Lipdub Catalanista
Moderador: Airald
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Lipdub Catalanista
Si senyor, una foto guapíssima.
Kpeps, ja pots anr comprant carn, ja som tres.
Salut!
Kpeps, ja pots anr comprant carn, ja som tres.
Salut!
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Dons un altre, pero que jala per 5
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
eeeeeehhhhhhhh !!!!!!!!! que el camping no es meu :tremolant :tremolant que jo nomes hi tinc llogada una parceleta i la barbacoa es d'aquelles rodonetes :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 si paseu nomes ho teniu que dir ;) ;) ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="145005"]eeeeeehhhhhhhh !!!!!!!!! que el camping no es meu :tremolant :tremolant que jo nomes hi tinc llogada una parceleta i la barbacoa es d'aquelles rodonetes :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 si paseu nomes ho teniu que dir ;) ;) ;)[/quote]
Ja deia jo :oops: :oops: i aixó que ja estava buscant benzineres per fer el punt de trobada :b9 :b9 :b9 :b9
Ja deia jo :oops: :oops: i aixó que ja estava buscant benzineres per fer el punt de trobada :b9 :b9 :b9 :b9
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
On dius que hem d'anar a fer una barbacoa? :D :D si és dissabte, mi apunto...el diumenge m'agradaria anar a Cervera, però si l'oferta és bona......mai se sap.....
- Santos
- Presentats
Boooaaaa... entre tots, veins fora i parcela mes gran :razz: ¿On esta el problema? :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
aquesta setmana no hi pujem divendres o sigui que dissabte segur que no,ara diumenge no ho se,per aixo no dic pas res,no es que sigui un desparaulat :oops: :oops: ;) ;)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Què N'aprenguin!
M'encanta que un fil que ha començat com a "polític" :mrgreen: acabi essent una costellada de "coleguis"....
Què n'aprenguin!
Què n'aprenguin!
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Pasqual" post="145019"]On dius que hem d'anar a fer una barbacoa? :D :D si és dissabte, mi apunto...el diumenge m'agradaria anar a Cervera, però si l'oferta és bona......mai se sap.....[/quote]
Ens veiem diumenge? Jo dissabte tarda ja hi seré
Ens veiem diumenge? Jo dissabte tarda ja hi seré
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: Què N'aprenguin!
[quote user="Pasqual" post="145083"]M'encanta que un fil que ha començat com a "polític" :mrgreen: acabi essent una costellada de "coleguis"....
Què n'aprenguin![/quote]
Si, aixó: una costellada..
Què n'aprenguin![/quote]
Si, aixó: una costellada..
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Santos
- Presentats
Pasqual, tas nominao por tener memoria, ale :razz:
Kpeps, mucho bla bla bla y poco ñam ñam ñam y menos glu glu glu :mrgreen:
Dons ja me he buscat un plan per disabte i diumentge, a traballar :enfadat :enfaduu :enfaduu :enfadat
Kpeps, mucho bla bla bla y poco ñam ñam ñam y menos glu glu glu :mrgreen:
Dons ja me he buscat un plan per disabte i diumentge, a traballar :enfadat :enfaduu :enfaduu :enfadat
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 05, 2010 9:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
Sento tallar el rotllo costellada però com a citat hi he de dir la meva.
He estat en molts fòrums, alguns exclusivament de política i alguns de motos. Entenc la preocupació dels administradors pel bon rotllo i diu molt de la bona voluntat de tenir un web útil i centrat en les motos però jo no m'hi escalfaria el cap.
No crec que la solució sigui censurar res. En canvi sí que és normal demanar bones maneres i respecte entre els usuaris. Quan això es trenca, a tots els fòrums, els usuaris són bannejats i no poden entrar-hi més. I punto pelota, que diria aquell. La decisió de bannejar sempre serà polèmica i a alguns els hi agrada i a altres no però per això sou els admins, us heu de mullar, agradi o no.
I no us hi escalfeu el cap que els bannejats creen un altre compte i avall que fa baixada. Els admins estan per administrar, no per posar pau.
Dir també que pel temps que porto aquí no veig problemes de cap tipus, ni gent conflictiva ni res de res.
I ho dic també perquè l'any que ve tornarem a fer la sortida de l'11S (on CAP dels admins hi va participar) i m'agradaria penjar-la aquí sense sentir-me cohibit de cap de les maneres.
He estat en molts fòrums, alguns exclusivament de política i alguns de motos. Entenc la preocupació dels administradors pel bon rotllo i diu molt de la bona voluntat de tenir un web útil i centrat en les motos però jo no m'hi escalfaria el cap.
No crec que la solució sigui censurar res. En canvi sí que és normal demanar bones maneres i respecte entre els usuaris. Quan això es trenca, a tots els fòrums, els usuaris són bannejats i no poden entrar-hi més. I punto pelota, que diria aquell. La decisió de bannejar sempre serà polèmica i a alguns els hi agrada i a altres no però per això sou els admins, us heu de mullar, agradi o no.
I no us hi escalfeu el cap que els bannejats creen un altre compte i avall que fa baixada. Els admins estan per administrar, no per posar pau.
Dir també que pel temps que porto aquí no veig problemes de cap tipus, ni gent conflictiva ni res de res.
I ho dic també perquè l'any que ve tornarem a fer la sortida de l'11S (on CAP dels admins hi va participar) i m'agradaria penjar-la aquí sense sentir-me cohibit de cap de les maneres.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Indi" post="145689"] Els admins estan per administrar, no per posar pau.
[/quote]
Que fàcil que ho veus, noi......molt fàcil. :roll:
[/quote]
Que fàcil que ho veus, noi......molt fàcil. :roll:

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Kpeps, a casa som quatre. Ens encanten les costellades :lol: :lol: :lol:
- Santos
- Presentats
I si enlloc de costellada es fa una sardinada? Ho dic perque com diu que la parceleta es petita, aixins amb el tufillo igual els veins s'en van i podem ser mes colla.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Santos" post="145742"]I si enlloc de costellada es fa una sardinada? Ho dic perque com diu que la parceleta es petita, aixins amb el tufillo igual els veins s'en van i podem ser mes colla.[/quote]
O s'apunten a la festa...
O s'apunten a la festa...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A mi tant em fá, costellada o sardinada,pero POSSEM FIL A L´AGULLA!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Storm" post="145716"]Kpeps, a casa som quatre. Ens encanten les costellades :lol: :lol: :lol:[/quote]
aixi esteu com a casa,doncs ja som 8. ;) ;)
[quote user="Alucinamaripili" post="145744"][quote user="Santos" post="145742"]I si enlloc de costellada es fa una sardinada? Ho dic perque com diu que la parceleta es petita, aixins amb el tufillo igual els veins s'en van i podem ser mes colla.[/quote]
O s'apunten a la festa...[/quote]
si,sardinada,lo que voleu es que em facin a fora :tremolant :tremolant d'apuntarse a la festa,nose nose,costellada millor,pero Alucina el Rioja no el gastis tot amb en Pasqual :mrgreen: :mrgreen:
[quote user="STELVIO 00" post="145755"]A mi tant em fá, costellada o sardinada,pero POSSEM FIL A L´AGULLA!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
a veure a veure que esteu ben alimentats,pero ja veig que tots tenim ganas de rosegar :b9 :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv :cerv :cerv
aixi esteu com a casa,doncs ja som 8. ;) ;)
[quote user="Alucinamaripili" post="145744"][quote user="Santos" post="145742"]I si enlloc de costellada es fa una sardinada? Ho dic perque com diu que la parceleta es petita, aixins amb el tufillo igual els veins s'en van i podem ser mes colla.[/quote]
O s'apunten a la festa...[/quote]
si,sardinada,lo que voleu es que em facin a fora :tremolant :tremolant d'apuntarse a la festa,nose nose,costellada millor,pero Alucina el Rioja no el gastis tot amb en Pasqual :mrgreen: :mrgreen:
[quote user="STELVIO 00" post="145755"]A mi tant em fá, costellada o sardinada,pero POSSEM FIL A L´AGULLA!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
a veure a veure que esteu ben alimentats,pero ja veig que tots tenim ganas de rosegar :b9 :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv :cerv :cerv
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 10, 2010 11:21 am, en total s’ha editat 4 vegades.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ja ho diuen ja que hi ha molta fam pel món :twisted:
La que t'estan liant Pep, ves alerta a veure si et faran fora del camping ;)
La que t'estan liant Pep, ves alerta a veure si et faran fora del camping ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Eps!!! Que si es tracta de "jalar" jo tambe m'apunto. :mrgreen: :mrgreen:
Ara bé, tal i com va començar el post i per posar-hi cullerada, es podria fer una enquesta per preguntar el menú de brasa.
Que preferim una bona butifarra catalana o bé una salsitxeta madrilenya??? :lol: :lol: :razz:
P.D. Es una broma eh!!! Que ningú s'ho agafi malament !!!
Ara bé, tal i com va començar el post i per posar-hi cullerada, es podria fer una enquesta per preguntar el menú de brasa.
Que preferim una bona butifarra catalana o bé una salsitxeta madrilenya??? :lol: :lol: :razz:
P.D. Es una broma eh!!! Que ningú s'ho agafi malament !!!
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 10, 2010 1:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.