Accident
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bones a tothom.
Aquesta nit no hem pogut dormir gens. Ens feia mal tot. Bé, ara (dilluns matí) també. Com si ens hagués passat una apisonadora per sobre. Hem agafat la baixa.
No ens aguantem drets, però tot i això hem anat a l'ambulatori a demanar hora pel traumatòleg, i ens hem quedat de pedra quan ens han dit que la Seguridad Social NO es fa càrrec dels accidents de moto!!!!! Flipem en colors!!!! M'acaba de trucar el James_Bond (mercès, noi), doncs la Montse te seguro privat a la companyia on treballa ell i ens ha donat informació. Ara acabo de trucar a la meva companyia d'assegurances buscant informació.
Finalitzo dient que estem molt tocats moralment i fisicament a dia d'avui. I vosaltres no en teniu culpa, clar, però les circunstàncies son aquestes. El mal més gran que tinc ara mateix al cor és que la Montse m'ha dit que NO pensa tornar a pujar en moto.
I això m'està fent molt de mal.
Perdoneu-me.
Aquesta nit no hem pogut dormir gens. Ens feia mal tot. Bé, ara (dilluns matí) també. Com si ens hagués passat una apisonadora per sobre. Hem agafat la baixa.
No ens aguantem drets, però tot i això hem anat a l'ambulatori a demanar hora pel traumatòleg, i ens hem quedat de pedra quan ens han dit que la Seguridad Social NO es fa càrrec dels accidents de moto!!!!! Flipem en colors!!!! M'acaba de trucar el James_Bond (mercès, noi), doncs la Montse te seguro privat a la companyia on treballa ell i ens ha donat informació. Ara acabo de trucar a la meva companyia d'assegurances buscant informació.
Finalitzo dient que estem molt tocats moralment i fisicament a dia d'avui. I vosaltres no en teniu culpa, clar, però les circunstàncies son aquestes. El mal més gran que tinc ara mateix al cor és que la Montse m'ha dit que NO pensa tornar a pujar en moto.
Perdoneu-me.

- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Ànim Randy, està tot molt recent i és comprensible que a la MontseRandy-650 ha escrit:Bones a tothom.
Perdoneu-me.
li costi molt ara mateix pensar que tornarà anar amb moto...
El temps os anirà guarint les ferides físiques i les emocionals també...
I ens tens a tots aquí per animar-vos... :!: :!: :!:
I per favor no et disculpis per res, tu no tens cap culpa :!:
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
Hola a tots!
Bueno, vaig prometre que os escriuria, i així ho faig. Vaig voler deixar un missatge tot just arribar a casa, però com encara no hi havia res referent a l'accident, doncs vaig decidir esperar-me, per no preocupar a la gent.
Bueno, jo sóc la Laia. Porto una Hornet 600, i surto en una de les fotos q heu penjat...
Estic vestida amb un mono Dainese vermell, blanc i negre. Alguns us recordareu de mi, o això espero!!
A veure, jo anava amb l'altre grupet. I no us mentiré.... MAI havia sortit amb aquesta colla. Em vaig apuntar pensant q els q organitzaven la sortida eren uns amics, i resulta q no hi havia cap conegut. :? Erem un grup força gran. Davant anaven els descerebrats, jo anava soleta al mig, i al darrere venien els q van més de passeig.
Respecte el subnormal q la va liar.... A mi ja em va fer una putadeta durant jus abans de l'accident, i vaig pensar en comentarli en quant paréssim, però no hi vaig ser a temps. A mi també em va dir el tiu q quan es posa el casc, es com si tornés a tenir 20 anys....En fi, sense comentaris...
Em sap molt greu el q va passar. N'hi ha q conduïen com a bojos, però els q anavem enrere, anavem molt tranquilets.
Randy i Montse, espero q us recupereu ben aviat, i m'alegro de que tot hagi quedat en un ensurt.
PD: Monste i Jordi, ja he rebut el vostre missatge!! El capullo de l'accident no és de motofan.com, crec q no pertany a cap foro (jo almenys, no l'havia vist mai).
Bueno, vaig prometre que os escriuria, i així ho faig. Vaig voler deixar un missatge tot just arribar a casa, però com encara no hi havia res referent a l'accident, doncs vaig decidir esperar-me, per no preocupar a la gent.
Bueno, jo sóc la Laia. Porto una Hornet 600, i surto en una de les fotos q heu penjat...
A veure, jo anava amb l'altre grupet. I no us mentiré.... MAI havia sortit amb aquesta colla. Em vaig apuntar pensant q els q organitzaven la sortida eren uns amics, i resulta q no hi havia cap conegut. :? Erem un grup força gran. Davant anaven els descerebrats, jo anava soleta al mig, i al darrere venien els q van més de passeig.
Respecte el subnormal q la va liar.... A mi ja em va fer una putadeta durant jus abans de l'accident, i vaig pensar en comentarli en quant paréssim, però no hi vaig ser a temps. A mi també em va dir el tiu q quan es posa el casc, es com si tornés a tenir 20 anys....En fi, sense comentaris...
Em sap molt greu el q va passar. N'hi ha q conduïen com a bojos, però els q anavem enrere, anavem molt tranquilets.
Randy i Montse, espero q us recupereu ben aviat, i m'alegro de que tot hagi quedat en un ensurt.
PD: Monste i Jordi, ja he rebut el vostre missatge!! El capullo de l'accident no és de motofan.com, crec q no pertany a cap foro (jo almenys, no l'havia vist mai).
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Gracies, Laia.
Encara que anaves amb el mono "ràcing", ja vaig veure que tu no "penses" com ells.
Altre dia apunta't a una sortida amb nosaltres, dona, va!!! veuras lo bé que t'ho passaràs!!!! :D Encara que potser jo surti amb cotxe una temporada. :(
Anna....aquesta vegada el cop ha sigut molt fort, encara que no ho semblés. Encara en resona pel cap tots els ferros del meu moto trencant-se, ufffff. I els crits de la Montse no se m'oblidaran mai. Mai.
Jo no vull deixar d'anar amb moto, i menys amb tots volsatres, que os heu portat molt bé. Sempre os estarem molt agraïts, no tenim paraules, la veritat.
Bé, vaig a fer la migdiada. Quin dia, mare meva..... :evil:
Encara que anaves amb el mono "ràcing", ja vaig veure que tu no "penses" com ells.
Altre dia apunta't a una sortida amb nosaltres, dona, va!!! veuras lo bé que t'ho passaràs!!!! :D Encara que potser jo surti amb cotxe una temporada. :(
Anna....aquesta vegada el cop ha sigut molt fort, encara que no ho semblés. Encara en resona pel cap tots els ferros del meu moto trencant-se, ufffff. I els crits de la Montse no se m'oblidaran mai. Mai.
Jo no vull deixar d'anar amb moto, i menys amb tots volsatres, que os heu portat molt bé. Sempre os estarem molt agraïts, no tenim paraules, la veritat.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Steelman ha escrit:Laia , moltes gracies per les teves paraules, de veritat que tots plegats i en especial en Randy i la Montse te les agraim moltissim!!
Vss
Ja vaig explicar que no tothom que hi havia alla era un cremat...
James_Bond ha escrit:Jo no he parlat amb qui ha causat l'accident, pero si he pogut parlar i veure actituds dels seus companys que han estat mes que a l'alçada de les circumstancies i s'han portat molt correctament.
Laia, Benvinguda a Mototurisme.
Saluda a la Sakura (cirerer) de part nostra
I gracies per aixo :
http://www.motofan.com/cgi-bin/yabb2/Ya ... 334406/0#0
V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Gràcies pel teu escrit Laia, ens feia falta a tots plegats.
El que va passar diumenge, dins del ensurt, no va ser res comparat amb el que podia passar.
I crec que es una tasca de tots nosaltres fer veure a aquests tipus d'anormals el compromís que comporta pilotar una moto.... no es pot anar així pel mon. perquè a part del perill que comporten, la seva actitud ens fa molt de mal al nostre col·lectiu.
Repeteixo, MOLTES GRÀCIES
V'ssssssss
El que va passar diumenge, dins del ensurt, no va ser res comparat amb el que podia passar.
I crec que es una tasca de tots nosaltres fer veure a aquests tipus d'anormals el compromís que comporta pilotar una moto.... no es pot anar així pel mon. perquè a part del perill que comporten, la seva actitud ens fa molt de mal al nostre col·lectiu.
Repeteixo, MOLTES GRÀCIES
V'ssssssss
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Fa una estona he parlat amb en Randy i he comentat en (nom de tots) que demani el que necessiti; he pensat que amb la gent que som uns podem ajudar-los amb unes o altres coses.
Merci Laia per les teves paraules, ajuden a recobrar una tranquilitat necessària per tothom
Merci Laia per les teves paraules, ajuden a recobrar una tranquilitat necessària per tothom
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Randy, Montse: Quan es té un accident amb la moto, sembla que s'acabi el mon i així em va pasar el dia que vaig tenir el que em va partir la cama, ara fa dos anys i quatre mesos. Sembla que no hagis de tornar a tocar la moto, que ja abandonis per sempre... la veritat es que aquest sentiment em va durar tres o quatre dies i avans de que em treguessin el guix, ja la tenía amb gomes de carretera (anava amb tacos) i preparada per tornar a sortir.
Just ara fa un any, un desgraciat holandés, que anava begut a migdia, es va empotrar en la popa de la meva nova i flamant Vstrom a la sortida del pont de Torroella de Montgrí, on ara han posat de cap i de nou els guardarails assassins. Resultat: Sinistre total a la moto i jo a l'hospital encara que sense cap ferida. Comprenc molt bé quan dieu que no vos aguanteu drets: segons em va explicar el metge, absorbim tota l'energia del cop. Potser estareu així uns quants dies però no vos preocupeu ja que les ganes d'anar en moto, si tot va bé, no vos les treurá ningú mai.
Montse: t'entenc que diguis aixó, de totes maneres, ja veurás l'evolució que fas i tornarás a agafar confiança en la moto i en la carretera una altre vegada. Tots esperem tornar a rodar amb vosaltres.
Aquesta va per la Laia Hornet: Laia, les teves paraules ens fan tornar a creure amb l'esperit verdader de la companyonia dels que anem amb moto. Gracies, moltes gracies, perque has posat les coses al seu lloc d'una manera sencilla. esperem veure't amb nosaltres.
Randy, Montse: :!: :!: :!:
Just ara fa un any, un desgraciat holandés, que anava begut a migdia, es va empotrar en la popa de la meva nova i flamant Vstrom a la sortida del pont de Torroella de Montgrí, on ara han posat de cap i de nou els guardarails assassins. Resultat: Sinistre total a la moto i jo a l'hospital encara que sense cap ferida. Comprenc molt bé quan dieu que no vos aguanteu drets: segons em va explicar el metge, absorbim tota l'energia del cop. Potser estareu així uns quants dies però no vos preocupeu ja que les ganes d'anar en moto, si tot va bé, no vos les treurá ningú mai.
Montse: t'entenc que diguis aixó, de totes maneres, ja veurás l'evolució que fas i tornarás a agafar confiança en la moto i en la carretera una altre vegada. Tots esperem tornar a rodar amb vosaltres.
Aquesta va per la Laia Hornet: Laia, les teves paraules ens fan tornar a creure amb l'esperit verdader de la companyonia dels que anem amb moto. Gracies, moltes gracies, perque has posat les coses al seu lloc d'una manera sencilla. esperem veure't amb nosaltres.
Randy, Montse: :!: :!: :!:
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Laia, moltes gràcies per els teus comentaris, no m'agrada jutgar a la gent i posar qualificatius a les primeres de camvi, tots alguna vegada o altre hem fet alguna imprudencia, pero al que s'ha d'imposar es el sentit comú, saber que es lo que portes entre mans i pensar en els altres, donç no estem sols a la carretera.
Tots els que estimem anar en moto tenim la responsabilitat de concienciar a aquesta gent que sembla no tinguin enteniment i fer entendre de que si no en saben que vagin a peu, i si volen correr que s'en vagin a un circuit tancat, i ens deixin en pau d'una vegada, n'estic fart de que ens fiquin a tots dins el mateix sac, per les imprudencies d'uns poquets hem paguem les consequencies tots plegats.
Reitero Laia gràcies per la teva aportació i espero podem rodar algun dia plegats.
Salut.
PD: Anims Montse i Randy.
Tots els que estimem anar en moto tenim la responsabilitat de concienciar a aquesta gent que sembla no tinguin enteniment i fer entendre de que si no en saben que vagin a peu, i si volen correr que s'en vagin a un circuit tancat, i ens deixin en pau d'una vegada, n'estic fart de que ens fiquin a tots dins el mateix sac, per les imprudencies d'uns poquets hem paguem les consequencies tots plegats.
Reitero Laia gràcies per la teva aportació i espero podem rodar algun dia plegats.
Salut.
PD: Anims Montse i Randy.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Al final amb tantes trucades segur que no t’hem deixat fer la migdiada tranquil...Randy-650 ha escrit:
No et preocupis Randy, deixa que passi el temps i ja veuràs com mica en mica tot es soluciona... :!: :!: :!:
:!: i Vvvvsss
P.D: Laia, moltes Gràcies per les teves paraules...
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
Bé, suposo que escriure aquí era el mínim que podia fer. Em va sapiguer molt greu el que va passar!!!
La veritat es que em vaig quedar super axafada després de tot, però bueno.
Si que m'encantaria sortir alguna vegada amb vosaltres, perquè em vau semblar un grup maquissim.
I bueno si, vaig amb el mono racing perquè m'agrada molt, jajaja. El meu germà porta una TL1000R (és qui em va ficar en el món de les dues rodes) i els meus pares un Burgman 125 (això ja no és tan racing, però bueno). Ja veieu q el tema motos em ve de família...
Per altra banda....vaig decidir explicar tot això a la gent de motofan perquè som com una família. I encara q molts anem amb motos més "racing", sabem q per còrrer tenim els circuits. Bueno, també ho vaig fer per defogar-me una micona, jejeje.
Vinga, gràcies pel vostre recolzament, una abraçada a tots i molts ànims!! :D
La veritat es que em vaig quedar super axafada després de tot, però bueno.
Si que m'encantaria sortir alguna vegada amb vosaltres, perquè em vau semblar un grup maquissim.
I bueno si, vaig amb el mono racing perquè m'agrada molt, jajaja. El meu germà porta una TL1000R (és qui em va ficar en el món de les dues rodes) i els meus pares un Burgman 125 (això ja no és tan racing, però bueno). Ja veieu q el tema motos em ve de família...
Per altra banda....vaig decidir explicar tot això a la gent de motofan perquè som com una família. I encara q molts anem amb motos més "racing", sabem q per còrrer tenim els circuits. Bueno, també ho vaig fer per defogar-me una micona, jejeje.
Vinga, gràcies pel vostre recolzament, una abraçada a tots i molts ànims!! :D
- Manel
- Presentats
- Entrades: 260
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
- Ubicació: Barçalona
- David
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:35 am
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Culpa tindries de no recordant'en ............ :D :D :D :D :Dcarles ha escrit:Bones!!!
Gràcies Laia per l'escrit, ja et recordo, la noia baixeta amb mono de pell que estaves parlant pels voltants... doncs benvinguda!!
Fins aviat!
V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
hola Randy y Montse espero que los dolores sean leves y que la pata chula dure poco.
laia cracias por el apoyo hemocional,¿ tu eras la que circulaba, en señando los riñones :oops: y que se te escapaban los compañeros :shock: ? pos yo iba detras tuyo. :twisted: :twisted:
pero sobre todo bien venida al foro
laia cracias por el apoyo hemocional,¿ tu eras la que circulaba, en señando los riñones :oops: y que se te escapaban los compañeros :shock: ? pos yo iba detras tuyo. :twisted: :twisted:
pero sobre todo bien venida al foro
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
Moltes gràcies Laia per les teves paraules i pel teu escrit. Ahir en calent vaig generalitzar un colectiu de gent que va en moto, que per sort no tots són iguals i tú ho demostres. Es el que ens pasa a tots que anem en moto que per quatre descerebrats que hi ha en paguem tots la mala fama. Ara que comença el bon temps sincerament fa por agafar la moto per segons quines carreteres, potser el que hauriem de fer ès que quan veiem un grup de moteros baixant a saco, ens hauriem de parar tots i deixar-los pasar, perque mentre pujavem anàvem pensant que de la manera que baixaven els del primer grup, si algú es pasava de frenada se'ns fotria a sobre, i per desgràcia no ens varem equivocar. En fin, són reflexions del dia després.
Vssssssssssssss
P.D. Randy, no vull que et tornis a disculpar de res, tú no vàres tenir la culpa de res. Us va pasar a vosaltres, si, però pensa que podria haber estat qualsevol de nosaltres. Una abraçada ben forta!
Vssssssssssssss
P.D. Randy, no vull que et tornis a disculpar de res, tú no vàres tenir la culpa de res. Us va pasar a vosaltres, si, però pensa que podria haber estat qualsevol de nosaltres. Una abraçada ben forta!