Algú té o ha tingut alguna BMW Scarver??
Ja sé que molts la considereu una moto mooolt lletja però, apart d'això, necessito saber que tal anava, quin resultat donen, quina diferència i manteniment necessita la transmissió per corretja i que tal aguanta el pas del temps...
Si algú em pot ajudar, li estaré molt agraït :bow
Referències Scarver
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Referències Scarver
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Re: Referències Scarver
Jo no n'he tingut cap, però un company que en tenia una que aparcava al mateig parking que jo, un dia que li vaig preguntar pel tema de la corretja em va dir que no li calia manteniment només que cada 40.000 km s'havia de substituïr.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
En el seu temps jo també vaig preguntar per ella, i em van dir que no donaven molt bon resultat. I com a prova, el poc temps que van estar al catàleg de béemabé...
Per altra banda, té el monocilíndric de la 650GS, que ha sigut tot un èxit de ventes.
Per altra banda, té el monocilíndric de la 650GS, que ha sigut tot un èxit de ventes.

Les motos no perden oli, marquen territori...
- GRUM
- Presentats
Gràcies per les respostes.
A veure si surt algú que la conegui més "personalment" i m'en pugui explicar alguna intimitat.
El motor de la F 650 GS el conec bé, ja l'havia tingut i n'estava molt content (encara l'enyoro), però m'agradaria saber el resultat de la Scarver en concret.
En aquest cas no és per mi, jo no em puc ni plantejar canviar de moto, de fet, m'haig d'esforçar en mantenir la que tinc. A part, en cas de poder canviar, no seria precisament aquesta la que em miraria. :roll:
Seguiré esperant a veure si algú me'n pot dir quelcom més...
A veure si surt algú que la conegui més "personalment" i m'en pugui explicar alguna intimitat.
El motor de la F 650 GS el conec bé, ja l'havia tingut i n'estava molt content (encara l'enyoro), però m'agradaria saber el resultat de la Scarver en concret.
En aquest cas no és per mi, jo no em puc ni plantejar canviar de moto, de fet, m'haig d'esforçar en mantenir la que tinc. A part, en cas de poder canviar, no seria precisament aquesta la que em miraria. :roll:
Seguiré esperant a veure si algú me'n pot dir quelcom més...
- GRUM
- Presentats
Ups, se m'ha repetit, perdó :oops:
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 21, 2010 4:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.