A Falta De 2, 4 Rodes!!
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
A Falta De 2, 4 Rodes!!
Algú en sap alguna cosa d'aquest invent?
[youtube]v2OJa-vWEaE&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]v2OJa-vWEaE&feature=player_embedded[/youtube]
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: A Falta De 2, 4 Rodes!!
Els informàtics tenim una norma bàsica, "si una cosa funciona, no la toquis".
Han tret la moto amb sostre, la moto de tres rodes, la moto de quatre rodes, aviat treuran la moto voladora.
Que no està bé com està? ;)
Han tret la moto amb sostre, la moto de tres rodes, la moto de quatre rodes, aviat treuran la moto voladora.
Que no està bé com està? ;)
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Alucinamaripili" post="146318"]Els informàtics tenim una norma bàsica, "si una cosa funciona, no la toquis".
Que no està bé com està? ;)[/quote]
Home quan surti aquesta, no m´importaria provar-la ( rotllo star-wars ) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Que no està bé com està? ;)[/quote]
Home quan surti aquesta, no m´importaria provar-la ( rotllo star-wars ) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
PEPI600 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 13, 2010 10:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Home jo soc del parer que tot el que porti motor i vagis destapat es divertit.
No m'importaria provar-ne una jejejeje aqui pots tumbar el que vulguis sense por a caure, aixó sembla. :mrgreen:
No m'importaria provar-ne una jejejeje aqui pots tumbar el que vulguis sense por a caure, aixó sembla. :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
A mi tampoc m'importaria gens provar-ne una, qui sap, potser amb unes rodes mixtes (o tacs) i per caminets facils... :twisted:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Vaya Mier....a
- Haligran
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dv. jul. 23, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Castellar del Vallès
Una cull..ada.
Ara per anar amb moto ja no caldrà ni saber anar amb bicicleta.
Ara per anar amb moto ja no caldrà ni saber anar amb bicicleta.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Pardo" post="146332"]... aqui pots tumbar el que vulguis sense por a caure, aixó sembla. :mrgreen:[/quote]
No t'ho creguis pas. Tenen un limit de inclinació, com la Piaggio mp3, i si passes aquest limit -per velocitat en revolt- diuen que és molt perillòs. :roll:
No t'ho creguis pas. Tenen un limit de inclinació, com la Piaggio mp3, i si passes aquest limit -per velocitat en revolt- diuen que és molt perillòs. :roll:

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Pardo" post="146332"]Home jo soc del parer que tot el que porti motor i vagis destapat es divertit.
No m'importaria provar-ne una jejejeje aqui pots tumbar el que vulguis sense por a caure, aixó sembla. :mrgreen:[/quote]
No ho podies mes clar !!!!!!!
+1
No entenc els que es tanquen en banda devant d'una cosa nova sense provar-ho....
No m'importaria provar-ne una jejejeje aqui pots tumbar el que vulguis sense por a caure, aixó sembla. :mrgreen:[/quote]
+1
No entenc els que es tanquen en banda devant d'una cosa nova sense provar-ho....
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
:eyes però quina finalitat tenen les 4 rodes? a part de gastar mes pneumàtics i pagar mes per canvi de rodes.... Visualment es curiosa, però no entenc perque fan aquestes motos, per no possar el peu a terra en els semàfors?
En fi...
En fi...
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
[quote user="Ride" post="146408"][quote user="Pardo" post="146332"]Home jo soc del parer que tot el que porti motor i vagis destapat es divertit.
+1
No entenc els que es tanquen en banda devant d'una cosa nova sense provar-ho....[/quote]
Aixó es com tot, jo segurament no em compraré un kart, però si tinc la possibilitat de anar a passar una estona amb una colla, no m'ho penso dues vegades i pujo i a divertirse, el mateix passa amb les bicis eléctriques o bateria, no he provat mai cap, pero segur que es divertit, o fer ràfting als ràpids de la seu d'urgell, etc..
Tot el que tingui emoció o adrenalina es divertit
+1
No entenc els que es tanquen en banda devant d'una cosa nova sense provar-ho....[/quote]
Aixó es com tot, jo segurament no em compraré un kart, però si tinc la possibilitat de anar a passar una estona amb una colla, no m'ho penso dues vegades i pujo i a divertirse, el mateix passa amb les bicis eléctriques o bateria, no he provat mai cap, pero segur que es divertit, o fer ràfting als ràpids de la seu d'urgell, etc..
Tot el que tingui emoció o adrenalina es divertit
SUZUKI BANDIT GSF600S
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
L'invent és veu guapo, no em faria res de provar-la fa cara de ser divertida.... això que s'escurci o s'allargui la distància d'eixos segons el gir em recorda bastant a un 2CV... tot i que al revés clar...