Nanof ha escrit:Bona nit Companys,
JA VE EL BON TEMPSSSSSSS NENS!!!
Salut i bona nit.
Ho sento, pero amb el bon temps apareixen los capullos com aquet del accident.
Que sortim a fer un tomet i ens le espatllen amb la seva estupideça.
Me estimo mes els dies que em sortit amb boira, o que fa fret (Tamarite).
I que els capullos com aquet es queden a casa seva.
Montse, desitjarte que lo de la cama no sigui res i que et recuperis del susto, i continuis compartint amb el RANDY i tots nosaltres les estones de moto tan maques que solem passar.
Anims a tots dos.
Es cert, (tambe ho ha sentit el "MAÑO") , que aquest impresentable deia que no podia portar moto, per que: "se li creuaben els cables" ,i que ja havia estampat un altre de moto.
Lo mes trist es que no aprenen la gent com ell , i que de aqui a cuatre dies estarà damunt de una moto , amb el consecuent perill per a tots.
Per finalitzar dir que es veritat tambè, que a la colla de aquest impresentable em pogut veure actituds molt lloables:
En tot moment, nomès em vist actituds de rebuig per lo que havia fet el seu company .
I ,un de ells li ha dit als mossos només arribar els mateixos, que tota la culpa ere del seu company ,que havia imbait el carril contrari.
RANDY I MONTSE ,anims . :!:
P.D:Si alguna vegada me ha de passar algo,(esperem que no),(toco fusta)espero estar envoltat de companys com els que estaben avui donanvos el seu recolçament. :!:
UN BRINDIS PEL RANDY I LA MONTSE, I PER LA GENT DE MOTOTURISME.
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
AHH: i de hostia virtual cap ni una: ES MEREIXIA UN PARELL DE HOSTIES DE LES DE VERITAT!!!! :patada :box :patada :box :Disparant