TINC LA CBF600NA EN VENTA!!!!! ABS, 16000km, molt bon estat, cap caiguda. És una moto amb prous CV per fer viatges (he fet un parell de tirades de 500km sense problemes), i és ideal com a primera moto gran, pel pes, la talla, etc. T'hi fa sentir còmode des del primer moment. I també és ideal per a qualsevol que vulgui una CBF600NA, clar!
En quant a la Deauville: és un altre rotllo. Menys CV, més vibracions (la CBF no en té, realment), els 250km que porto fets (maleïda pluja del cap de setmana!) em diuen que aquesta moto és per a fer viatges llargs. Vaig venir de Saragossa fins a Reus, i nom'hagués importat seguir fins a Castelló, de debò :lol: Ara estic mirant els extres a posar-li: que si un Autocom (o un Midland), que si punys, que si punyetes ... ah si, l'he trobada molt més sorollosa en quant a turbulències que la CBF, no sé si tinc la pantalla que no toca o què (l'he provat en diferents posicions), però és la nota negativa de la compra (Frank, algun comentari al respecte?). El cardan encara no l'he notat, i el pès, espero no haver-lo de notar mai! :enfadat
Us en deixo unes fotos:

Ho sé, ho sé, és molt maca... i a més en vermell, que és el color que corre més!