Noves Honda

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Noves Honda

Entrada Autor: GRUM » dt. nov. 02, 2010 11:21 am

Feu una ullada, jo mirava per una altra cosa i m'ha sorprès això:
HONDA
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

GRUM
Presentats

Re: Noves Honda

Entrada Autor: GRUM » dt. nov. 02, 2010 11:28 am

Cardan? qui parla de Cardan??? :eyes
Cadascú que pensi el que vulgui, a mi no m'agrada :oops:
Es veu grossa, feixuga i de off res de res :roll:
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 02, 2010 11:32 am

Hi ha dos versions.
La CrossRuner, que es com una Naked musculosa
Imatge

I la CrossTourer,que vol ser una tourer polivalent , i que te cardan
Imatge
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. nov. 02, 2010 11:37 am

:oops: :oops: :oops: :oops:
Ja m'extranyava a mi...
tot i així, crec que, així com la superten va neixer com a maxi-trail, això sembla ser més una resposta a corre-cuita per part d'Honda, veient com perdia part de la seva clientela.
Personalment, m'agrada molt més la Yamaha, sembla que Honda vagi un pas per darrera dels altres fabricants, cosa que li fa perdre posicions. Ja no sembla una marca referent com havia sigut anys enrera :???:

Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Jordivfr » dt. nov. 02, 2010 1:02 pm

Sembla que estan de reciclatge, el motor és el de la VFR 800 una mica descafeinat, el xasis per les imatges crec que és pràcticament calcat així com el basculant i les llantes.

Està clar que és un model pràcticament de carretera.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 02, 2010 1:17 pm

la CrossTourer,la veig com si haguessin fet una "adventuritzatcio" de la Deuville 700.
Q per cert, no seria mala idea que adaptessin aquesta motor a aquella moto ;)
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 02, 2010 1:49 pm

Però què és això!!!!!!!!!!!!!!! :eyes

La primera, potser algú que faci stunt la voldrà, o algun incondicional de la marca. :shock:

La Tourer fa una mica més de patxoca, i sembla que pot ser una bona moto. :D

Si la continuo mirant, m'atrau força el radiador com cal i a lloc adient. Ara aviam si diuen la potència absoluta, i el preu, però obviament NO pot ser més barata que la SuperTénéré.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 02, 2010 2:12 pm

Més fotos. Tenia curiositat com solucionaven el tema del tub d'escapament:

Imatge

Imatge

Com més la miro més clar ho veig: una barreja de la GS i la SuperTénéré.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. nov. 02, 2010 2:27 pm

[quote user="GRUM" post="144461"]tot i així, crec que, així com la superten va neixer com a maxi-trail, això sembla ser més una resposta a corre-cuita per part d'Honda, veient com perdia part de la seva clientela.[/quote]

Bones!!!

Mira que han tingut temps... des de que va aparèixer la GS1200 que va perdent "pistonada" en el mercat, després amb les altres marques com l'Stelvio, Multistrada, etc., i per últim la SuperTenere... i ara apareixen amb una moto de carretera aixecada!! :evil: :evil: :evil:

Però bé... no ens podem queixar, que de fer-li una petita renovació a la Varadero a treure un model nou, amb cardan, etc... està bé!

Fins aviat!
Imatge

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dt. nov. 02, 2010 2:53 pm

La 1ª foto m'ha recordat la TDM

Xavmar
Presentats

Entrada Autor: Xavmar » dt. nov. 02, 2010 4:27 pm

[quote user="Randy-650" post="144479"]Més fotos. Tenia curiositat com solucionaven el tema del tub d'escapament:

Imatge

Imatge

Com més la miro més clar ho veig: una barreja de la GS i la SuperTénéré.[/quote]

Doncs no em desagrada i si el pes es contingut sobre els 210-230Kg crec que pot ser una bona opció, si a mes porta el motor de VFR800, motor en V, collonut.
Recordo la VFR750 amb monobraç, que vaig tenir anava d'alló millor, una molt bona moto.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. nov. 02, 2010 4:34 pm

Realment Honda s'ha cenyit el cinturó ... ja que no s'ha gastat gaires cales en I+D ... les motos les veig potables ( però jo no me compraría ni una ni l'altre .. tot i que crec que poden tenir mercat entre les motos de mitjana cilindrada polivalents ) i el punt més a favor és que el motor està més que provat ... però realment m'han defraudat una mica. :cool:
Gas a la burra!!!

Xavmar
Presentats

Entrada Autor: Xavmar » dt. nov. 02, 2010 4:41 pm

[quote user="Jesus GS" post="144489"]Realment Honda s'ha cenyit el cinturó ... ja que no s'ha gastat gaires cales en I+D ... les motos les veig potables ( però jo no me compraría ni una ni l'altre .. tot i que crec que poden tenir mercat entre les motos de mitjana cilindrada polivalents ) i el punt més a favor és que el motor està més que provat ... però realment m'han defraudat una mica. :cool:[/quote]

Mitja cilindrada?

Jo penso que amb 800cc i un motor de 4 cilindres amb 100-110 cavalls ni a mes que suficient, poden aconseguir un bon parell motor, hem d'esperar.
A cas les altres opcions del mercat, la yamaha, la BMW, la Ducati son Grans Trails, no ens enganyem, les uniques que semblen trails son la Yamaha Tenere i poder la Triumph, a part de les KTM. Quants de nosaltres fem pistes? Estic segur que màxim entre el 5 i el 10%, no mes.
Ens comprem aquestes motos per que ens agraden, per la seva capacitat de carga, per la seva comoditat, pero no per anar per la muntanya, qui vol la muntanya es compra un altre cosa tipus KTM que aquestes ja porten llantes de 21".
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 02, 2010 4:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. nov. 02, 2010 4:51 pm

[quote user="xavmar" post="144490"][quote user="Jesus GS" post="144489"]Realment Honda s'ha cenyit el cinturó ... ja que no s'ha gastat gaires cales en I+D ... les motos les veig potables ( però jo no me compraría ni una ni l'altre .. tot i que crec que poden tenir mercat entre les motos de mitjana cilindrada polivalents ) i el punt més a favor és que el motor està més que provat ... però realment m'han defraudat una mica. :cool:[/quote]

Mitja cilindrada?

Jo penso que amb 800cc i un motor de 4 cilindres amb 100-110 cavalls ni a mes que suficient, poden aconseguir un bon parell motor, hem d'esperar[/quote]

Xavmar, lo de mitjana cilindrada bé per que no crec que pugui fer ombra a les maxitrails actuals : Varadero, ST, GS1200, Multiestrada ... jo crec que estan un esgraó per sota ... tot i que el motor és una delicia ... i més que suficient per la majoria dels mortals. ;) ... com bé dius esperem a les dades de parell, potència... :roll:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 02, 2010 5:01 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Xavmar
Presentats

Entrada Autor: Xavmar » dt. nov. 02, 2010 4:59 pm

[quote user="Jesus GS" post="144491"][quote user="xavmar" post="144490"][quote user="Jesus GS" post="144489"]Realment Honda s'ha cenyit el cinturó ... ja que no s'ha gastat gaires cales en I+D ... les motos les veig potables ( però jo no me compraría ni una ni l'altre .. tot i que crec que poden tenir mercat entre les motos de mitjana cilindrada polivalents ) i el punt més a favor és que el motor està més que provat ... però realment m'han defraudat una mica. :cool:[/quote]

Mitja cilindrada?

Jo penso que amb 800cc i un motor de 4 cilindres amb 100-110 cavalls ni a mes que suficient, poden aconseguir un bon parell motor, hem d'esperar[/quote]

Xavmar, lo de mitjana cilindrada bé per que no crec que pugui fer ombra a les maxitrails actuals : Varadero, ST, GS1200, Multiestrada ... jo crec que estan un esgraó per sota ... tot i que el motor és una delicia ... i més que suficient per la majoria dels mortals. ;) ... com bé dius esperem a les dades de parell i potència. :roll:[/quote]

Jesus, estem parlant d'un motor de 4 cilindres contra motors de sols 2 cilindres, prefereixo 4 xinos treballant que sols 2.
:roll: :roll: :roll:

Xavmar
Presentats

Entrada Autor: Xavmar » dt. nov. 02, 2010 5:03 pm

Una altre afoto.

Imatge

El dipósit sembla el d'una GS 1200
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 02, 2010 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. nov. 02, 2010 5:03 pm

[quote user="xavmar" post="144495"][quote user="Jesus GS" post="144491"][quote user="xavmar" post="144490"][quote user="Jesus GS" post="144489"]Realment Honda s'ha cenyit el cinturó ... ja que no s'ha gastat gaires cales en I+D ... les motos les veig potables ( però jo no me compraría ni una ni l'altre .. tot i que crec que poden tenir mercat entre les motos de mitjana cilindrada polivalents ) i el punt més a favor és que el motor està més que provat ... però realment m'han defraudat una mica. :cool:[/quote]

Mitja cilindrada?

Xavmar, lo de mitjana cilindrada bé per que no crec que pugui fer ombra a les maxitrails actuals : Varadero, ST, GS1200, Multiestrada ... jo crec que estan un esgraó per sota ... tot i que el motor és una delicia ... i més que suficient per la majoria dels mortals. ;) ... com bé dius esperem a les dades de parell i potència. :roll:[/quote]

Jesus, estem parlant d'un motor de 4 cilindres contra motors de sols 2 cilindres, prefereixo 4 xinos treballant que sols 2.
:roll: :roll: :roll:[/quote]

Esperat que la trail no porti el 1200cc ... si mes no el cardan ho és... pel que fa al número de cilindres per anar de passeig o fer tutisme prefereixo els bi, encara que per anar pe rfeina res millor que un tetra. :twisted:
Gas a la burra!!!

Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Jordivfr » dt. nov. 02, 2010 5:07 pm

Les especificacions ja surten a la web d'Honda:

http://www.honda-montesa.es/modelos/201 ... php?num=14

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. nov. 02, 2010 5:20 pm

[quote user="Jordivfr" post="144499"]Les especificacions ja surten a la web d'Honda:

http://www.honda-montesa.es/modelos/201 ... php?num=14[/quote]

La CROSSRUNNER té uns 100CV i pesa 240 Kg ... no està malament ... les especificacions de la trail CROSTROURER estan en blanc :shock:
Gas a la burra!!!

Xavmar
Presentats

Entrada Autor: Xavmar » dt. nov. 02, 2010 5:26 pm

[quote user="Jesus GS" post="144501"][quote user="Jordivfr" post="144499"]Les especificacions ja surten a la web d'Honda:

http://www.honda-montesa.es/modelos/201 ... php?num=14[/quote]

La CROSSRUNNER té uns 100CV i pesa 240 Kg ... no està malament ... les especificacions de la trail CROSTROURER estan en blanc :shock:[/quote]

Honda sempre serà Honda.

Encara me'n recordo

Respon

Torna a “General”