Cap A Gandia Aquest Dissabte!

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Cap A Gandia Aquest Dissabte!

Entrada Autor: Vendetta » dj. oct. 28, 2010 11:15 pm

Doncs ja que això és un cap de setmana llarg, i jo he de baixar cap a Gandia.

La proposta és si algù, tan tarragonins, com barcelonins, com qui hagi d'anar d'aquì cap a Tarragona, com qui vulgui anar cap al Cabo de Gata :mrgreen: les espanyes profundes a vegades tenen el seu petit encant, i moltes tambè.

Doncs bè, dit està. I si no aqui queda per a acabar d'incitar a moure's aquest cap de setmana.

Opciò 1
Per eix, lleida, teruel e interiors.

Opciò2
Per la costa combinant nacional i autopista depenent, una mica mès aburrideta però mès rapida, potser per la tornada.

S'anira polint, o no. Tornada? diumenge o dilluns.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Cap A Gandia Aquest Dissabte!

Entrada Autor: Eva » dv. oct. 29, 2010 11:52 am

Jordi, bona ruta.
M´agradaria venir... però treballo.

Fes fotos.

:kiss

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. oct. 29, 2010 2:45 pm

Holaaa,

Jordi la ruta que triïs fins a Lleida tu mateix, que ja la coneixes prou, però de lleida cap a Terol has anat a triar la mes avorrida i senzilla.

Aquí Aquí et deixo una opció una mica mes entretinguda, però això depèn de la pressa que tinguis per arribar i l’hora que surtis de casa.

;) ;)
Sort,

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dv. oct. 29, 2010 2:50 pm

Totalment d'accord amb l'Albert, la carretera de Mequinença fins Alcañiz, está molt bé !!!!! després una mica mes avorrida, pero val la pena.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. oct. 30, 2010 11:07 am

I com és que no hi vas amb el jet???? :eyes :eyes

Bona ruta, vagis per on vagis.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. nov. 02, 2010 12:48 am

Gracies albert per la suggerència. El problema és que no vaig veure la suggerència a l hora.

El tema carreteres per allà la comunitat valenciana.. o autovies o males carreteres no hi ha terme mig.

I això d'anar solt et permet una excessiva llivertat, vaja que vaig sortir a les 12 dels migdia :mrgreen:

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dl. nov. 08, 2010 11:21 pm

Mès val tard que mai anem a explicar com va anar el viatge per Gandia.

He d'advertir a tothom que hi ha una passa que està afectant a molta gent. S'en diu casament. Aquella explosiò de felicitat en la què un i l'altre desitjen passar junts la resta de la vida, i en la què un munt de convidats ho comparteixen i disfruten. Sempre sense saber si és del tot cert. Però amb fè que aixi sigui.

En fi lo curiòs és que he anat a algun casament de mototurisme i hi he anat en cotxe, i aquest que no hi havia cap motero visible hi vaig amb moto, m'ho haurè de fer mirar.

En fi, aprofitatant doncs ho vaig fer saber a Hijpanitat S.C.I., ja que és una zona de poc interès per aquesta empresa, i motorìsticament per a mi, la veritat que tambè, ara que hi han altres interessos, i és que per la zona de frança i amb simbols amb els francesos i franceses no hi vaig pas gaire bè.

No m'esperava ningù, a les 20h havia de ser a Gandia. O sigui que.. les voltes al llit van durar fins cap a les 11 i la sortida, entre que vaig trobar un voluntari que m'empenyes la moto.. Encara li he da canviar la bateria, sacot, Bond, Alucina, kel.. i tota la companyia que un dia em van ajudar a treure-la del parking.

Bè doncs a les 12h surto, passar per autopista amb moto encara és mès mortal que anar-hi en cotxe, o sigui que.. c25, c-20 cap a tortosa.. i llavors no sè pas ben bè què vaig fer, en punt que veig unes bones vistes faig una mica de off road a veure kè. No mata però està bè la sortideta de carretera.

Imatge

Imatge

Bè despres d'un petit apat per tortosa.
Segueixo avall entre taronges i taronges, ja pensava que el gps s'havia tornat boig, vaja carreteretes.

En fi resumint i despres de patir pel temps arribo a lloc. Despeses i allotjament pagat per sort.

Imatge

Es veu que Hijpanitat S.C.I. tambè m'hi havia preparat una bona rebuda, amb l'alfombra vermella per l'entrada, amb les cameres..,

Imatge

Ara que mentre dura l'espera hi veig petits esperits, dimoniots, dimonites i bruixotes. Però això que és? M'hi robaran la moto? alguna bruixa que potser vulgui renovar la seva escombra? Bè a veure què serà.

Imatge

Al cap d'una estona veig tot un cotxàs, dic guaita!! ara bè el Camps a parlar amb mi, i a veure que tal la meva arribada i si necessito alguna cosa, potser amb una mica de sort em regala algun tratje i renovo el meu per al casament.

S'acosta el cotxe, i res, es veu que és la nuvia, tot el que jo havia plantejat enlaire, bè em conformo per què és guapissima, i hi posen una mica de traques i coets.

Espero que el xofer, vigili amb la meva moto al sortir per què sino..

Imatge

comença doncs la ceremonia, bons plats apats, ball.. he de dir que deu ni dò les Valencianes, i se les entèn millor que a les franceses, haurè de parlar amb Hijpanitat S.C.I. amb la seva localitzaciò de presidentes, o no.
He de confessar per moments em vaig preocupar per la salut i integritat del nuvi i amic meu en la seva nit de noces.

Segueix la festa.. jo crec que alguns esperits que es van trobar en kel i pacs i que no van aconseguir que aparegussin a la foto, ho vaig aconseguir jo amb un filtre fotogamaritzat amb protonsesperfotovoltaic, en fi aquì els teniu ballant en la festa.

Imatge

Bè l'endemà de nou fer el ronço, dinar amb olotins i olotines, que ja manda webs coneixel's a Valencia.

Una petita passejada per Valencia.
Imatge

I un petit, gran arc que em va colorejar la tornada.

Imatge

La tornada va ser dureta ja que vaig sortir de gandia a les 17, tot preocupat pel temps ja que si arribo a sortir abans enganxo pluja.

En fi, continuament pensant si mar o muntanya, no m'havia depilat aixi que muntanya.

Es veia tot negre, dic aiaii, però res cuatre gotes just abans d'arribar a Vic i punt a les 12 i alguna cosa arribada a casa.

Me casom en els del temps espanten mès que no pas preveuen.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. nov. 08, 2010 11:35 pm

Està bé això de fe cross amb la Pan, el tontorron fa fer coses molt rares.

Una bona escapadeta ;)

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. nov. 09, 2010 12:05 pm

Gràcies Vendetta per el reportatge i la crònica.

Per cert, suposo que deuries robar alguna taronja, ja saps que així son mes bones ;)

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 09, 2010 12:11 pm

gracies Vendetta per la cronica.

I tens raó aquesta gent rara d´Hijpanitat, si a Tortosa parlessin en Frances, ja ho haurien muntat la seu, pero ..mira.
Ells s´ho perden ;)
Ex ...moltes coses

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. nov. 10, 2010 9:02 pm

[quote user="James Bond" post="145546"]Gràcies Vendetta per el reportatge i la crònica.

Per cert, suposo que deuries robar alguna taronja, ja saps que així son mes bones ;)

Vssssss
007[/quote]
Ja hi vaig pensar ja.. me les anava mirant però les veia un pel verdes, no estaven tant al punt com aquelles mandarines. ;) Sempre em recordarè d'aquelles mandarines, hi hem de tornar.

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. nov. 10, 2010 9:11 pm

[quote user="Vendetta" post="145916"] no estaven tant al punt com aquelles mandarines. ;) Sempre em recordarè d'aquelles mandarines, hi hem de tornar.[/quote]

Es que aquelles mandarines eren robades :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

I tant que hi tornarem !!! ;)

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dc. nov. 10, 2010 9:59 pm

Gracies per la cronica i les fotos
Compartir la carretera

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. nov. 10, 2010 10:00 pm

Com, que robaveu mandarines???? :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
a on? s'hauran de tastar a veure si realment tenen millor gust

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. nov. 10, 2010 11:02 pm

[quote user="Sergi3" post="145934"]Com, que robaveu mandarines???? :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
a on? s'hauran de tastar a veure si realment tenen millor gust

:cerv[/quote]
Part del robatori era autoritzat, despres d'un fantastic suc de mandarina per esmorzar, i comentar-ho ens van donar per mis per collir-les directament de l'arbre o és un arbust?. :mrgreen:

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. nov. 10, 2010 11:32 pm

[quote user="Vendetta" post="145957"]Part del robatori era autoritzat, despres d'un fantastic suc de mandarina per esmorzar, i comentar-ho ens van donar per mis per collir-les directament de l'arbre o és un arbust?. :mrgreen:[/quote]

Però les que vag robar jo el dia abans al arribar No estaven autoritzades, es clar que tu no en vares menjar ja que només en vaig agafar per les senyores. :lol: :lol: :lol: :lol:

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”