Lloc BBB Per Dinar A Tremp O Rodalies?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Lloc BBB Per Dinar A Tremp O Rodalies?

Entrada Autor: GRUM » dg. oct. 31, 2010 3:08 pm

Un cop més us demano ajuda per trobar un bon lloc per menjar, i econòmic, per la zona de Tremp...
aquest cop vaig tard, ja que seria per demà :oops:
Si teniu alguna informació, serà benvinguda ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Lloc BBB Per Dinar A Tremp O Rodalies?

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 31, 2010 7:17 pm

Quan vaig a la masia del meu germà a Soterranya moltes vegades acostumem a dinar al poble de Figuerola d'Orcau, que està a 15 km de Tremp. És un restaurant al bell mig del poble, el qual és fàcil veure-ho.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. oct. 31, 2010 8:24 pm

A Vilamitjana, restaurant Nerets a peu de carretera. Hi vàrem dinar per la MototurismeElefantreffen i varem sortir molt contents.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dt. nov. 02, 2010 9:58 am

Gràcies per les recomanacions, però al final varem haver d'improvisar una mica.
Per cert, James, del Nerets ja me n'havien parlat bé, així que si dius que en vareu sortir contents, m'apunto la recomanació, ja que no havia estat per la zona des de feia mooolts anys i no recordava el seu encant.
Valdrà la pena tornar-hi amb més temps i fer parada i fonda al Nerets ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. nov. 02, 2010 12:26 pm

Nosaltres acostumem a anar a França perqué a part de que les carreteres tenen molt bon estat (a diferencia de les d'aquí que qui falla es l'estat), els francesos son educats i quan veuen una moto al seu darrera s'aparten per deixar passar encara que hi hagi continua (quina diferència quan travesses la frontera i els d'aquí son els amos de la carretera i no s'aparten ni que els matis) i les franceses son molt trempades, generalment mengem molt be i barat i al primer lloc que solem trobar, parem on parem sempre mengem be, llevat que sigui un lloc turístic, que aquests ja els evitem.

Aquesta cap de setmana varem dinar un dia per 8'5 euros, un boníssim i suculent "plat de jour" i per només 11 euros al restaurat del costat hi teníem 4 plats (primer, segon, formatges i postres) amb varietat en cada un d'ells per escollir, llevat dels formatges que ja et porten una fusta amb diferents varietats.

A Saint-Pons on Hijpanitat hi te la seu central, dinem per 6'5 euros un grandiós i complet plat combinat, ja em posat fotos en alguna sortida, això si, sense cafè.

A Austria, al Tirol sopàvem per 3'5 euros !!!! una excel·lent i abundosa i completa sopa tirolesa.

Em sembla que els restauradors de per aquí tenen molta feina endavant per posar-se al dia.

Els francesos i alemanys no son tontos i no hi perden diners, (a mes la seva renda per capita es mes alta que la nostra, amb el que la diferència encara es mes gran) però els d'aquí : o hi volen guanyar massa, o estan massa carregats d'impostos, això no ho sé, però caldrà posar el sector a nivell europeu.

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 02, 2010 12:32 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 02, 2010 2:00 pm

[quote user="James Bond" post="144467"]

Els francesos i alemanys no son tontos i no hi perden diners, (a mes la seva renda per capita es mes alta que la nostra, amb el que la diferència encara es mes gran) però els d'aquí : o hi volen guanyar massa, o estan massa carregats d'impostos, això no ho sé, però caldrà posar el sector a nivell europeu.

[/quote]

En el tema de la restauració els francesos paguen molts més impostos per metre quadrat de menjador que aqui, potser fins i tot el doble. I degut a això a molts llocs acostumen a posar les petites taules quasibé tocant-se les unes a les altres per poder col·locar quants més comensals, millor. Però com bé dius, no s'entén com en el nostre país si trobres un menú mitjà entre setmana a 10€, i si paguen menys impostos que a França......algo no quadra. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”