Bé, os explico....després de milers de trucades via telefònica hem trovat un metge traumatòleg que ens podés visitar avui mateix. Quan ho ha vist, diu: quina faba, nois!!! Però no hi ha res trencat. Millor. :D A Campdevànol no eres gaire professionals veig, el guix trencat estava avui!! No poden fer més allí, veig. :( Demà anirem a la divisió de Trànsit del Hospital Taulí on el mateix metge ens visitarà altre vegada. La Montse l'hi han tret el vendatge i sembla que està millor, dins de la gravetat.
Permeteu que fiqui unes poques fotos.

aquesta és última que he fet al meu moto, que tantes rutes ha fet amb tots vosaltres. Adéu. Mai hagués pensat despedir-te així. Et guardo en el cor, això si. :(
He estat parlant amb el meu taller i ja m'ha avisat: que no em donaràn més de 1000€. I os dic una cosa....aquesta tarda mentre feia la migdiada m'ha trucat un paio de Barcelona que s'em quedava el moto, que quan m'anés bé venia a casa i m'el pagava. L'hi he explicat la història. I s'ha acollonit.....llàstima, ara que ja la tenia venuda i ja podria demanar l'altre.... :evil: Cágate lorito.....Anirà a parar al desguás....Del camí del taller a casa he plorat. Sóc fort però no dur, i això si que no m'ho esperava. En fi....
Altre cosa: MOLTES GRACIES A TOTS PEL RAM. :!: La Montse l'hi ha fet molta il.lusió.

I el sopar d'avui:

Son petits detalls que fan GRANS a les persones.
Un petonàs i una abraçada.