Aquest mati al voltant de les 10 hrs del mati un Peugeot m´ha enforquillat per la dreta.Jo sortia de veure un client al Poligon Mas Blau del Prat de Llobregat i no duia 1,5 Qm quan veig un cotxe aturat amb intermitent possat esperan per incorporarse.Com faig sempre,intento assegurarme que em veu i al semblar que es aixis segueixo endevant amb tota la meva prioritat. Just al passar per el seu devant,el "delincuent" en questió ,decideix sortir,he pogut escapolirme de l´impacte directe,pero no he pogut evitar l´impacte amb la maleta dreta,he sortit fent "esses",pero finalment he pogut controlar l´equilibri i aturar la moto.He baixat tot dient improperis en "polac" com es normal,i l´home només feia que demanar perdó amb les mans sense dir res.
Aquest home que era de Alhaurin de la Torre ,Malaga,tot just havia aterrat a Barcelona i no feia dos minuts que havia llogat el cotxe,no conexia el cami :enfaduu :enfaduu i anava badant :enfaduu
Crec que s´ha espantat més per els meus crits que per el propi accident,cap dels dos em pres mal i aquest que veieu ,es l´estat amb que ha quedat el cotxe.
He cridat a la patrulla per evitar mals entessos i es feian creus de veure com estava el cotxe i el que l´hi havia fet el Tractor bavarés.
La maleta dreta no tanca bé ,pero el reste cap problema i jo tampoc,només el susto :( :(
Em d´anar sempre amb 1000 :eyes :eyes :eyes