Marxem Al Marroc
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Marxem Al Marroc
Bones!!!
Llàstima aquest contratemps d'última hora... però pel demés, enhorabona pel viatge i per haver-lo gaudit tal i com es despren de les fotos!
Vinga Cris, que és per a tu un viatge Tarragona-Jaca via Albacete?? ;) ;) ;) ;)
Fins dissabte!
Llàstima aquest contratemps d'última hora... però pel demés, enhorabona pel viatge i per haver-lo gaudit tal i com es despren de les fotos!
Vinga Cris, que és per a tu un viatge Tarragona-Jaca via Albacete?? ;) ;) ;) ;)
Fins dissabte!

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Moltes gracies a Totes i Tots per els missatges de benvinguda , els SMS i les trucades.
La veritat és que aquesta setmana és tant curta que..... ja tornem a marxar cap a Jaca .
A mi em fa molta il.lussió , però a la Floreta molt més.
Consti que al Marroc no teníem massa temps per escriure crónique... potser aquesta vegada m´animaré a fer-la :roll: :roll:
La veritat és que varem riure molt i molt i al recordar les anécdotes encara ric més.
Més d´una vegada em varen dir que MARROC ENGANXA.
No només enganxa, sinó que a més relaxa.
Os animo a que ... com nosaltres agafeu el vaixell Barcelona Tanger i aneu a descobrir Marroc.
Super segur, bon menjar , paisatges preciosos i bones carreteres i... si hi ha pluja... moltes rieres desbordades per travessar.
Os ho perdéreu ?????
Jo crec que NO ;)
:kiss
La veritat és que aquesta setmana és tant curta que..... ja tornem a marxar cap a Jaca .
A mi em fa molta il.lussió , però a la Floreta molt més.
Consti que al Marroc no teníem massa temps per escriure crónique... potser aquesta vegada m´animaré a fer-la :roll: :roll:
La veritat és que varem riure molt i molt i al recordar les anécdotes encara ric més.
Més d´una vegada em varen dir que MARROC ENGANXA.
No només enganxa, sinó que a més relaxa.
Os animo a que ... com nosaltres agafeu el vaixell Barcelona Tanger i aneu a descobrir Marroc.
Super segur, bon menjar , paisatges preciosos i bones carreteres i... si hi ha pluja... moltes rieres desbordades per travessar.
Os ho perdéreu ?????
Jo crec que NO ;)
:kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 6:47 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Un viatge preciós, enhorabona, me n'alegro que tot hagi anat be i gràcies per la crònica i les fotos, ens fan acompanyar-te encara que només sigui virtualment.
- Eva
- Presentats
[quote user="Fazer i Nina" post="144311"]Un viatge preciós, enhorabona, me n'alegro que tot hagi anat be i gràcies per la crònica i les fotos, ens fan acompanyar-te encara que només sigui virtualment.[/quote]
Moltes gracies :kiss
Per cert, allà baix varem trovar molts de grups fent enduro i vaig pensar en vosaltres ;)
Moltes gracies :kiss
Per cert, allà baix varem trovar molts de grups fent enduro i vaig pensar en vosaltres ;)
- Eva
- Presentats
Primer Video Que He Penjat A You Tube.
Cristina, el meu primer video que he penjat al you tube ... t´el dedico.
La teva CBF ADV al Marroc ;)
[youtube]04Gu8JDLwhY[/youtube]
La teva CBF ADV al Marroc ;)
[youtube]04Gu8JDLwhY[/youtube]
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
A veure si n'apreneu ;) ;)
Moltes gràcies Eva!!! :kiss :kiss :kiss
A veure si n'apreneu ;) ;)
Moltes gràcies Eva!!! :kiss :kiss :kiss
- Eva
- Presentats
Vinga unaltre de la Cristina i en LLorenç al Marroc :
[youtube]O83AvGwIe6M[/youtube]
[youtube]O83AvGwIe6M[/youtube]
-
- Presentats
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. des. 03, 2010 8:30 pm
Hola Noies!!
No sé si us recordareu de mi. 3 nois de Girona que vareu conèixer al vaixell abans d'arribar a Tanger. Si ja sé que us en recordeu. Jo soc en Toni el que porta una samarreta blava a la foto que vareu penjar.
Amb una mica de retard però he entrat a mototurisme i m'he repassat tot el vostre viatge. Veig que vareu xalar de valent. Estic convençut que repetireu, el Marroc dona per molt.
Salut i bones festes
PD: Us deixo un enllaç de picasa amb fotos que vaig fer del nostre viatge. I també estaria bé aconseguir la foto que vareu penjar on estem junts al vaixell, me la podeu fer arribar??????
http://picasaweb.google.com/10163124998 ... I7hm9a4xgE#
No sé si us recordareu de mi. 3 nois de Girona que vareu conèixer al vaixell abans d'arribar a Tanger. Si ja sé que us en recordeu. Jo soc en Toni el que porta una samarreta blava a la foto que vareu penjar.
Amb una mica de retard però he entrat a mototurisme i m'he repassat tot el vostre viatge. Veig que vareu xalar de valent. Estic convençut que repetireu, el Marroc dona per molt.
Salut i bones festes
PD: Us deixo un enllaç de picasa amb fotos que vaig fer del nostre viatge. I també estaria bé aconseguir la foto que vareu penjar on estem junts al vaixell, me la podeu fer arribar??????
http://picasaweb.google.com/10163124998 ... I7hm9a4xgE#
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Gracies Lotoni per compartir aquestes fotografies pero.....
Abans , si us plau , passat per l´apartat de Presentacions
Moltes gràcies
Abans , si us plau , passat per l´apartat de Presentacions
Moltes gràcies
Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="lotoni" post="151060"]Hola Noies!!
Salut i bones festes
http://picasaweb.google.com/10163124998 ... I7hm9a4xgE#[/quote]
Hola Toni!!! Ja pensava que t'havies oblidat de nosaltres :lol: :lol: :lol: Fins ara no heu tornat del Marroc? ;)
Nosaltres ens ho vam passar de conya... espero no tardar gaire en tornar-hi.
Vosaltres tampoc us vau avorrir pel que veig ;)
Aquesta és la foto de que parles? Tu deus ser el de la samarreta "Eagles"...

La Eva suposo que ja et contestarà... però ara mateix corre per la Illa de Mann
Una abraçada per tu i els teus colegues de viatge!!
Pd: ja et faré arrivar la foto ;)
Salut i bones festes
http://picasaweb.google.com/10163124998 ... I7hm9a4xgE#[/quote]
Hola Toni!!! Ja pensava que t'havies oblidat de nosaltres :lol: :lol: :lol: Fins ara no heu tornat del Marroc? ;)
Nosaltres ens ho vam passar de conya... espero no tardar gaire en tornar-hi.
Vosaltres tampoc us vau avorrir pel que veig ;)
Aquesta és la foto de que parles? Tu deus ser el de la samarreta "Eagles"...

La Eva suposo que ja et contestarà... però ara mateix corre per la Illa de Mann
Una abraçada per tu i els teus colegues de viatge!!
Pd: ja et faré arrivar la foto ;)