Ruta Dimarts I Dimecres
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ruta Dimarts I Dimecres
El fer un cap de setmana de pocs Kms, he decidit que demà el matí marxo a dormir a Pamplona i així conectar els auriculars de la GW amb el Miguel i després a dormir i dimecres baixaré fins a Zaragoza a fer un recadet i a dormir a casa.
Ja us explicaré com ha anat.
Per cert si baixo dora dimecres igual passo a veure aquella colla de bandarres de Juneda i rodalies, jajajaja
Ja us explicaré com ha anat.
Per cert si baixo dora dimecres igual passo a veure aquella colla de bandarres de Juneda i rodalies, jajajaja

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Ruta Dimarts I Dimecres
Si passes de llarg, tampoc passa gran cosa.
:twisted: :twisted:
:twisted: :twisted:
- Sagal
- Presentats
[quote user="JoanF" post="142694"]Si passes de llarg, tampoc passa gran cosa.
:twisted: :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 HOME GRAN SI, COSA........
:twisted: :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 HOME GRAN SI, COSA........

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Bon viatge Sagal ... esperem que al tornar facis una crònica + fotos de la sortida :roll:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Ramon" post="142715"]Bon viatge Sagal ... esperem que al tornar facis una crònica + fotos de la sortida :roll:[/quote]
+1
+1
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 18, 2010 10:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
De moment sóc a Pamplona estirat al llit, però de fotos no ne tirat cap. La carretera de Ayerbe pel pantà de Yesa és d'escandol

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Sagal" post="142828"]De moment sóc a Pamplona estirat al llit, però de fotos no ne tirat cap. La carretera de Ayerbe pel pantà de Yesa és d'escandol[/quote]
:crys :crys :crys jo vull venir :crys :crys :crys ( catxis amb la feina que no em deixa viure :enfadat :enfadat )
:crys :crys :crys jo vull venir :crys :crys :crys ( catxis amb la feina que no em deixa viure :enfadat :enfadat )
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
bon viatje SANTI, avera aquesta gent de pamplona si et posen tots els fils bè, bona tornada i fes alguna foto almenys de la pilarica,, ja saps que no foto= no pamplona ni saragossa
- Sagal
- Presentats
Bé com a crònica, tant sols us puc dir que la carretera des de Ayerbe fins a Pamplona, cada vegada que la faig m'agrada més. La ruta que he fet és des de Calldetenes fins a Lleida per la C-25, seguint per la A-2 de Lleida i després agafant La N-240 fins a Huesca. d'allà em sembla que era la A-132 que passa per el pantà de Yessa, fins a Pamplona.
La tornada vaig fer fins a Saragossa, per la nacional, però eran les 6.00 del matí o sigui que poc trànsit, vaig passar el dia a Saragossa, visitant una mica tot i vaig anar a dinar amb en Sergio, un manyo que va venir a una sortida de Mototurisme i que tornarà a venir la sortida de l'Ebre segurament.
La tornada de Saragossa, vaig sortir a les 17,45 i entraba a casa a les 20,45 just per veure començar el Barça, això si vaig tornar per la N-II, fins a Fraga, jo no havia vist mai tants camions. Total 985 Kms.
Ara us deixo just 4 fotos no vaig tenir temps de res més.
La moto del Miquel de Pamplona i la meva, es clar. Això era a Pamplona.

La Pilarica.

Vaig estar gaire bé 3 hores assentat per aqui la plaça de la Pilarica

La tornada vaig fer fins a Saragossa, per la nacional, però eran les 6.00 del matí o sigui que poc trànsit, vaig passar el dia a Saragossa, visitant una mica tot i vaig anar a dinar amb en Sergio, un manyo que va venir a una sortida de Mototurisme i que tornarà a venir la sortida de l'Ebre segurament.
La tornada de Saragossa, vaig sortir a les 17,45 i entraba a casa a les 20,45 just per veure començar el Barça, això si vaig tornar per la N-II, fins a Fraga, jo no havia vist mai tants camions. Total 985 Kms.
Ara us deixo just 4 fotos no vaig tenir temps de res més.
La moto del Miquel de Pamplona i la meva, es clar. Això era a Pamplona.

La Pilarica.

Vaig estar gaire bé 3 hores assentat per aqui la plaça de la Pilarica

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Dos dies ben aprofitats, Santi.
M'agrada més la GW en blanc que en negre... :razz:
M'agrada més la GW en blanc que en negre... :razz:
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Qué, Santi, ela 985 Kms. no és noten amb la GW, eh ?
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Ben retornat a casa, ja deia jo que ens ensenyaries la ""pilarica··
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Tres hores esperant??? :eyes
Que esperaves...algún miracle??? :b9 :b9 :b9
Anar i tornar, que macuuu que és això, segur que a Pamplona ja t'han "endollat" bé?
L´ultim cop que ens varem veure ja vaig notar jo que tenies alguna conexió mal endollada. :D .
Salut.
Que esperaves...algún miracle??? :b9 :b9 :b9
Anar i tornar, que macuuu que és això, segur que a Pamplona ja t'han "endollat" bé?
L´ultim cop que ens varem veure ja vaig notar jo que tenies alguna conexió mal endollada. :D .
Salut.
Salut i kilómetres