post="141833"]Vini, que tots és conya home !!! No t'ho prenguis així !!![/quote]
Jo com tu de conya amb conya les vaig foten(de empreyar res de res,dormire com un "liron").
Com te dit tu a la teva "pelicula",i jo a la meva(pelicula) :D .
Amb la mateixa cordialitat i "finura".
Salutcions.
PD: De :enfadat res de res(com tu)[/quote]

Ara m'agrades més home !!! Igual d'aquí a un temps et passa com a mí ... i l'enseimada et caurà bé i tot !!! ;)

A mi en Rossi fins que no va fer el canvi a Yamaha en queia com el cul ... però després vaig saber valorar els pebrots que li va fotre a la cosa, marxant de Honda i demostrant-lis a HRC que el que guanyava era ell i no la moto ... cosa que per exemple en Doohan no es va atrevir a fer mai ... sempre es va quedar amb amb el cavall guanyador ... ja m'ho sabràs dir. :cool:

V'sss :cerv
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 12, 2010 11:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 12, 2010 11:25 pm

[quote user="Vini" post="141836"]
No se Ester Cañadas.Podria ser.Pero no se per ont para ara aquest "nano".
[/quote]

Amb la Vicky Martin Berrocal, l'ex del Cordobés. :shock:

Aqui pots llegir-ho.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”