Punys calefectables Oxford. COMPRA CONJUNTA (Pagina 2)
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Punys Calefectables Oxford. Opinions
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
Steelman, afegeix-me a la compra conjunta.
Abans d'ahir anava a comprar-los però per un problema tècnic no vaig poder. Em puc esperar fins Nadal, però, per això m'apunto. Així me'ls cagarà el Tió. ;)
Abans d'ahir anava a comprar-los però per un problema tècnic no vaig poder. Em puc esperar fins Nadal, però, per això m'apunto. Així me'ls cagarà el Tió. ;)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: Punys calefectables Oxford. COMPRA CONJUNTA (Pagina 2)
COMPRA CONJUNTA
He parlat amb UBRICARMOTOS i ens fan els següents preus
1 unidad...................................65€
de 2 a 4 unidades......................59.95€
de 5 a 10 unidades....................56.95€
de 11 a 15unidades...................52.95€
+ de 16 unidades.......................49.95€
gastos de envio .........................9€ por envio, si se realiza un unico envio 9€
Aquests preus li hauriem de sumar els 2-3€ del rele, que no m´ha comentat.
QUI Vulgui participar en la compra conjunta que vagi dient aqui.
ULTIM DIA PER FER LA COMPRA CONJUNTA: 3-NOVEMBRE.
EL DIA 4 comprare els que hagiu dit alguna cosa.
I aixi espero que el dia 14 de nOvembre ja els tingui i pugui entrengar a la sortida de les Terres del Ebre a qui l´hagi demanat.
CREC QUE ELS PREUS SON MOLT BONS!!!!!!!!11
LLISTA
TOTAL PUNYS: 8
He parlat amb UBRICARMOTOS i ens fan els següents preus
1 unidad...................................65€
de 2 a 4 unidades......................59.95€
de 5 a 10 unidades....................56.95€
de 11 a 15unidades...................52.95€
+ de 16 unidades.......................49.95€
gastos de envio .........................9€ por envio, si se realiza un unico envio 9€
Aquests preus li hauriem de sumar els 2-3€ del rele, que no m´ha comentat.
QUI Vulgui participar en la compra conjunta que vagi dient aqui.
ULTIM DIA PER FER LA COMPRA CONJUNTA: 3-NOVEMBRE.
EL DIA 4 comprare els que hagiu dit alguna cosa.
I aixi espero que el dia 14 de nOvembre ja els tingui i pugui entrengar a la sortida de les Terres del Ebre a qui l´hagi demanat.
CREC QUE ELS PREUS SON MOLT BONS!!!!!!!!11
LLISTA
- Steelman
- Xepe71
- JoanXT
- Prudenci
- Indi (2)
- Grum
- AT
TOTAL PUNYS: 8
Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Re: Punys Calefectables Oxford. COMPRA CONJUNTA (Pagina 2)
És provable que a mi també m'interessin, però de moment em manting en "stand-by", aquesta setmana vinent us confirmo alguna cosa. No crec que suiguin molt diferents, en quant a temperatura, que els que portava de serie la Cabreta, i recordo les sortides hivernals amb els punys i les manoples mooolt confortables.
De moment, si puc demà matí sortiré d'hora a fer una volteta per la catalunya central a provar que tal vaig amb les manoples, que encara no les he provat a la Blues...
De tota manera, la setmana vinent et confirmo alguna cosa Jordi, gràcies per les molèsties. ;)
De moment, si puc demà matí sortiré d'hora a fer una volteta per la catalunya central a provar que tal vaig amb les manoples, que encara no les he provat a la Blues...
De tota manera, la setmana vinent et confirmo alguna cosa Jordi, gràcies per les molèsties. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Jo també les vull, però també vull d'altres coses de la mateixa web (un indicador de marxes i una pantalla, i el relé). Total que això puja més de 200€ i per tant em surt el transport gratis (m'estalvio 10€) i em donen una samarreta (iupi!!). Podriem fer una compra de diferents coses i portar-ho tot a una adreça, o és liar la troca?
Steelman: això ens ho montaría "el nostre mecànic de confiança" ho ho hem de fer naltros?
Steelman: això ens ho montaría "el nostre mecànic de confiança" ho ho hem de fer naltros?

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Xepe, i tant que ens ho montaria el Antonio!!!
La resta cap problema, que ho enviin tot a casa teva i ja quedarem tu i jo per entregar-me lo de tothom ;)
La resta cap problema, que ho enviin tot a casa teva i ja quedarem tu i jo per entregar-me lo de tothom ;)
Ex ...moltes coses
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Ja em pots apuntar, pregunta a l'Antonio a veure si em pot muntar per a mi que ja tindrà la mà trencada de muntar-ne.
;)
;)
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
-
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:20 pm
- Ubicació: Reus
Pos jo també en vull per a la meva deauville, així que Jordi afegeix un més a la llista i aprofitaré per conèixer al vostre (Xepe i Jordi) mecànic de confiança.
Aquest hivern els posarem a prova¡
Salut i sort
Prudenci
Aquest hivern els posarem a prova¡
Salut i sort
Prudenci
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Jo també en vull uns. Ja ha arribat l'hora d'anar amb les mans calentes a l'hivern ;)
Però...això qui ho pot muntar? Jo no en tinc ni idea? Hi ha algún brico penjat a mototurisme?
Però...això qui ho pot muntar? Jo no en tinc ni idea? Hi ha algún brico penjat a mototurisme?
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
[quote user="AT" post="143347"]Jo també en vull uns. Ja ha arribat l'hora d'anar amb les mans calentes a l'hivern ;)
Però...això qui ho pot muntar? Jo no en tinc ni idea? Hi ha algún brico penjat a mototurisme?[/quote]
A la pàgina oficial et pots descarregar el manual. Allà indiquen que la conexió es faci directament a la bateria: ho poses a la bateria lo demés és passar cable, posar la base de control (els botonets) i canviar els punys. El manual el trobes aquí aquíhttp://www.oxprod.com/index.php?pg=56
No obstant, la gent desaconsella connectar res directament a la bateria (per exemple, una base d'encenedor). Per una banda, qualsevol cosa que deixis engegada descarregarà la bateria; i per altra banda un curtcircuit pot enviar-ho tot a prendre pel sac. De manera que per a elements que necessiten potència, el que es fa és posar un relé intermig. Aquest relé està conectat per exemple a una bombeta. Quan la bombeta té tensió, el relé canvia d'estat i alimenta els punys. Però quan pares la moto, els punys es queden sense tensíó...
Si ho trobes massa liat, parla també amb l'Antonio, que ens farà un preu de grup! :lol:
Però...això qui ho pot muntar? Jo no en tinc ni idea? Hi ha algún brico penjat a mototurisme?[/quote]
A la pàgina oficial et pots descarregar el manual. Allà indiquen que la conexió es faci directament a la bateria: ho poses a la bateria lo demés és passar cable, posar la base de control (els botonets) i canviar els punys. El manual el trobes aquí aquíhttp://www.oxprod.com/index.php?pg=56
No obstant, la gent desaconsella connectar res directament a la bateria (per exemple, una base d'encenedor). Per una banda, qualsevol cosa que deixis engegada descarregarà la bateria; i per altra banda un curtcircuit pot enviar-ho tot a prendre pel sac. De manera que per a elements que necessiten potència, el que es fa és posar un relé intermig. Aquest relé està conectat per exemple a una bombeta. Quan la bombeta té tensió, el relé canvia d'estat i alimenta els punys. Però quan pares la moto, els punys es queden sense tensíó...
Si ho trobes massa liat, parla també amb l'Antonio, que ens farà un preu de grup! :lol:

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Xepe71" post="143350"][quote user="AT" post="143347"]Jo també en vull uns. Ja ha arribat l'hora d'anar amb les mans calentes a l'hivern ;)
Si ho trobes massa liat, parla també amb l'Antonio, que ens farà un preu de grup! :lol:[/quote]
Moltes gràcies Xepe. M'ho miro i us dic algo. Es que jo i la electricitat no ens portem massa be. Amb la mecànica encara....pero amb l'electricitat.... :???:
Home, si el tal Antonio ens ho pot muntar i ens fa preu especial..., es que no se si això es rapid i fàcil de muntar, o tot el contrari...
Ja parlarem. Gràcies.
Si ho trobes massa liat, parla també amb l'Antonio, que ens farà un preu de grup! :lol:[/quote]
Moltes gràcies Xepe. M'ho miro i us dic algo. Es que jo i la electricitat no ens portem massa be. Amb la mecànica encara....pero amb l'electricitat.... :???:
Home, si el tal Antonio ens ho pot muntar i ens fa preu especial..., es que no se si això es rapid i fàcil de muntar, o tot el contrari...
Ja parlarem. Gràcies.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Uff si al Antoni li anem tots ens mata!!!
JAJAJAJJAJAJJA
AT, aixo qualsevol mecanic t´ho munta es relativament facil.
Treus els punys poses els nous, els conectes a la bataria i ja esta.
t'apunto?
JAJAJAJJAJAJJA
t'apunto?
Ex ...moltes coses
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Aqui hi ha un tutorial per muntar-los. Si no són aquests, són semblants (Oxford)
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?t=14214
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?t=14214
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Steelman" post="143443"]Uff si al Antoni li anem tots ens mata!!!
JAJAJAJJAJAJJA
t'apunto?[/quote]
Si, Jordi. Gràcies. Aprofitaré la revisió dels 30.000 Km per instal·lar-los.
JAJAJAJJAJAJJA
t'apunto?[/quote]
Si, Jordi. Gràcies. Aprofitaré la revisió dels 30.000 Km per instal·lar-los.
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Storm" post="143451"]Aqui hi ha un tutorial per muntar-los. Si no són aquests, són semblants (Oxford)
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?t=14214[/quote]
Gràcies Storm.
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?t=14214[/quote]
Gràcies Storm.
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
[quote user="Kpeps" post="142355"]aprofitant aquest fil tinc aquests punys i si a algu li poden fer servei ja m'ho dira,el que hi ha es el que veieu ni reles ni mandos ni res mes.

[/quote]
Ostres kpepes precisament tinc els meus que no em funcionen, mes ben dit el del esquerra, deu tindre la resistencia trencada perque m ´hi arriva corrent , no se que tens pensat de fer amb ells pero ja diras quelcom.

Ostres kpepes precisament tinc els meus que no em funcionen, mes ben dit el del esquerra, deu tindre la resistencia trencada perque m ´hi arriva corrent , no se que tens pensat de fer amb ells pero ja diras quelcom.
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
Steelman, com et vaig dir, apunta'm també. Va, que saltem d'escala de preus!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Tot i que no passo pel meu millor moment (econòmic) passeu-me a definitiu, per poc que pugui penso seguir sortint a l'hivern com cada any i per aquest preu, no vull passar fred a les mans, que ja sé el què és haver de desistir una ruta per tenir les mans congelades :enfadat
Ja direu el preu definitiu i com ho fem per fer efectiu el pagament i la posterior entrega ;)
Ja direu el preu definitiu i com ho fem per fer efectiu el pagament i la posterior entrega ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
repetit :oops:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 26, 2010 10:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.