Els que s'han tret el nou A2 no poden sortir a l'estranger!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Els Que S'han Tret El Nou A2 No Poden Sortir A L'estrang

Entrada Autor: Siono1000 » dj. oct. 14, 2010 8:40 pm

[quote user="Trencaferro" post="142013"]
Doncs ara això encara és més collonada, ja que les llicencies han desaparegut suprimides pel nou permis de conduir AM, lo què implica la tonteria més gran del món, ja que només es pot treure a partir dels 15 anys, quan als 16 ja et pots treure l'A2.
De totes maneres, amb 14 anys mai s'ha pogut portar a ningú de "paquet" , pots portar acompanyant amb un ciclomotor sempre i quant el conductor siguir major d'edat.

Salut![/quote]

En sembla molt que ara als 15 tens AM, als 16 A1, als 18 A2 i als 20 A. Ara tots amb examen. :eyes

El que dius de la llicencia es ara, abans era als 14, podien anar dos a cavall a dins la llei i amb assegurança que ho cobria, sense cap examen. Segur, segur... ;)

Salut.
Salut i kilómetres

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. oct. 14, 2010 9:16 pm

[quote user="Siono1000" post="142143"]

El que dius de la llicencia es ara, abans era als 14, podien anar dos a cavall a dins la llei i amb assegurança que ho cobria, sense cap examen. Segur, segur... ;)

[/quote]

Correcte, però especificant que podien anar dos en el ciclomotor si estava homologat per dues places. Per dir més, les famoses Derbi Variant i els Vespino no ho estaven.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. oct. 14, 2010 9:46 pm

Em sap greu portar-vos la contraria, pero els conductors amb 14 anys mai han pogut legalment portar acompanyat encara que el ciclomotor estigués homologat.
Fa anys no es podia portar a ningú (tot i que evidentment tos ho haviem fet) i quan varen cambiar el reglament i es podia portar gent al darrera el cicle havia d'estar homologat i el conductor havia de tenir 16 anys.
Des del setembre del 2008 quan es va tornar a cambiar el RGC. Van elevar l'edat minima per portar acompanyants a 18 anys cosa que de moment encara està en vigor.

La edad mínima para poder llevar un acompañante en un ciclomotor se eleva desde los 16 años actuales a los 18, según la modificación del Reglamento General de Conductores que entró este lunes en vigor. Además se establecen nuevas pruebas prácticas y teóricas para obtener la licencia de conducción de este tipo de vehículos.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dj. oct. 14, 2010 9:59 pm

[quote user="Trencaferro" post="142167"]Em sap greu portar-vos la contraria, pero els conductors amb 14 anys mai han pogut legalment portar acompanyat encara que el ciclomotor estigués homologat.
Fa anys no es podia portar a ningú (tot i que evidentment tos ho haviem fet) i quan varen cambiar el reglament i es podia portar gent al darrera el cicle havia d'estar homologat i el conductor havia de tenir 16 anys.
.[/quote]

A mi també en sap greu portar la contraria...o no!! ;)

Mira't la normativa entre els anys 1996 - 2006, molt equivocat hauria d'anar perqué no fos permés, ja que els meus fills sempre varen poder portar una altre persona a cavall a dins la llei i amb la assegurança pertinent per el "paquet".

Salut.
Salut i kilómetres

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dv. oct. 15, 2010 4:25 pm

[quote user="Siono1000" post="142168"][quote user="Trencaferro" post="142167"]Em sap greu portar-vos la contraria, pero els conductors amb 14 anys mai han pogut legalment portar acompanyat encara que el ciclomotor estigués homologat.
.[/quote]

A mi també en sap greu portar la contraria...o no!! ;)

Mira't la normativa entre els anys 1996 - 2006, molt equivocat hauria d'anar perqué no fos permés, ja que els meus fills sempre varen poder portar una altre persona a cavall a dins la llei i amb la assegurança pertinent per el "paquet".

Salut.[/quote]

Com que diuen que rectificar és de savis, ho he estat mirant i si, no he pogut trobar l'any en que va ser possible portar acompanyant en un ciclomotor als 14 anys, però si que això va quedat derogat al Gener del 2004 que era obligatori tenir 16 anys per portar acompanyant i fins al 2008 que han elevat l'edat als 18.

Per lo tant, ja he après que com diu el titol d'aquella pel.licula d'en Bond, " Nunca digas, nunca jamas!", jajaja.

Aprofito el post, per comentar-vos que he preguntat com actuaràn la resta de socis comunitaris, davant de una cagada com la del nostre gobern, que de un cop de ploma ens han inhabilitat per circular amb els nostres vehicles a l'estranger.

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dv. oct. 15, 2010 9:30 pm

No et preocupis, que amb la quantitat de canvis que fan últimament als carnets de moto en sembla que quasi ningú sap ben bé quina és la normativa actual. Ni ells mateixos...diria jo. :mrgreen:

Normalment quant a una frase hi ha MAI o SEMPRE, sol ser mentida. :cool:

salut.
Salut i kilómetres

Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Jordivfr » dl. oct. 18, 2010 9:47 am

[quote user="Trencaferro" post="142294"][quote user="Siono1000" post="142168"][quote user="Trencaferro" post="142167"]

Salut.[/quote]

Aprofito el post, per comentar-vos que he preguntat com actuaràn la resta de socis comunitaris, davant de una cagada com la del nostre gobern, que de un cop de ploma ens han inhabilitat per circular amb els nostres vehicles a l'estranger.[/quote][/quote]

Gràcies per la feinada.

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. nov. 17, 2010 5:10 pm

Ja tinc resposta de la peticio que vaig fer a frança sobre els nous permisos.

Dir-vos que per fi tinc bones noticies, m'han dit que ells encar no ho tenen en vigor, però que ja ho tenen activat i en breu ja ho tindran com nosaltres. De totes maneres que en principi tothom sap com funciona i que NO HI HA CAP PROBLEMA per circular amb aquests permisos per territori françès.

I si en algú l'arribessin a denunciar que m'ho digui ja que les persones que m'ho han gestionat em tramitarien l'anul.lació de la denúncia.

Això si, això que poso només ésper frança, la resta de paisos no sé ni tinc possibilirat de saber què faran.

Espero haver resolt finalment tots els dubtes.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 17, 2010 6:09 pm

[quote user="Trencaferro" post="146876"]....... NO HI HA CAP PROBLEMA per circular amb aquests permisos per territori françès.
[/quote]

Bona informació doncs. Va bé saber-ho. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”