Accident De Moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Accident De Moto

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 19, 2010 6:50 pm

Espero que vagi molt bé la intervenció i que et recuperis aviat ... ( encara que ja se que tens per a un temps :cry: ) ... PACIÈNCIA i ÀNIMS!!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 19, 2010 6:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dt. oct. 19, 2010 6:55 pm

Hola de nou, dons si es veritat el que dieu, ahir amb varen fer radiografies i no esta ben colocat el canell, o sigui que a pasar per quirofan, que diuen que es millor ala llarga, per la edad que tinc , es veu que tinc que treballar molt ancare i amb les condicions que quedaria aquet canell, amb donaria problemes de movilitat, o sigui que ja estic ala llista de espera de urgencies per entrar a quirofan , lo mes segur que hi pasi la semana que ve, ja os tindre informats, , agrair els anims que amb doneu,,,

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » dt. oct. 19, 2010 6:58 pm

[quote user="Mareta" post="142830"]Josep Maria..... un dia d´aquests hauràs de preparar-nos un bon esmorzar que et vindrem a veure ´per donar-te molts d´anims ;)[/quote]

ja sabeu que cuan volgueu esteu convidats, i si ja estic una mica recuperat el esmorsar esta fet, :roll:

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. oct. 19, 2010 7:00 pm

Bones!!!

Vinga noi... que això no serà res! En un "pispas" tornes a estar a sobre de la moto... ;) ;) ;)

Ànims!

Fins aviat!
Imatge

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dt. oct. 19, 2010 7:02 pm

Be Josep Mª, espero que vagi molt be la intervencio anims!!!!!!!!!
:lol: pero demana que sigin guapas las infermeras :eyes

espero que et recuperis aviat..........un peto de la minina :ksss

ANIMS COMPANY!!!!!!!!!!!!!
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. oct. 19, 2010 7:09 pm

a mi també em van operar d´una fractura d´escafoïdes , doncs em van quedar els ossos del canell com de pasta de full ( una altra moto que anava a darrera em va tirar a terra al afluixar al veure un radar*mòbil i en la caiguda vaig trencar amb la má fins i tot 3 raigs de la roda da darrera mentre la roda girava ) la má s´aguantava per la pell i pels tendons i vaig tornar de Berga on va passar l´accident fins a l´hospital a Sabadell, embragant i conduint la moto doncs no em feia gaire mal , tinc tres ossos implantants del banc d´ossos i tot el canell reconstruit, sortint-me vuit tensor de dintre els ossos i que travessaven el guix, i que anaven tensant i destenssant segons convenia, operació i 40 dies de guix i a tornar a agafar la moto..... d´això ja fa 16 anys

et dic aixó per què sempre n´hi ha de pitjors, l´unic emprenyador de la operació ( que ara travessen els ossos trencats amb una varilla de titani, siguent la recuperació molt rápida i quasi bé perfecte, ) es que hauràs d´anar uns quants dies amb el braç enguixat, i sort que ara no fa calor, si no ..... prepara una agulla llarga per rascar-te :twisted:

Lo més emprenyador de les operacions es l´espera fins que et cridin...... Anims i endavant !! :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 19, 2010 7:21 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
Imatge

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » dt. oct. 19, 2010 7:20 pm

[quote user="Gs12 red" post="142845"]a mi també em van operar d´una fractura d´escafoïdes , doncs em van quedar els ossos del canell com de pasta de full ( una altra moto que anava a darrera em va tirar a terra i en la caiguda vaig trencar amb la má fins i tot 3 raigs de la roda da darrera mentre la roda girava ) la má s´aguantava per la pell i pels tendons i vaig tornar de Berga on va passar l´accident fins a l´hospital a Sabadell, embragant i conduint la moto doncs no em feia gaire mal , tinc tres ossos implantants del banc d´ossos i tot el canell reconstruit, sortint-me vuit tensor de dintre els ossos i que travessaven el guix, i que anaven tensant i destenssant segons convenia, operació i 40 dies de guix i a tornar a agafar la moto..... d´això ja fa 16 anys

et dic aixó per què sempre n´hi ha de pitjors, l´unic emprenyador de la operació ( que ara travessen els ossos trencats amb una varilla de titani, siguent la recuperació molt rápida i quasi bé perfecte, ) es que hauràs d´anar uns quants dies amb el braç enguixat, i sort que ara no fa calor, si no ..... prepara una agulla llarga per rascar-te :twisted:

Anims i endavant !! :roll:[/quote]

Gracies company, per exposar la teva lesiò , jo diria que no ho tinc tant malament com tu , pero deunido, van dir que el tenia lo pitjor de mal trencat, mel varen enguixar i ja portu 10 dies de guix, cuan operin haure de posar el contadies altre cop a cero (patateru) mercii per els anims

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. oct. 19, 2010 7:24 pm

[quote user="cabirol" post="142848"][quote user="Gs12 red" post="142845"]a mi també em van operar d´una fractura d´escafoïdes , doncs em van quedar els ossos del canell com de pasta de full ( una altra moto que anava a darrera em va tirar a terra i en la caiguda vaig trencar amb la má fins i tot 3 raigs de la roda da darrera mentre la roda girava ) la má s´aguantava per la pell i pels tendons i vaig tornar de Berga on va passar l´accident fins a l´hospital a Sabadell, embragant i conduint la moto doncs no em feia gaire mal , tinc tres ossos implantants del banc d´ossos i tot el canell reconstruit, sortint-me vuit tensor de dintre els ossos i que travessaven el guix, i que anaven tensant i destenssant segons convenia, operació i 90 dies de guix i a tornar a agafar la moto..... d´això ja fa 16 anys

Anims i endavant !! :roll:[/quote]

Gracies company, per exposar la teva lesiò , jo diria que no ho tinc tant malament com tu , pero deunido, van dir que el tenia lo pitjor de mal trencat, mel varen enguixar i ja portu 10 dies de guix, cuan operin haure de posar el contadies altre cop a cero (patateru) mercii per els anims[/quote]

si vols un consell, no pensis en la " part tecnica " de l´operació, només dessitja que et cridin aviat i després - com dius tu - uns quants dies ( pocs ) de guix, pel que fa a mí, vaig anar 100 dies enguixat.....a més a més per aqui on vius tú, les coses es curen més aviat......pa amb tomàquet i embotit i altres viandes , diuen que fa soldar més bé els osssos...... :-o :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 19, 2010 7:36 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dt. oct. 19, 2010 7:38 pm

Molts d'anims Josep Mª
Tot i que amb lo optimista que sempre ets pot esser ens animaràs tu a nosaltres!!!!
Una abraçada!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Electra » dt. oct. 19, 2010 8:20 pm

:eyes Tela quin ensurt!!!

Ànims Cabirol i recuperat amb tranquil.litat!!!

FINS AVIAT
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. oct. 19, 2010 9:45 pm

Josep Maria, que et toqui la tanda ben aviat, que els metges facin una bona feina i tingues paciència en la recuperació ;)

Miquel xlv
Presentats
Entrades: 508
Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
Ubicació: La Garrotxa

Entrada Autor: Miquel xlv » dc. oct. 20, 2010 12:11 am

Ànims Josep Mª
Que et vagi molt bé la intervenció, i que et recuperis ven aviat

Vss

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » dc. oct. 20, 2010 8:28 am

Sii , aixo esperem , que sigui rapit i eficient, segur que tot anira be, molt agrait per els anims que amb doneu, merci

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. oct. 20, 2010 10:29 am

espero que et recuperis ben aviat. Sort!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. oct. 20, 2010 10:32 am

Força Josep Maria!!! Aviat te'n sortiràs ;)

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dc. oct. 20, 2010 11:43 am

Acabo de llegir-ho. Ànim, Josep Mª... Ja veus que ni els àngels (en Sergi i l'Esther) et deixen quan et pasa alguna cosa.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. oct. 20, 2010 11:44 am

Anims que ja veurás com molt aviat,tot aurá quedat com una anecdota. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » dj. oct. 21, 2010 6:21 pm

Be, avui man trucat del hospìtal i dema ala tarda tinc proba de la anestesia, i el dimecres mati quirofan, avera si amb posen alguna placa i algun cargol en aquet canell , ja os tindre informats del tema, siauuuuuuu

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. oct. 21, 2010 6:22 pm

[quote user="cabirol" post="143063"]Be, avui man trucat del hospìtal i dema ala tarda tinc proba de la anestesia, i el dimecres mati quirofan, avera si amb posen alguna placa i algun cargol en aquet canell , ja os tindre informats del tema, siauuuuuuu[/quote]

Ara seràs biònic, jajajaja
ImatgeImatge

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dj. oct. 21, 2010 6:24 pm

vinga que ja esta a la cantonada, i quan abans millor.
Anims

Respon

Torna a “General”