Barcelona Harleys Days 2011 (Del 8 Al 10 Juliol 2011)
Moderador: Airald
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Barcelona Harleys Days 2011 (Del 8 Al 10 Juliol 2011)
Per anar fen agenda per l'any vinent... no oblideu que El Barcelona Harley Days, el major esdeveniment urbà de Harley-Davidson Europa, gratuit i obert a tots els publics, s'instaura a la ciutat Condal, com la gran cita anual...
Aixi que el proper any que us sembla si ens apropem amb una Harley Limousina com aquesta... ? ;)
[youtube]WXX8nvLVk1U[/youtube]
Aixi que el proper any que us sembla si ens apropem amb una Harley Limousina com aquesta... ? ;)
[youtube]WXX8nvLVk1U[/youtube]

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Barcelona Harleys Days 2011 (Del 8 Al 10 Juliol 2011)
Carme , ets una psicopata de les Harleys :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Amb carinyo :kiss
Pero i el carnet? Que pasa amb el carnet? :enfaduu :enfaduu
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Joé, per fer les costes de Garraf ha d'anar de conya :eyes
Osti, espero no perde-m'ho l'any que ve....gràcies pel recordatori
Osti, espero no perde-m'ho l'any que ve....gràcies pel recordatori
- Edelweiss
- Presentats
Molt bo Xavier "PSICOPATA DE LES HARLEYS" :b9 :b9 :b9 Doncs demà trucare a veure si em donen hora per demà a la tarda i fer una pràctica (tan sols puc anar els divendres i el passat no vaig puger anar :enfadat ).Carme , ets una psicopata de les Harleys :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
El que m'agradaria seria poguer llogar una moto amb marxes de 125 cc (que amb el cotxe la puc portar) i axi quan puji a les practiques anar mes avançada i puguer aviat tenir l'A2 ;) :kiss

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
CARME, parlan de carnets, aquesta moto harley, es com un bùs turistic, qui sap si sha de tenir el de clase D, per conduirla, no ser no ser
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Per cert Carme, et vaig estar mirant el tema de llogar una 125cc amb marxes per poguer fer pràctiques pel teu compte, però no hi ha hagut co..ns de trobar res, em sap greu. :oops:
Una altra opció és que coneguis algú que tingui una 125cc de marxes i te la pugui deixar, jo no sé de ningú...
En fi, seguiré mirant per si de cas trobo alguna cosa, ok.
:kiss i ànims pel carnet, ja sé que és una mica "rotllo" però llavors, un cop el tens tot és disfrute :eyes
Una altra opció és que coneguis algú que tingui una 125cc de marxes i te la pugui deixar, jo no sé de ningú...
:kiss i ànims pel carnet, ja sé que és una mica "rotllo" però llavors, un cop el tens tot és disfrute :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Edelweiss
- Presentats
Siiiiiiiiiiii je,je i una vegada superades les costes un aperitiu al Port d'Aiguadolç seria perfecte... ;)Osti, espero no perde-m'ho l'any que ve....gràcies pel recordatoriJoé, per fer les costes de Garraf ha d'anar de conya :eyes

- Edelweiss
- Presentats
Si es com un bus turístic :razz: i fins i tot no aniria malament per les motoescoles (tots darrera del "profe" sincronitzats i prenen nota de les instruccions :mestre :b9 ).CARME, parlan de carnets, aquesta moto harley, es com un bùs turistic, qui sap si sha de tenir el de clase D, per conduirla, no ser no ser
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 07, 2010 5:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Edelweiss
- Presentats
Moltes Gracies ! :kiss jo tampoc trobo res... :enfadatUna altra opció és que coneguis algú que tingui una 125cc de marxes i te la pugui deixar, jo no sé de ningú...Per cert Carme, et vaig estar mirant el tema de llogar una 125cc amb marxes per poguer fer pràctiques pel teu compte, però no hi ha hagut co..ns de trobar res, em sap greu. :oops:
El divendres vaig pujar a fer un altre classe de pràctiques (aquet es el circuit on les faig i on es fa l'examen), ja se que sembla facil, sobre tot per vosaltres que teniu experiència, però com et dic, si pugués llogar una de 125 cc, al menys faria probes per compte meva... ja que 3/4 d'hora passen de seguida i a sobre amb la feina no mes puc pujar els divendres, o sigui que aquet pas ja veure quan el tinc... :oops:
Pero il.lussiò i ganes no em falten o sigui que espero aviat aconseguir-lo ! ;)
[youtube]17jbgLnY8a0&feature=mfu_in_order&list=UL[/youtube]
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 07, 2010 12:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Carme, gracies per penjar la data en tanta antel.lació.
I.... el carnet teu ????? :eyes :eyes :eyes :eyes veig que ningú t´ho ha preguntat per aqui......
com que aquest personal no es gens tafaner...... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I.... el carnet teu ????? :eyes :eyes :eyes :eyes veig que ningú t´ho ha preguntat per aqui......
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
EdelWeis.
Igual en alguna poblacio turistica de la costa pots trobar lloguers de motos.
A Salou a l´estiu lloguen scooters de 50 i 125, i alguna 125 amb marxes tambe.
De lloguer nomes m´he trobat aixo :(
lloguer moto 125 a cornella,
També he vist aquesta web que hi ha unes empreses de lloguer a BCN http://barcelonamoto.com/alquiler-de-motos-barcelona/
Pero si no tambe tens la opcio de comprar-te una 125 economica de marxes i despres la vens, amb la compra/venta de segona ma no hi perdras gaire (si no gens)
Honda CG125 per 600€
Daelim Custom 125, per 600€
També he vist aquesta web que hi ha unes empreses de lloguer a BCN http://barcelonamoto.com/alquiler-de-motos-barcelona/
Pero si no tambe tens la opcio de comprar-te una 125 economica de marxes i despres la vens, amb la compra/venta de segona ma no hi perdras gaire (si no gens)
Honda CG125 per 600€
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="145218"]Carme, gracies per penjar la data en tanta antel.lació.
com que aquest personal no es gens tafaner...... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Eva ,veig que tiras amb bala :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Pero t´estimo igual :kiss
- Edelweiss
- Presentats
Moltes gràcies Steelman per l'informaciò...! ;) he visitat la web de motos Cornellà, pero veig que son Scooters:EdelWeis.
Honda CG125 per 600€
"
ALQUILER MOTO 125 CC DESDE 8 € DIARIOSSE OFRECE MOTO LINAHI-YAMAHA 125 (Scooter) EN ALQUILER POR 8 € DIAROS. PACK MENSUAL POR 150 €. OPCION DE COMPRA INCLUIDA.Motos en Cornellà de Llobregat - Barcelona | hace un año "
L'informaciò de les empreses de lloguer a Bcn, el que faré es buscar els seus telefons i trucar a veure que em diuen...(la de Cooltra Motos, vaig pasar i no mes son Scooters)
Alquiler de motos Barcelona
VANGUARD: Alquiler de motos
Viladomat, 297 – 08029 BARCELONA
DAVID RENT S.L.: Alquiler de motociletas
Av. Tarragona, 49-51 – 08380 MALGRAT DE MAR (BARCELONA)
COOLTRA MOTOS, S.L.: Alquiler de motos
Pg. Joan de Borbó Comte de Barcelona, 80 – 08039 BARCELONA
BCNSCOOTER RENT VEHICLE S.L.: Alquiler de motos
Pamplona, 47 – 08005 BARCELONA
Intentare tambe donar un cop d'ull a les web's de Salou, si ha sort, aniria be... (tinc familia a Segur de Calafell i desde allà algu cap de setmana que altre, seria perfecte per aproparme).
Però si no hi ha sort, penso que tambe es bona ideia lo de fer-me amb una com la Honda que has trobat, o per exemple el mateix model amb la que jo faig les pràctiques (Yamaha YBR, pero en comptes de 250 cc, doncs 125 cc), he vist a l'enllaç de la web que dius (Montos.net), aquesta...
http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/ ... 648630.htm
A veure si trobo algo i avanço d'una vegada.... :form :roll:
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 07, 2010 7:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Edelweiss
- Presentats
Eva... Xavier...! de moment aprofiteu les sortides sense l'Edelweiss "de pilot" :mrgreen: :b9 :b9 :b9 ,Carme, gracies per penjar la data en tanta antel.lació.
Quan finalment tingui l'A2, el que faré serà obrir un fil de sortideta "Xino-Xano",
I si teniu força paciència i voleu patir anan al ritme d'una inexperta, a veure si teniu el valor d'apuntar-vos.. :b9 (doncs el que em sap greu es quan arribi el moment, el no poguer anar al vostre ritme). :kiss :kiss

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Edelweiss" post="145258"]
Eva... Xavier...! de moment aprofiteu les sortides sense l'Edelweiss "de pilot" :mrgreen: :b9 :b9 :b9 ,
Quan finalment tingui l'A2, el que faré serà obrir un fil de sortideta "Xino-Xano",
I si teniu força paciència i voleu patir anan al ritme d'una inexperta, a veure si teniu el valor d'apuntar-vos.. :b9 (doncs el que em sap greu es quan arribi el moment, el no poguer anar al vostre ritme). :kiss :kiss[/quote]
Carme ,tú treu el carnet ,que despres ja t´escoltarem,al ritme que vulguis, com si fossim majorettes :jump :jump :jump :jump
Eva... Xavier...! de moment aprofiteu les sortides sense l'Edelweiss "de pilot" :mrgreen: :b9 :b9 :b9 ,
I si teniu força paciència i voleu patir anan al ritme d'una inexperta, a veure si teniu el valor d'apuntar-vos.. :b9 (doncs el que em sap greu es quan arribi el moment, el no poguer anar al vostre ritme). :kiss :kiss[/quote]
Carme ,tú treu el carnet ,que despres ja t´escoltarem,al ritme que vulguis, com si fossim majorettes :jump :jump :jump :jump
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="145267"][quote user="Edelweiss" post="145258"]
Carme ,tú treu el carnet ,que despres ja t´escoltarem,al ritme que vulguis, com si fossim majorettes :jump :jump :jump :jump[/quote]
Això mateix anava a dir jo. :D Pel ritme no et preocupis, tothom porta el que vol o pot, i no obliguem a forçar a ningú. Si ens hem d'esperar 10' en una parada per reagrupar-nos, ens hi esperem. Això si, no vulguis fer la teva primera sortida en moto en una sortida mensual. :roll:
Vinga, va, si pots treure't el carnet abans de Nadal per Reis pots fer-te un bon regalet. ;)
Carme ,tú treu el carnet ,que despres ja t´escoltarem,al ritme que vulguis, com si fossim majorettes :jump :jump :jump :jump[/quote]
Això mateix anava a dir jo. :D Pel ritme no et preocupis, tothom porta el que vol o pot, i no obliguem a forçar a ningú. Si ens hem d'esperar 10' en una parada per reagrupar-nos, ens hi esperem. Això si, no vulguis fer la teva primera sortida en moto en una sortida mensual. :roll:
Vinga, va, si pots treure't el carnet abans de Nadal per Reis pots fer-te un bon regalet. ;)

- Edelweiss
- Presentats
Moltes gràcies macos, no podria anar millor escoltada...! :lol:
I si teniu força paciència i voleu patir anan al ritme d'una inexperta, a veure si teniu el valor d'apuntar-vos.. :b9 (doncs el que em sap greu es quan arribi el moment, el no poguer anar al vostre ritme). :kiss :kissAixò mateix anava a dir jo. :D Pel ritme no et preocupis, tothom porta el que vol o pot, i no obliguem a forçar a ningú. Si ens hem d'esperar 10' en una parada per reagrupar-nos, ens hi esperem. Això si, no vulguis fer la teva primera sortida en moto en una sortida mensual. :roll:Carme ,tú treu el carnet ,que despres ja t´escoltarem,al ritme que vulguis, com si fossim majorettes :jump :jump :jump :jump
Intentare trobar temps abans de Nadal per fer força deures :form i a veure si els Reis em donen una sorpresa... (ben pensat, el que farè es anar preparan la carta als Reis i si tinc el carnet, l'envio la carta per mail i aixì l'hi arriba Urgent...!)

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Tot és proposar-s'ho, Carme. Si hi estàs ben decidida el tindràs.
I per les sortides........................ proposa un bon restaurant i el ritme serà el menys important (rodolí). ;)
I per les sortides........................ proposa un bon restaurant i el ritme serà el menys important (rodolí). ;)
- Edelweiss
- Presentats
Doncs per això no us amoineu... que ja possare en marxa propostes de restaurants llaminers perque el ritme de la ruta sigui compensatTot és proposar-s'ho, Carme. Si hi estàs ben decidida el tindràs.
. ;)I per les sortides........................ proposa un bon restaurant i el ritme serà el menys important (rodolí)
Apa "Alucina" que ja tenim el Nadal a prop.... (si tens "endoll" amb el Papa Noël, et dono també a tu la meva carta), a veure si abans de l'any vinent podem gaudir de ruta, moto i taula tots plegats... I sobre tot fer un brindis dien com tu dius BOOON NADAAAAL... ;)

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="STELVIO 00" post="145230"][quote user="Mareta" post="145218"]Carme, gracies per penjar la data en tanta antel.lació.
Pero t´estimo igual :kiss[/quote]
Uffffffffffffff menys mal !!!!!!!! ;)
Pero t´estimo igual :kiss[/quote]
Uffffffffffffff menys mal !!!!!!!! ;)