En Kpeps fará la barbacoa..................
la Dolors fará pastisset.................
i la Virginia..........mmmm....... :tremolant :tremolant :tremolant
bé , "pasapalabra".
[quote user=""]Que pasa amb els de GIRONA no s´apuntat gairebé ningu????[/quote]
Eyyyyyy i jo!!!!! (Soc el gairabe ningu, quin luxe ...... :b9 )
Encare no tinc clar quan sortire ..... em sembla que demà ja començare a tirar, poder esmorzar amb tranquilitat!!!! :b9 :b9
En Kpeps fará la barbacoa..................
la Dolors fará pastisset.................
i la Virginia..........mmmm....... :tremolant :tremolant :tremolant
bé , "pasapalabra".
Ahi, ahi, molt ben dit Mareta. Tot i no ser massa de Girona i província (suposaran bastants quilòmetres per a nosaltres), segur que valdrà la pena aquesta sortida, i intentarem representar amb dignitat als que no puguin anar, jeje. Fins diumenge, un gran salutació, per a tots, i totes.
Tranquil Randy,estic (al menys jo :D ) :D tramitant la sortida. :discussio
Espero que dintre de poc,podré dir la resposta :roll: :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap. Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
ara que em començaba a animar , pero ne es impossible anar-hi, ja que estic de guardia a la feina i evidentment es molt juny en cas de que em troquin.
Que os vagi be la sortida.
vssssssssssssssssssssss.
Que disfruteu molt,nosaltres no podrem venir,estem amb preparatius(logistics)per marxar de vacances cap a Turquia.
Salut per tots/tes.
Vini & Tensi :D :D
[quote user="Vini" post="145357"]Que disfruteu molt,nosaltres no podrem venir,estem amb preparatius(logistics)per marxar de vacances cap a Turquia.
[/quote]
[quote user="Geroni" post="145283"]Tranquil Randy,estic (al menys jo :D ) :D tramitant la sortida. :discussio
Espero que dintre de poc,podré dir la resposta :roll: :roll:[/quote]
Jesús i Joan!! :enfaduu No podeu faltar!!!
Ja que després d'un any donant la tabarra :mrgreen: de que em canvies el tub d'escapament, el diumenge es va fer realitat el que tant demanàveu a crits a cada sortida.
:eyes Així que el diumenge us vull veure als dos al Delta, NO FALTEU!! ;)