Truc Punyetero...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Truc Punyetero...

Entrada Autor: Monxu » dl. nov. 08, 2010 4:52 pm

Avui tot passant per l'eix a l'altura del trencant d'avinyó,he vist un seat leon negre amb els 4 intermitents posats, me l'he trobat de cara i tot i ser negre m'he adonat del "regalet" que duia al frontal o sigui que si veieu un cotxe a la cuneta amb els intermitents ja sabeu... feu bondat, m'havien parlat de que pels voltants de Madrid ja ho feien tot i que jo per aquí encara no n'havia vist cap.... :|

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Truc Punyetero...

Entrada Autor: Xavier » dl. nov. 08, 2010 5:40 pm

Oído cocina !

Gràcies per la informació Monxu, estaré al cas !

Salut.

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dl. nov. 08, 2010 5:54 pm

gràcies x la info!

Santidearbe
Presentats
Entrades: 4
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:51 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Santidearbe » dl. nov. 08, 2010 6:50 pm

Dons aquesta tarda estava a Sant Vicenç de Castellet a l'alçada del camp de golf, menys mal que avui anava amb la llauna. Compte

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. nov. 08, 2010 7:29 pm

Gràcies, Monxu. Haurem d'estar al cas

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 08, 2010 10:49 pm

a mi va estar a punt d'enganxar-me un dia a Sant Fruitos,a la recta de la crtra Manresa a Berga ,era parat d'avant de la Mercedes,radera d 'una pilona d'aquelles verdes hi ha un disc de 60 no corria ni molt menys pero a 80 segur que anava (be que no anava com tocava),va amunt i avall per aquesta zona,sempre en llocs molt cabr....s,a Castellgali tambe es posa on hi ha disc de 50,companys s'ha d'anar amb cautela,que a part d'el ''negret'' com s'el coneix per aqui,hi han molts cotxes i molt despistat que no et veu.merçi per l'informacio.
Imatge

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dj. nov. 11, 2010 1:14 am

Gràcies per la informació, ja que tot sovint algún que altre diumenge estic per la zona, a partir d'ara farem ulls grossos... :eyes
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. nov. 11, 2010 8:56 am

Sempre mirant "per la nostra seguretat"

Que trist :crys

Merci per l'avós, estarem al cas ;)

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. nov. 11, 2010 9:18 am

Doncs aneu molt al tanto perquè ara utilitzen un nou mètode per dissimular. Es posen al voral i hi posen a la finestra del darrera un parasol d'aquells que van amb ventoses i porten dibuixos infantils. Així, quan t'hi acostes, el primer que veus es un dibuix de la Hello Kitty o del Disney, i automàticament descartes que sigui un vehicle radar.

Jo ja els he vist diverses vegades a la C-58 al seu accés des de Sabadell direcció Manresa. Ja els faré una fotografia i la penjaré.
Potser fins i tot algun dia pararé, posaré els quatre intermitents, l'armilla reflectant i aniré a preguntar-els-hi si el parasol està homologat.

Perquè l'administració es tan inútil alhora de donar servei i tan intel·ligent quan vol fer caixa??? N'estic fins els "güivel's".

Jordi "Prony"

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 12, 2010 7:32 pm

ja fa dies que m'hi vaig fixan,el tema esta en que es curios anar veient el Leon negre ara per aqui ara per alla,fa uns quants dies que a la crtra de Manresa a Berga a l'alçada de Sant Fruitos es posen en control al desviament del cementiri,parant a tothom que va parlant per el movil (cosa que trobo be,aixo no ho dubteu) pero es clar tothom de la zona buscant el refotut cotxe negre,perque quan et paren et diuen que t'ha vist un company-a que esta camuflat,avui l'hem localitzat,el camuflat,tambe amb els 4 intermitents posats en l'altre direccio una mica mes endevant,amb un Peugeot de color vermell del any de la Maricastanya o sigui que no nomes hi ha el NEGRE.
Imatge

Respon

Torna a “General”