Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....
Moderador: Airald
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....
[quote user="Deivid" post="143748"]Moltes gràcies....doncs si algú està per Granollers o Girona, ho podría mirar i dir-nos alguna cosa, no? :D[/quote]
Doncs aquest matí i a correcuita m'he emportat el darrer que els hi quedava (estelada blava) a la llibreria del cantó de l'Ajuntament de Girona. M'han dit que n'han tingut d'ambdós colors però que han de fer comanda. La noia no m'ha especificat ni quan ni com ... i ja tenia pressa. M'ha costat 1,5 €.
Et passo l'enllaç on hi consta el telèfon http://www.lesvoltes.cat/. Si he de fer quelcom conteu amb mi.
Ens veiem,
Doncs aquest matí i a correcuita m'he emportat el darrer que els hi quedava (estelada blava) a la llibreria del cantó de l'Ajuntament de Girona. M'han dit que n'han tingut d'ambdós colors però que han de fer comanda. La noia no m'ha especificat ni quan ni com ... i ja tenia pressa. M'ha costat 1,5 €.
Et passo l'enllaç on hi consta el telèfon http://www.lesvoltes.cat/. Si he de fer quelcom conteu amb mi.
Ens veiem,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
pero a veure Deivid una pregunteta,l'estelada exactament de quin color es ??? perque es pot escullir ,o no???
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Buffff, la que s'està liant amb aixó...."Dios mío no siento las piennas !!!" :martell
A veure per parts.
El tema es que no estic buscant adhesius normals, son de "gota de resina" que son mes resistens a l'aigua i meteorología, per lo que me he decantat per aquest tipus de adhesiu. Trencaferro, l'adhesiu que comentes (o per l'estil) ja n'he vist a molts llocs, però busco aquets...ja possats...
Sharky, no n'he trobat....
Randy-650, vaja tela, sembla ara que estigui traficant amb droga o algu així....i jo nomès buscaba un adhesiu :D
Sisort, gràcies els hi he enviat un e-mail.
Bé, doncs el tema del color al final si en demano, serà en blau/blanc ja que es la primera que es va dissenyar, l'original, us sembla? el que passa que aigual puja una mica el preu pel tema colors, però vaja ja preguntaré, total igual puja uns cèntims el preu, no? ara, un cops possats quedaran super-xulus :form
Bé, doncs seguim amb el llistat...la gent que s'hi vulgui afegir nomès ha de fer un copia/enganxa, oi? doncs apa a veure com acaba aixó, ji ji
A veure per parts.
El tema es que no estic buscant adhesius normals, son de "gota de resina" que son mes resistens a l'aigua i meteorología, per lo que me he decantat per aquest tipus de adhesiu. Trencaferro, l'adhesiu que comentes (o per l'estil) ja n'he vist a molts llocs, però busco aquets...ja possats...
Sharky, no n'he trobat....
Randy-650, vaja tela, sembla ara que estigui traficant amb droga o algu així....i jo nomès buscaba un adhesiu :D
Sisort, gràcies els hi he enviat un e-mail.
Bé, doncs el tema del color al final si en demano, serà en blau/blanc ja que es la primera que es va dissenyar, l'original, us sembla? el que passa que aigual puja una mica el preu pel tema colors, però vaja ja preguntaré, total igual puja uns cèntims el preu, no? ara, un cops possats quedaran super-xulus :form
Bé, doncs seguim amb el llistat...la gent que s'hi vulgui afegir nomès ha de fer un copia/enganxa, oi? doncs apa a veure com acaba aixó, ji ji
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="Deivid" post="143855"]
Bé, doncs el tema del color al final si en demano, serà en blau/blanc ja que es la primera que es va dissenyar, l'original, us sembla? el que passa que aigual puja una mica el preu pel tema colors, però vaja ja preguntaré, total igual puja uns cèntims el preu, no? ara, un cops possats quedaran super-xulus :form [/quote]
d'acord,ja veig que el color sera fons blau amb estel blanc,son els que volia,gracies.
Bé, doncs el tema del color al final si en demano, serà en blau/blanc ja que es la primera que es va dissenyar, l'original, us sembla? el que passa que aigual puja una mica el preu pel tema colors, però vaja ja preguntaré, total igual puja uns cèntims el preu, no? ara, un cops possats quedaran super-xulus :form [/quote]
d'acord,ja veig que el color sera fons blau amb estel blanc,son els que volia,gracies.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Aneu en comtpe que ara que els del PP estan tant a la que salta amb tot el què faci referencia a catalanitat, encara acabareu tots a la garjola per contraband d'estalades :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Alucinamaripili......2
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
Deivid..................2
JOSEP973............2
ja ens diràs quelcom......
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
JOSEP973............2
ja ens diràs quelcom......
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Deivid, et vaig dir que volia fer unes consultes per que pensava que les podria trobar, però... no ha estat possible, ho sento.
:oops: :oops:
Deivid, et vaig dir que volia fer unes consultes per que pensava que les podria trobar, però... no ha estat possible, ho sento.
:oops: :oops:
Sort,
- Deivid
- Presentats
Albert no t'amoïnis, cap problema.
Sharky, sí que en surt però es un altre tipus d'adhesiu, a part, mira les mides i el preu...l'adhesiu que busco es petitet pel casc o molta gent el porta a la part del darrera del cotxe i no es una pegatina, es com el de la foto del primer missatge, amb una resina per sobre.
He passat un mail demanant el preu, ja que ara serà amb 4 colors i he pensat que igual s'encareix...i si el preu era amb l'Iva inclòs. Ho dic per que no sigui que ara valgui una mica mes, però vaja, tampoc crec que arribi a valdra ni un euro i els que pots comprar pel carrer els venen mes cars.
Una altre història es que m'els quedi tots jo, home tampoc vull tirar la pasta i quedar-me a casa 200 adhesius d'aquets :( , per anar venent-los...no es el plan que tenia ;) Si els que en voleu els hi passeu un mail als vostres amics per si en volen i podem afegir unitats el llistat doncs millor, no?
Portem 36 sense contar els meus, ja que si els que no vulgui la gent m'els he de quedar jo, doncs que tampoc fa falta que possi els que jo vull, no? doncs aixó, llàstima que el mínim siguin 250, però vaja tampoc tenim pressa....
Apa gent, anem parlant
V'ss a tot kiski
Deivid
Sharky, sí que en surt però es un altre tipus d'adhesiu, a part, mira les mides i el preu...l'adhesiu que busco es petitet pel casc o molta gent el porta a la part del darrera del cotxe i no es una pegatina, es com el de la foto del primer missatge, amb una resina per sobre.
He passat un mail demanant el preu, ja que ara serà amb 4 colors i he pensat que igual s'encareix...i si el preu era amb l'Iva inclòs. Ho dic per que no sigui que ara valgui una mica mes, però vaja, tampoc crec que arribi a valdra ni un euro i els que pots comprar pel carrer els venen mes cars.
Una altre història es que m'els quedi tots jo, home tampoc vull tirar la pasta i quedar-me a casa 200 adhesius d'aquets :( , per anar venent-los...no es el plan que tenia ;) Si els que en voleu els hi passeu un mail als vostres amics per si en volen i podem afegir unitats el llistat doncs millor, no?
Portem 36 sense contar els meus, ja que si els que no vulgui la gent m'els he de quedar jo, doncs que tampoc fa falta que possi els que jo vull, no? doncs aixó, llàstima que el mínim siguin 250, però vaja tampoc tenim pressa....
Apa gent, anem parlant
V'ss a tot kiski
Deivid
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
Va tu, jo m'animo! Ja enxufaré tots els que em sobrin.
Alucinamaripili......2
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
JOSEP973............2
Indi....................10
Alucinamaripili......2
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
JOSEP973............2
- Deivid
- Presentats
Vinga, a veure si s'anima la penya....
Ah, vaig preguntar si el preu canviaba i em van dir que no, però em van fer la puntualització que el preu era sense l'iva dels collons, per lo que el preu l'haurem d'incrementar en el 18 %...ja sé que no es una ruïna, però jo ho comento, eh? no sigui que desprès em diguin que no es el que vaig dir....
Apa, doncs animeu-vos !!!
Ah, vaig preguntar si el preu canviaba i em van dir que no, però em van fer la puntualització que el preu era sense l'iva dels collons, per lo que el preu l'haurem d'incrementar en el 18 %...ja sé que no es una ruïna, però jo ho comento, eh? no sigui que desprès em diguin que no es el que vaig dir....
Apa, doncs animeu-vos !!!
- Deivid
- Presentats
Bufff....veig que la gent no en demana mes :crys a mí me n'han demanat 30 mes, però es que amb aixó me n'he de quedar mes de 150, per lo que no em convenç encara... a veure si s'anima mes gent, eh? estaría bé possar un mínim de petició, no? rotllo uns 10 per petició...total son uns 9 euros, no? i sempre va bé tenir mes d'un, no sigui que desprès ens passí com a mí, que canvio de casc i no en tinc un de nou....
En fi, a veure si la gent s'anima.
Salut
En fi, a veure si la gent s'anima.
Salut
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
A mi em pots apuntar uns 30
Alucinamaripili......2
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
JOSEP973............2
PEPI600..............30
Alucinamaripili......2
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
JOSEP973............2
PEPI600..............30

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Alucinamaripili......2
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
JOSEP973............2
PEPI600..............30
STELVIO 00..........10
Per mí 10 unitats
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
JOSEP973............2
PEPI600..............30
STELVIO 00..........10
Per mí 10 unitats
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 13, 2010 9:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
A veure, ja fa dies que segueixo el fil i he estat mirant pel meu compte. Jo el què us puc dir és que la meva germana en porta posats al cotxet de la canalla, així que li vaig demanar d'on l'havia tret i em va dir que d'una llibreria de Solsona, hi volia pujar un dia d'aquests, però no tinc hores, així que si algú s'ho vol mirar. És una llibreria que hi ha en una de les places del casc antic, ara no en recordo el nom, però no crec que sigui massa difícil de trobar.
Per un altre costat, vaig anar a la DARSA a Manresa, una botiga d'accessoris de cotxes que ténen adhesius i vaig estar parlant amb el dependent, que per cert em va explicar tota la història. Resulta que ell els comprava a un senyor que sembla ser que és un dels pocs que els feia. Darrerament feia molt de temps que no en rebia, així que va trucar al proveidor i s'hi va posar la seva dona, resulta que el senyor (que ja era molt gran) es va morir no fa massa i ara porta el negoci la dona, però no s'ho atrapa gaire. En resum, que de moment no en té ni previsió de tenir-ne, tot i que en venia molts.
Aquests són els resultats de les meves indagacions sobre les estelades de resina. Després de molt buscar, l'única esperança és la llibreria de Solsona, però no sé pas quan hi podré passar...
Per cert, una altra cosa, no sé si en tindràn, però a Ponts hi ha una mena de botigueta al carrer principal, un cop passada la primera rotonda en direcció a Andorra (a mà dreta), que és d'aquelles on pots trobar gairebé de tot en ninotets de plàstic, clauers, adhesius i moltes coses que no sabries on anar a buscar, és un lloc molt curiós, potser allà en podrieu trobar. Ho dic per si algú li ve de camí i ho vol provar...
En fi, lamento no poder ajudar més, a veure si hi ha sort ;)
Per un altre costat, vaig anar a la DARSA a Manresa, una botiga d'accessoris de cotxes que ténen adhesius i vaig estar parlant amb el dependent, que per cert em va explicar tota la història. Resulta que ell els comprava a un senyor que sembla ser que és un dels pocs que els feia. Darrerament feia molt de temps que no en rebia, així que va trucar al proveidor i s'hi va posar la seva dona, resulta que el senyor (que ja era molt gran) es va morir no fa massa i ara porta el negoci la dona, però no s'ho atrapa gaire. En resum, que de moment no en té ni previsió de tenir-ne, tot i que en venia molts.
Aquests són els resultats de les meves indagacions sobre les estelades de resina. Després de molt buscar, l'única esperança és la llibreria de Solsona, però no sé pas quan hi podré passar...
Per cert, una altra cosa, no sé si en tindràn, però a Ponts hi ha una mena de botigueta al carrer principal, un cop passada la primera rotonda en direcció a Andorra (a mà dreta), que és d'aquelles on pots trobar gairebé de tot en ninotets de plàstic, clauers, adhesius i moltes coses que no sabries on anar a buscar, és un lloc molt curiós, potser allà en podrieu trobar. Ho dic per si algú li ve de camí i ho vol provar...
En fi, lamento no poder ajudar més, a veure si hi ha sort ;)
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="GRUM" post="146308"]
En fi, lamento no poder ajudar més, a veure si hi ha sort ;)[/quote]
Jo dilluns hi passaré de camí a la feina, si vaig bé de temps m'hi pararé i ja diré alguna cosa.
Jo dilluns hi passaré de camí a la feina, si vaig bé de temps m'hi pararé i ja diré alguna cosa.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Alucinamaripili......2
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
JOSEP973............2
PEPI600..............30
STELVIO 00.........10
Ramon.................10
Me n'apunto 10
Cabirol...............12
Joanstrom..........10
Kpeps................10
JOSEP973............2
PEPI600..............30
STELVIO 00.........10
Ramon.................10
Me n'apunto 10
- GRUM
- Presentats
Ei Trencaferro, em sembla que la botigueta en qüestió està més o menys per aquesta zona de Ponts. És una botiga bastant antiga.
Enllaç
Jo només hi he passat un parell de cops per davant i és un lloc curiós moooolt ple de coses de tota mena. A veure si hi ha sort i en trobes... ;)
Enllaç
Jo només hi he passat un parell de cops per davant i és un lloc curiós moooolt ple de coses de tota mena. A veure si hi ha sort i en trobes... ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="GRUM" post="146308"]A veure, ja fa dies que segueixo el fil i he estat mirant pel meu compte. Jo el què us puc dir és que la meva germana en porta posats al cotxet de la canalla, així que li vaig demanar d'on l'havia tret i em va dir que d'una llibreria de Solsona, hi volia pujar un dia d'aquests, però no tinc hores, així que si algú s'ho vol mirar. És una llibreria que hi ha en una de les places del casc antic, ara no en recordo el nom, però no crec que sigui massa difícil de trobar.
Si et refereixes a la Llibreria Verdaguer de Solsona , la propera setmana podré saber si en tenen,es client meu.
Si et refereixes a la Llibreria Verdaguer de Solsona , la propera setmana podré saber si en tenen,es client meu.
- GRUM
- Presentats
Ep Stelvio, doncs em sembla que si que em van dir que era la Verdaguer, però no t'ho puc assegurar.
De tota manera si vas a veure'ls els ho pots preguntar a veure què ;)
Per cert, si hi vas en moto i et sobra una mica de temps, hi ha una carretereta força interessant per la zona...
Enllaç
Llavors pots anar a buscar l'eix infernal i cap a casa :roll:
PD: a mig camí hi ha el Pi Viladric, catalogat com a arbre monumental, espectacular.
De tota manera si vas a veure'ls els ho pots preguntar a veure què ;)
Per cert, si hi vas en moto i et sobra una mica de temps, hi ha una carretereta força interessant per la zona...
Enllaç
Llavors pots anar a buscar l'eix infernal i cap a casa :roll:
PD: a mig camí hi ha el Pi Viladric, catalogat com a arbre monumental, espectacular.