Trompetes D'ultrasons Per Animals.
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Trompetes D'ultrasons Per Animals.
El motiu d'aquest post, es que el dilluns de cami a la feina, de sobte em va sortir un gat del mig del bosc corrent com un esperitat creuent la carretera, per sort meva (per desgracia no tanta per el gat)com que anava carregat perquè tornava de vacances anava en cotxe i no amb la moto com ho solo fer habitualment. El problema, es que ja m'ha passat altres vegades anant amb la moto i no només amb gats, amb teixons, senglars, cabirols i fins i tot algin cérvol mascle, tot i que de moment i fins data de avui ho he pogut salvar.
Dies endarrera vaig veure un cotxe que portava unes "trompetes" petites o cons enganxades a sota els retrovisors, i em va sir que a dins hi portava com unes turbines, que a velocitats superiors a 50km/h emetien uns ultrasons que espantaven els animals. El problema és que era frances i m'hi vaig entendre com vaig poder sense poder-ne treure més informació.
Algú les té o les ha vist mai?
Sabeu si funciona i si és així on trobar-les?
És que he buscat informació per internet i quasibé no n'he trobat, i penso que si realment és lo que em varen dir podria ser un bon aparell per dur a la moto, ja que per la zona on treballo, solen ser molt habituals aquest tipus d'accidents, i també sol ser una zona bastant concorreguda per moltes de les sortides que feu els mototuristes.
A veure si algu em pot ajudar.
Gràcies anticipades!!!!
Dies endarrera vaig veure un cotxe que portava unes "trompetes" petites o cons enganxades a sota els retrovisors, i em va sir que a dins hi portava com unes turbines, que a velocitats superiors a 50km/h emetien uns ultrasons que espantaven els animals. El problema és que era frances i m'hi vaig entendre com vaig poder sense poder-ne treure més informació.
Algú les té o les ha vist mai?
Sabeu si funciona i si és així on trobar-les?
És que he buscat informació per internet i quasibé no n'he trobat, i penso que si realment és lo que em varen dir podria ser un bon aparell per dur a la moto, ja que per la zona on treballo, solen ser molt habituals aquest tipus d'accidents, i també sol ser una zona bastant concorreguda per moltes de les sortides que feu els mototuristes.
A veure si algu em pot ajudar.
Gràcies anticipades!!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Trompetes D'ultrasons Per Animals.
Si busques per el fòrum ho trobaràs.
Fa temps en vàrem fer una compra conjunta. Jo en vaig anar a buscar un quants a Manresa a Norauto, em va sortir mes cara la gasolina que els aparells aquests ja que els seu cost va ser de 1 euro el joc de dos.
Els duia a la Pan €, i diuen que començaven a funcionar a partir dels 40 quilometres per hora.
Les vegades que em vaig trobar tot tipus d'animals els hi passava per el costat i em sembla que el so els hi agradava mes que no els espantava.
Vssssssss
007
Edito : ja ho he trobat :
Enllaç 1
Enllaç 2
Fa temps en vàrem fer una compra conjunta. Jo en vaig anar a buscar un quants a Manresa a Norauto, em va sortir mes cara la gasolina que els aparells aquests ja que els seu cost va ser de 1 euro el joc de dos.
Els duia a la Pan €, i diuen que començaven a funcionar a partir dels 40 quilometres per hora.
Les vegades que em vaig trobar tot tipus d'animals els hi passava per el costat i em sembla que el so els hi agradava mes que no els espantava.
Vssssssss
007
Edito : ja ho he trobat :
Enllaç 1
Enllaç 2
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 03, 2010 6:21 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ei, doncs jo en una ullada ràpida he trobat això, tot i que em sembla car...
Enllaç 1
Enllaç 2
Seguiré buscant... :roll:
Ups, en James com sempre més ràpid. ;)
Enllaç 1
Enllaç 2
Seguiré buscant... :roll:
Ups, en James com sempre més ràpid. ;)
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 03, 2010 6:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Moltes gràcies als dos, per 1€ la setmana vinent els aniré a buscar a Manresa i ho provaré.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo també els porto ficats a la Pan, i de moment no he notat pas res de res. Val a dir que jo de moment (qué recordi) no m'he trobat mai cap animaló gran. Algun gat a la vora de la carretera, i no he notat pas que s'espantés. També tinc que dir qué no s'ha creuat al davant de la moto.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo els portava a la Varadero i.......he pasat per costat de gats i gossos i res de res :(
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
atencio amb aquests aparells per que si el gos s'en adona d'on surt el soroll,ha begut oli ;) ;) si algu vol li puc anar a buscar al Norauto la peça en questio.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Jo també les porto posades desde fá temps i us tinc que dir que no seveix de rès.
Mes d`una vegada tot i portar.ho,he tingut algun ensurt amb animals.
Una vegada em varen comentar que aquests els fabriquen a Xina,els que porten els de USA,diuen que son per espantar els alces, o com es digui,son mes cars i diuen que aquests si son efectius.(m`an dit que no ho diga :lol: :lol: )
Una vegada em varen comentar que aquests els fabriquen a Xina,els que porten els de USA,diuen que son per espantar els alces, o com es digui,son mes cars i diuen que aquests si son efectius.(m`an dit que no ho diga :lol: :lol: )
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Geroni" post="145905"]
[/quote]
Animals de quantes potes, dues o quatre? :lol:
[/quote]
Animals de quantes potes, dues o quatre? :lol:

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
De cuatre Randy,de cuatre,no enredis la troca ara. :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.