Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....
David, ets un liante de collons però si fas una compra conjunta ja pots demanar-ne un parell per nosaltres.
Records a la Montse i una colleja per tú. :kiss
Records a la Montse i una colleja per tú. :kiss
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Joder, encara no haurà arribat el mail al seu servidor i tu ja n'estas demanant...quin troç de suru.
La colleja a veure si me la dones amb un café o birra a la mà, mariquita ;)
La colleja a veure si me la dones amb un café o birra a la mà, mariquita ;)
- Deivid
- Presentats
Joder, em demanen que han de fer com a mínim 250 unitats :crys ....apa, a seguir buscant, em sembla que abans de trobar-ho em canviaré de moto, vaja kkdelavaca.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Hola DEIVID, jo en vaig fer 10 de cada dels que volia jo, pensa que aixo es un (caprici almenys per mi) i tot te un preu, segur que si en fas fer aqutes 250, en pocas surtides els tens venuts, nosaltres ja ens en quederiem almenys uns 10-12, tu mateix, de totes maneres moltes gracies
- Deivid
- Presentats
Bé, doncs he preguntat el preu...a veure què diuen per aquets 250. Però es que tampoc em gastaré 600-1000 euros per aixó i a esperar a vendre'ls... en fi, us vaig dient...
- Cabirol
- Presentats
Ostres que dius tants eurus, si mal no recurdu jo de 20adesius 36 euros
- Deivid
- Presentats
Ah, no sé...ho he dit a "voleo"... suposo que dilluns o dimars contestaran, ja veurem...
- Deivid
- Presentats
Uiii, doncs m'he passat d'un culló. El preu es d'uns 0,7 € aprox cadascún. Els gastos d'enviament sería recollir-los jo i qui en vulgui recollir-los a St. Cugat o quedar un dia per fer una birreta i ruta, no?
En fí, què fem? esperem a veure si surgeix algu o els demanem? home, jo demanar 250 i que m'en quedi 2 es una mica cutre, no? què dieu?
Bé, sondeig a veure que opineu i a veure si els demano, que tampoc es plan de quedar-me jo 150 unitats a casa, no? Recordeu que es discretet, mides de 3 x 6 cm en estelada vermella.
Vaaaa, pel casc, per la moto, pel cotxe, "enga enga, que me lo quitan de las manos, oye"
Deivid....2 ut
En fí, què fem? esperem a veure si surgeix algu o els demanem? home, jo demanar 250 i que m'en quedi 2 es una mica cutre, no? què dieu?
Bé, sondeig a veure que opineu i a veure si els demano, que tampoc es plan de quedar-me jo 150 unitats a casa, no? Recordeu que es discretet, mides de 3 x 6 cm en estelada vermella.
Vaaaa, pel casc, per la moto, pel cotxe, "enga enga, que me lo quitan de las manos, oye"
Deivid....2 ut
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Esperat a dijous, que potser podem arreglar alguna cosa, he de fer unes consultes.

En tot cas, em pots enviar per privat el teu numero de mòbil i si tens fixe?
;)
Esperat a dijous, que potser podem arreglar alguna cosa, he de fer unes consultes.
En tot cas, em pots enviar per privat el teu numero de mòbil i si tens fixe?
;)
Sort,
- Cabirol
- Presentats
Per mi ja pots comptar amb 12 unitats, si el problema es anar a buscarlos, jo ho tinc a 4 pases per recollirlos en tot càs, ja diràs
- Deivid
- Presentats
Albert, enviat el mòbil.
Cabirol, per anar-los a buscar no es cap problema... a veure com evoluciona aixó ;)
Cabirol, per anar-los a buscar no es cap problema... a veure com evoluciona aixó ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
David, segur que entre uns quants podem demanar 250 i repartir-los.
Ja que l'has liat no et "rajis" bandarra.
Ja que l'has liat no et "rajis" bandarra.
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
[quote user="Deivid" post="143481"]Uiii, doncs m'he passat d'un culló. El preu es d'uns 0,7 € aprox cadascún. Els gastos d'enviament sería recollir-los jo i qui en vulgui recollir-los a St. Cugat o quedar un dia per fer una birreta i ruta, no?
Deivid....2 ut[/quote]
ja pots comptar amb 10 més. Quan ho tinguis envia'm un privat i si et cal els diners abans també.
No pateixis que jo crec que els vendràs!
Salut :cerv :cerv
Deivid....2 ut[/quote]
ja pots comptar amb 10 més. Quan ho tinguis envia'm un privat i si et cal els diners abans també.
No pateixis que jo crec que els vendràs!
Salut :cerv :cerv
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a mi m'en pots apuntar 10 mes ,si estic a temps es clar. ;) ;) gracies.
- Deivid
- Presentats
Bé doncs Albert, jo espero, eh?
A veure si feu copiar/enganxar al llistat i us aneu afegint serà millor per portar un control, no? si no m'equivoco la cosa està així:
Alucinamaripili......2
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
Deivid..................2
bufff, encara falten un web, eh? vinga senyors !!!
A veure si feu copiar/enganxar al llistat i us aneu afegint serà millor per portar un control, no? si no m'equivoco la cosa està així:
Alucinamaripili......2
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
Deivid..................2
bufff, encara falten un web, eh? vinga senyors !!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Tal com et vaig dir : Has mirat a Norauto ? També pots mirar a la Llibreria La Gralla de Granollers o trucar a la llibreria de la Plaça del Vi de Girona, al costat de l'ajuntament.
Jo no me'n quedo cap perquè jo soc del altres, de l'estelada blava ;)
Vssssss
007
Jo no me'n quedo cap perquè jo soc del altres, de l'estelada blava ;)
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Deivid
- Presentats
Moltes gràcies....doncs si algú està per Granollers o Girona, ho podría mirar i dir-nos alguna cosa, no? :D
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 28, 2010 12:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Jo he trobat adhesius d'estelades a Manlleu, n'hi ha de diferents mides i diferents tamanys, això si, són la de la república, amb l'estrella blanca i el fons blau, tot i que a mi ja és la que em val.
N'hi ha de ovalades amb dues mides que son uns3,5 d'amplada per uns 5cm d'alçada, i unes altres de uns 5x7, també n'hi ha de rectangulars amb la mida petita mes o menys i d'altres rectangulars però amb unes ones com si fossin mini banderes. També hi ha mides més petites.
Es venen amb paquets de dos excepte les mes grosses que n'hi va un, i el preu és de 2€ paquet.
No sé si és això el que busqueu?
N'hi ha de ovalades amb dues mides que son uns3,5 d'amplada per uns 5cm d'alçada, i unes altres de uns 5x7, també n'hi ha de rectangulars amb la mida petita mes o menys i d'altres rectangulars però amb unes ones com si fossin mini banderes. També hi ha mides més petites.
Es venen amb paquets de dos excepte les mes grosses que n'hi va un, i el preu és de 2€ paquet.
No sé si és això el que busqueu?
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Deivid---->traficant d'adhesius pel casc :b9