Toni Elias A MOTO GP
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Toni Elias A MOTO GP
Lo dicho Toni tendra una moto en el equipo PRAMAC RACING junto a Capirossi, FELICITACIONES!!!!!!!!!!
fuente de la informacion
http://www.motociclismo.es/Deporte/moto ... rada/10636
fuente de la informacion
http://www.motociclismo.es/Deporte/moto ... rada/10636
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Toni Elias A MOTO GP
:castell :castell :castell :castell
S'ho mereix, i en Checa també, ja veurem com acaba.
S'ho mereix, i en Checa també, ja veurem com acaba.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
A vuere si li surt un bon any i de cara al 2012 pot aconsseguir una moto oficial, pata negra
El tio s'ho mereix !!
El tio s'ho mereix !!
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Doncs està clar que s'ho mereix, però penso que serà "más de lo más", ho sigui que farà tot el que podrà, però a motoGP, amb una moto sense el asesorament directe de fabrica, no tens res a fer. Jugues a una altre categoria, Preferiría estar a Suzuki oficial que a Pramac....
Sincerament no crec que faci ni un podium... :???:
Sincerament no crec que faci ni un podium... :???:
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Ja ho va dir en Merlos l'altre dia i crec que té tota la raó: per repetir de nou un any com el 2009 a MotoGP, millor que es quedi a Moto2 i torni a endur-se el Mundial. Tornar a MotoGP sense una bona moto, es fer més bulto que altre cosa.
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
No se si és una bona noticia..
Estar a la categoria reina, sempre es una bona noticia, esta clar.
Pero alla no lluitara per un mundial com si que podria fer si es quedes a Moto2.
La jugada, suposo que estar en fer una temporada molt bona en motos no oficials, com la que aquest any han fet Spies, i fa un any (o dos) Dovizioso, que els ha permes fer el salt a una moto oficial.
Nose..suposo que ho ha meditat molt abans de fer el pas.
Que tingui Sort!
Pero alla no lluitara per un mundial com si que podria fer si es quedes a Moto2.
La jugada, suposo que estar en fer una temporada molt bona en motos no oficials, com la que aquest any han fet Spies, i fa un any (o dos) Dovizioso, que els ha permes fer el salt a una moto oficial.
Que tingui Sort!
Ex ...moltes coses
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Steelman" post="142076"]No se si és una bona noticia..
Que tingui Sort![/quote]
estic d'acord amb tu, crec que es un error, com que crec que ha comes abans.
Es el actual campió del món de moto2, entenc que es una pasada estar a la categoria reina, però amb quines garanties, si estas lluitant del 10 enrere ha valgut la pena fer el salt?
No se que hagues fet en el seu cas, però defençar el títol i revalidar-lo bé ha de valdrà quelcom més potser.
Que tingui Sort![/quote]
estic d'acord amb tu, crec que es un error, com que crec que ha comes abans.
Es el actual campió del món de moto2, entenc que es una pasada estar a la categoria reina, però amb quines garanties, si estas lluitant del 10 enrere ha valgut la pena fer el salt?
No se que hagues fet en el seu cas, però defençar el títol i revalidar-lo bé ha de valdrà quelcom més potser.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Anda!! Això vol dir que a l'Aleix Espargaró l'han despatxat??????????? :crys

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
[quote user="Randy-650" post="142099"]Anda!! Això vol dir que a l'Aleix Espargaró l'han despatxat??????????? :crys[/quote]
En efecte l'Aleix l'any vinent estara a Moto2. Sort a en Toni que la necessitará.
Salut.
En efecte l'Aleix l'any vinent estara a Moto2. Sort a en Toni que la necessitará.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
sincerament crec que profesionalment fa be,estar amb l'elit del motociclisme es millor que fer un mundial de SSP camuflat,ara l'any que be no gaudirem de l'Elias que em gaudit aquest any i aixo si que em fot,es un pilot amb tots els ets i uts que es mereix una pota negre i ara no li donaran,m'agradaria que li donesin una HRC oficial o una yamaha o Ducati,segur que li trauria el suc ben tret,de totes maneres ell sap el que es tenir una moto de segona-tercera fila per lo que ja deu saber el que fara l'any vinent.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Penso com molts de vosaltres, sense bon material es tindrà que arriscar molt per fer resultats a MotoGP ... és el de sempre : ser cap de ratolí o cua de lleó ... quin dilema !!! No més podem dessitjar-li molta sort !!!
Gas a la burra!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo també vaig escoltar en Merlos i en va fer pensar en una cosa que sempre en deia el meu avi:
- "Val més ser una criatura gran que un home petit".
Tot i creure que en Toni te capacitat per estar a MOTO GP, sino te una bona moto potser si que hauria de quedar-se un any mes a MOTO2. Ja veurem com va.
Igual aquest any que serà l'últim d'aquestes motos les fábriques no les desarrollaran tot el que poden per dedicar-se basicamen a les noves motos per d'aquí dos anys i veurem una categoria mes igualada. :roll:
A veure si te sort, que en sembla molt que la necessitarà. :tremolant
Salut.
Tot i creure que en Toni te capacitat per estar a MOTO GP, sino te una bona moto potser si que hauria de quedar-se un any mes a MOTO2. Ja veurem com va.
Igual aquest any que serà l'últim d'aquestes motos les fábriques no les desarrollaran tot el que poden per dedicar-se basicamen a les noves motos per d'aquí dos anys i veurem una categoria mes igualada. :roll:
A veure si te sort, que en sembla molt que la necessitarà. :tremolant
Salut.
Salut i kilómetres
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Esperem que puguem gaudir de curses tant emocionants com aquesta !!!
Quina CANYA !!! Estoril 2006. :eyes
[youtube]ozcVRF16q1M?fs=1[/youtube]
[youtube]ozcVRF16q1M?fs=1[/youtube]
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
OSTIES AMB MAYUSCULES!!!!
Quin carrerón del Toni.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Quin carrerón del Toni.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Molta sort, Toni !
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Siono1000" post="142151"]
[/quote]
Molt bo el comentari del teu avi, m’agrada.
Estic una mica en línea de tots vosaltres, es un dels millors pilots del mundial i amb una moto en condicions segur que en donaria moltes alegries, però amb aquest material... ja veurem que hi pot fer.
:| :| :|
Per cert,
[quote user="Jesus GS" post="142169"]
[quote user="Siono1000" post="142151"]
[/quote]
Molt bo el comentari del teu avi, m’agrada.
Estic una mica en línea de tots vosaltres, es un dels millors pilots del mundial i amb una moto en condicions segur que en donaria moltes alegries, però amb aquest material... ja veurem que hi pot fer.
:| :| :|
Per cert,
[quote user="Jesus GS" post="142169"]
Esperem que puguem gaudir de curses tant emocionants com aquesta !!!
[/quote]
Je, je.. vaig tenir l’oportunitat de veure-ho en directe.. va ser molt bo!!!
;)
[/quote]
Je, je.. vaig tenir l’oportunitat de veure-ho en directe.. va ser molt bo!!!
;)
Sort,
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="AT" post="142067"]Doncs està clar que s'ho mereix, però penso que serà "más de lo más", ho sigui que farà tot el que podrà, però a motoGP, amb una moto sense el asesorament directe de fabrica, no tens res a fer. Jugues a una altre categoria, Preferiría estar a Suzuki oficial que a Pramac....
Sincerament no crec que faci ni un podium... :???:[/quote]
Penso el Mateix !!!!
Per cert ja esta confirmada la festa que es fará a Manresa el Dimarts 19 d'Octubre, a les 20h00 a la botigua de la familia, rua fins a l'Ajuntament, parlaments des del balcó, i tornada al lloc inicial per fer la festa a la discoteca el Silenci.
Penso el Mateix !!!!
Per cert ja esta confirmada la festa que es fará a Manresa el Dimarts 19 d'Octubre, a les 20h00 a la botigua de la familia, rua fins a l'Ajuntament, parlaments des del balcó, i tornada al lloc inicial per fer la festa a la discoteca el Silenci.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
La idea del Toni és fer l'any vinent de la millor manera que pugui amb un equip satèl.lit i abocar-s'hi totalment l'any següent aprofitant el canvi de reglamentació de MotoGP (està convençut que afavorirà el seu pilotatge) i els moviments a totes les marques.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="Ride" post="142269"][quote user="AT" post="142067"]Doncs està clar que s'ho mereix, però penso que serà "más de lo más", ho sigui que farà tot el que podrà, però a motoGP, amb una moto sense el asesorament directe de fabrica, no tens res a fer. Jugues a una altre categoria, Preferiría estar a Suzuki oficial que a Pramac....
Penso el Mateix !!!!
Per cert ja esta confirmada la festa que es fará a Manresa el Dimarts 19 d'Octubre, a les 20h00 a la botigua de la familia, rua fins a l'Ajuntament, parlaments des del balcó, i tornada al lloc inicial per fer la festa a la discoteca el Silenci.[/quote]
Ride, perdona, em pots dir on es la botiga de la familia? M'agradería acostar'm-hi el proper dimarts :D
Penso el Mateix !!!!
Per cert ja esta confirmada la festa que es fará a Manresa el Dimarts 19 d'Octubre, a les 20h00 a la botigua de la familia, rua fins a l'Ajuntament, parlaments des del balcó, i tornada al lloc inicial per fer la festa a la discoteca el Silenci.[/quote]
Ride, perdona, em pots dir on es la botiga de la familia? M'agradería acostar'm-hi el proper dimarts :D